kutquote:Op maandag 3 april 2006 22:54 schreef RenzoBrad het volgende:
Is goed Merkie
Iemand al een nieuwe titel? Heb het vorige topic op het laatst niet meer zoveel gevolgd. In ieder geval... nog 1 nachtje slapen en we zijn weer een aflevering rijker!
En BTW... Mike speelde echt niet in The Bourne Identity! Heb de film op DVD...
Iehl, die Tony mag zich ook wel es vaker wassen.quote:Op maandag 3 april 2006 23:00 schreef qu63 het volgende:
[afbeelding]
Daar is zn hele gezicht aangetast!
hij is nu natuurlijk vergoddelijktquote:Op maandag 3 april 2006 22:59 schreef Gremen het volgende:
Lol daar zit je dan met je almeidaisgod.com website, terwijl hij dood is![]()
8 April meet, maar dan in Utrechtquote:Op maandag 3 april 2006 23:45 schreef ImPrEzA het volgende:
Wat was er nou met het Vliegende Paard in t vorige topique?
dan gaan we praten over de afgelopen 4 seizoenen en dit seizoen, en gaan we discussieren of Kiefer nou wel of niet een bad-guy was in Phonebooth!quote:Op maandag 3 april 2006 23:58 schreef mr.marcus het volgende:
hoe gaat het op zo'n meet???
Hey jij wie ben jij?
ik ben Qu63![]()
![]()
ik ben mr.marcus
vind je Jack ook tof?
"Ja"
Maar dan......
quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan gaan we praten over de afgelopen 4 seizoenen en dit seizoen, en gaan we discussieren of Kiefer nou wel of niet een bad-guy was in Phonebooth!
Het zou zeker mooi zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 07:38 schreef Jay_Snake het volgende:
Wat ik me wel afvraag, in de voorgaande seizoen vind de hoofd-bad guy altijd wel de dood (Behalve Trepkos en Max dan maar die komt in de game mooi aan zijn eind) zal het dalijk zo mogen zijn dat Jack een kogel in Logans hoofd pompt....wat zou dat mooi zijn
Bij sprong er ook niet echt een quote uit voor de titel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:56 schreef qu63 het volgende:
Nee!
Nu is die Logan echt érg!
"Its a big difference between knowing how to shoot someone and realy killing someone"
helaas te lang voor een TT
Ik heb geen idee, maar dan zou hij vorig seizoen ook al deze "act" opgehouden moeten hebben want toen deed hij ook al zo.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:04 schreef Richardfun het volgende:
Zou dat incompetente gedrag van Logan wat we tot nu toe van hem gezien hebben dan allemaal een act zijn? Dan is dat wel erg snugger gespeeld
Damn, elke keer als ik denk dat het wachten op de volgende ep niet kutter kan worden de komende week, gebeurt het toch...
Je merkte duidelijk in dat telefoon gesprek dat Logan de leiding had toch? Logan geeft de orders aan Henderson niet andersom.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:21 schreef qu63 het volgende:
of zou het zijn manier zijn om de zaakjes op te lossen en maakt Henderson daar handig gebruik van?
jup, ik geloofde er geen bal van, tot die laatste 5 secondenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:24 schreef Merkie het volgende:
El Presidente. Omg, dit had ik dus totaal niet verwacht
. Was dit dé spoilert?
das ook weer zo ja..quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:25 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Je merkte duidelijk in dat telefoon gesprek dat Logan de leiding had toch? Logan geeft de orders aan Henderson niet andersom.
nu snap ik die hint ook pas uit het vorige topicquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:33 schreef Merkie het volgende:
Mên, aan het begin van ep 12 zie je idd duidelijk dat Charles niet blij is dat ze Henderson hebben.
Jup.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:36 schreef kreischer2000 het volgende:
Jups, als je dat fragment terug kijkt zie je het heel goed. Echt geniaal gedaan en dat dat niemand is opgevallen, prachtigIemand al een topic change aangevraagd?
Welke hint?quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
nu snap ik die hint ook pas uit het vorige topic![]()
Damn!
24!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben echt benieuwd naar het motief van Logan, kan er nog niet echt bij eigenlijk. Damn was er maar weer een nieuwe epquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:39 schreef Merkie het volgende:
Dat filmpje uit het begin van aflevering 12. Ze hebben wel geleerd van vorig seizoen. Promo voor aflevering 16 van seizoen 4: "We promise you a twist so big, it will change everything!". En dan wordt AF1 neergeschoten, who cares
. Nu helemaal geen ophef, maar dit is wél een twist dat alles verandert. Ze hebben geleerd bij Fox
.
quote:Op zondag 2 april 2006 23:26 schreef Hoolaa het volgende:
Oeh de grootste spoiler ooit is gewoon uit 1 van de aflevering te halen, check dit
SPOILER SPOILER SPOILER
http://melodyclark.fanfictiononthenet.com/stuff/24.wmv
jammer dat dat niet in je sig pastquote:
Zonder dalen kan je niet piekenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:46 schreef TC03 het volgende:
En de nieuwe TT is er.
Dit seizoen is echt goed. Eigenlijk jammer dat aflevering 6 tot en met aflevering 10 een beetje zwak is.
Nog vier topics tot het jublieumtopic trouwens. [afbeelding]
maarquote:
Jack!quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:33 schreef Richardfun het volgende:
Wie zei er dan "Bill, I'm scared" ?
Zou idd ook heel goed kunnen! Fuck ik wil antwoorden!quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:47 schreef Merkie het volgende:
Trouwens, zou het niet gewoon zo zijn dat Logan dus in het begin ook al achter het alteren van die tape aanzat? Als Jack Walt aanpakt probeert Logan ook Jack een beetje rustig te laten doen.
Zet de 'zelfmoord' van Walt misschien ook wel in een ander licht.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 06:59 schreef bob1234 het volgende:
Wow wat een superaflevering weer.
En de president werkt gewoon samen met Henderson.
Wel jammer dat Bill nu weg isdoor Audrey
![]()
quote:Spoilers
- Elke aflevering die in de VS is uitgezonden mag zonder spoilers besproken worden! Dus niet dinsdags in dit topic kijken en dan zeuren dat er geen spoilertags zijn!
- Alles over previews van afleveringen die nog niet uitgezonden zijn: SPOILERTAGS!
of hier niet komen voor je de aflevering hebt gezienquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:49 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Eh wtf.... SPOILERTAG wellicht handig...
het wordt echt steeds erger jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:55 schreef Richardfun het volgende:
Hmm, Walt's zelfmoord staat nu inderdaad in een heel ander licht....Logan is uber evil
Of je doet even normaalquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:49 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Eh wtf.... SPOILERTAG wellicht handig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dat klopt toch ook niet, want hij was wel helemaal in de rats toen bleek dat de Russische President aangevallen zou worden, of was dat ook weer toneelquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:44 schreef Richardfun het volgende:
Dit gaat wel een stuk verder dan Jack doden. Logan trekt dus duidelijk aan de touwtjes bij Henderson, die weer het gas aan de terroristen had geleverd. Hij moest dus gewoon van het plan weten om dat gas naar Rusland te krijgen, waarschijnlijk zat hij achter het plan of zo. Dan heeft hij echter wel heel goed de rol van "dumbass" gespeeld sinds AF1 neerging in s4...
kut, dan klopt er ook weer niks van mn complot theoriequote:
Ik denk dat dat niet bij z'n plan hoorde. Het gas moest naar Rusland, daar tot ontploffing worden gebracht, en dan hadden ze een reden om daar hun militaire positie te versterken (of zoiets).quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar dat klopt toch ook niet, want hij was wel helemaal in de rats toen bleek dat de Russische President aangevallen zou worden, of was dat ook weer toneel
Aaaaaaarggggghhghghgh Kut Logan![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |