Da's een probleempje: ik heb geen idee waar ik die vandaan moet halen. Alhoewel het verschil met de mode van nu ook weer niet zo groot is.quote:Op maandag 12 september 2005 12:06 schreef Ripley het volgende:
lijkt me super leuk, zeker als je echt van die make up doet en de hele sfeerd oortrekt ook qua kleding en zo
Er zijn vast wel jurken ed te vinden. Ik heb een zwarte top van vivienne westwood die heel erg die sfeer heeft en een paarse fluwelen lange jurk met draperieen van analik bijvoorbeeldquote:Op maandag 12 september 2005 12:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Da's een probleempje: ik heb geen idee waar ik die vandaan moet halen. Alhoewel het verschil met de mode van nu ook weer niet zo groot is.
Een oud theater (kleedruimte) of hotel voor de sfeer??? 2e zijstraat rechts.quote:Op maandag 12 september 2005 12:18 schreef Puckzzz het volgende:
Toneel vereniging? Kostuumverhuur? ik noem maar een paar zijstraten
Quoten is lastig he op maandagmiddagquote:Op maandag 12 september 2005 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
[quote]Op maandag 12 september 2005 12:36 schreef HMaster-II het volgende:
Als aanvulling zouden er ook een paar oudere/bejaarde mensen erbij moeten.. Als in; vroeger <-> nu
Tis maar een idee. Zit vol met dat soort ideeen.. sowwy
Ja! Met een spiegel, en dan in het spiegelbeeld de jongere uitvoering.
eigenlijk met zo'n klassieke kaptafel met spiegel
Plots wist ik naar wie Jessica Rabbit gemodelleerd isquote:Op maandag 12 september 2005 13:06 schreef Ripley het volgende:
Nog even wat extra inspiratie
Veronica Lake
Whehehehequote:Op maandag 12 september 2005 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
idd een mannelijk model erbij is misschien een idee
Getsie hey.... Die Shark is een veeeeeel te ijdele modepopquote:Op maandag 12 september 2005 13:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe
Shark lijkt me wel een goed plan
Je moet eerst door de keuringquote:Op maandag 12 september 2005 13:55 schreef MissBliss het volgende:
TVP
Lijkt me wel eens leuk mee te doen aan zo'n fotografie-meet. Als model dan natuurlijk
Ik heb Esther (Kessel- en Lekmeet) al gesproken, ze heeft er zin in!quote:Op maandag 12 september 2005 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh...hierbij heb je dus echt een visagiste nodig denk ik
Same here!quote:Op maandag 12 september 2005 13:55 schreef MissBliss het volgende:
TVP
Lijkt me wel eens leuk mee te doen aan zo'n fotografie-meet. Als model dan natuurlijk
quote:Op maandag 12 september 2005 14:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb Esther (Kessle en Lekmeet) al gesproken, ze heeft er zin in!
Oeh, afgaand op je fotoboek ben jij wel heel erg geschikt hiervoor!quote:Op maandag 12 september 2005 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Same here!
Dat soort foto's zijn zóóóó gaaf!
En ondervoed ben ik evenmin
Gaaf! Ook nog wel als ik iets voller ben dan op die foto's?quote:Op maandag 12 september 2005 14:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Oeh, afgaand op je fotoboek ben jij wel heel erg geschikt hiervoor!
Hangt van je definitie van "iets" af, denk ik. Maar een klein beetje overgewicht lijkt me niet onoverkomelijk. En gemiddeld denken vrouwen veel te streng over zichzelf.quote:Op maandag 12 september 2005 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gaaf! Ook nog wel als ik iets voller ben dan op die foto's?![]()
Mwah, ben niet slank, maar ook niet moddervet. Mollig zou wel eens de juiste benaming kunnen zijnquote:Op maandag 12 september 2005 14:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hangt van je definitie van "iets" af, denk ik. Maar een klein beetje overgewicht lijkt me niet onoverkomelijk. En gemiddeld denken vrouwen veel te streng over zichzelf.
Alsje blieft niet, dan steek ik zo afquote:Op maandag 12 september 2005 14:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mwah, ben niet slank, maar ook niet moddervet. Mollig zou wel eens de juiste benaming kunnen zijn. Maar goed, tegen de tijd dat de hele boel georganiseerd zou zijn kan ik wel wat kilootjes kwijt zijn
.
Welja, waarom niet gelijk Monaco?quote:Op maandag 12 september 2005 12:56 schreef fr.oosje het volgende:
Leuk idee, ik denk dat een goede visagiste/kapster, wel onontbeerlijk is bij dit soort shoots. Lokatie lijkt me niet zo'n groot probleem. Ik weet trouwens wel een mooie lokatie, Hotel Metropol in Brussel, dat ademt nog echt deze sfeer uit.
quote:Op maandag 12 september 2005 14:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alsje blieft niet, dan steek ik zo af
Even serieus, ik ben ook niet superslank, sommige van de andere dames wel en weer anderen zijn weer nog een stukje molliger. Maakt niet uit, van iedereen is wel een mooie foto te maken denk ik
Maar jij hebt wel het perfecte gezicht hiervoor vind ikquote:Op maandag 12 september 2005 14:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alsje blieft niet, dan steek ik zo af
Even serieus, ik ben ook niet superslank, sommige van de andere dames wel en weer anderen zijn weer nog een stukje molliger. Maakt niet uit, van iedereen is wel een mooie foto te maken denk ik
Ik ben het half met je eens Ronald. Ik den k dat er wel degelijk meiden van rond de 18-19 zijn, die een glamour uitstraling hebben van nature, of goed kunnen creeeren. Aan de andere kant hebben de wat oudere (23-33) meiden/dames een wat volwassener gezicht. Het gaat ook om de karakteristieke geszichten die je bedoeld zeker?quote:Op maandag 12 september 2005 14:31 schreef RonaldV het volgende:
Niet dat ik nu allerlei modellen wil afschrikken, maar ik denk dat je voor dit onderwerp wat minder jonge gezichten moet hebben. Ergens tussen de 23 en 33 of zo lijkt me beter. Wat je niet uitsluit als je 19 bent, als je maar wat volwassener lijkt te zijn.
Voor dit onderwerp lijken me gezichten met "babyvet" (hoe mooi ook) me wat minder geschikt. En "babyvet" ben je over het algemeen net boven de 20 wel echt kwijt, waardoor je inderdaad meer karakter in je gezicht krijgt. Nogmaals: ik sluit jonger niet uit, maar ik mik persoonlijk op iets ouder.quote:Op maandag 12 september 2005 14:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ben het half met je eens Ronald. Ik den k dat er wel degelijk meiden van rond de 18-19 zijn, die een glamour uitstraling hebben van nature, of goed kunnen creeeren. Aan de andere kant hebben de wat oudere (23-33) meiden/dames een wat volwassener gezicht. Het gaat ook om de karakteristieke geszichten die je bedoeld zeker?
quote:Op maandag 12 september 2005 14:31 schreef RonaldV het volgende:
Niet dat ik nu allerlei modellen wil afschrikken, maar ik denk dat je voor dit onderwerp wat minder jonge gezichten moet hebben. Ergens tussen de 23 en 33 of zo lijkt me beter. Wat je niet uitsluit als je 19 bent, als je maar wat volwassener lijkt te zijn.
Ja sorry, maar jij bent echt te jong hoor!quote:
Fotoboek en hier ookquote:Op maandag 12 september 2005 13:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je moet eerst door de keuringdusseh..... fotooooooo!!!!!!
Ohquote:Op maandag 12 september 2005 14:31 schreef RonaldV het volgende:
Het gaat me niet zo zeer om het er jonger uitzien, maar om het te jong uit zien. Ik ben net even door je pagina gerend, en volgens mij zit jij aan de goeie kant van de streep. Maar om alle twijfel weg te nemen: als dit daadwerkelijk wordt omgezet in één of meer meets, spam dan nog even een recent fotootje van jezelf hier.quote:Op maandag 12 september 2005 14:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ohmja ik ben 23 maar krijg altijd te horen dat ik er jonger uitzie... En ik ben ook al enigszins aan de dunne kant dus dan zou ik niet geschikt zijn...
Maar aan de andere kant, zoals ripley al zei: van iedereen moet toch een mooie foto te maken zijn?
quote:Op maandag 12 september 2005 14:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Voor dit onderwerp lijken me gezichten met "babyvet" (hoe mooi ook) me wat minder geschikt. En "babyvet" ben je over het algemeen net boven de 20 wel echt kwijt, waardoor je inderdaad meer karakter in je gezicht krijgt. Nogmaals: ik sluit jonger niet uit, maar ik mik persoonlijk op iets ouder.
Jij staat normaal toch achter de camera?quote:Op maandag 12 september 2005 15:08 schreef Ymke het volgende:
Ik heb een ouwe kop , is er ook nog een oma look in dit soort?
Ik zal het topic in de gaten houden.. heb alleen weinig recente foto's van mezelf, maar ben ook niet echt veranderd.quote:Op maandag 12 september 2005 15:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het gaat me niet zo zeer om het er jonger uitzien, maar om het te jong uit zien. Ik ben net even door je pagina gerend, en volgens mij zit jij aan de goeie kant van de streep. Maar om alle twijfel weg te nemen: als dit daadwerkelijk wordt omgezet in één of meer meets, spam dan nog even een recent fotootje van jezelf hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |