kutquote:Op maandag 3 april 2006 22:54 schreef RenzoBrad het volgende:
Is goed Merkie
Iemand al een nieuwe titel? Heb het vorige topic op het laatst niet meer zoveel gevolgd. In ieder geval... nog 1 nachtje slapen en we zijn weer een aflevering rijker!
En BTW... Mike speelde echt niet in The Bourne Identity! Heb de film op DVD...
Iehl, die Tony mag zich ook wel es vaker wassen.quote:Op maandag 3 april 2006 23:00 schreef qu63 het volgende:
[afbeelding]
Daar is zn hele gezicht aangetast!
hij is nu natuurlijk vergoddelijktquote:Op maandag 3 april 2006 22:59 schreef Gremen het volgende:
Lol daar zit je dan met je almeidaisgod.com website, terwijl hij dood is![]()
8 April meet, maar dan in Utrechtquote:Op maandag 3 april 2006 23:45 schreef ImPrEzA het volgende:
Wat was er nou met het Vliegende Paard in t vorige topique?
dan gaan we praten over de afgelopen 4 seizoenen en dit seizoen, en gaan we discussieren of Kiefer nou wel of niet een bad-guy was in Phonebooth!quote:Op maandag 3 april 2006 23:58 schreef mr.marcus het volgende:
hoe gaat het op zo'n meet???
Hey jij wie ben jij?
ik ben Qu63![]()
![]()
ik ben mr.marcus
vind je Jack ook tof?
"Ja"
Maar dan......
quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan gaan we praten over de afgelopen 4 seizoenen en dit seizoen, en gaan we discussieren of Kiefer nou wel of niet een bad-guy was in Phonebooth!
Het zou zeker mooi zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 07:38 schreef Jay_Snake het volgende:
Wat ik me wel afvraag, in de voorgaande seizoen vind de hoofd-bad guy altijd wel de dood (Behalve Trepkos en Max dan maar die komt in de game mooi aan zijn eind) zal het dalijk zo mogen zijn dat Jack een kogel in Logans hoofd pompt....wat zou dat mooi zijn
Bij sprong er ook niet echt een quote uit voor de titel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:56 schreef qu63 het volgende:
Nee!
Nu is die Logan echt érg!
"Its a big difference between knowing how to shoot someone and realy killing someone"
helaas te lang voor een TT
Ik heb geen idee, maar dan zou hij vorig seizoen ook al deze "act" opgehouden moeten hebben want toen deed hij ook al zo.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:04 schreef Richardfun het volgende:
Zou dat incompetente gedrag van Logan wat we tot nu toe van hem gezien hebben dan allemaal een act zijn? Dan is dat wel erg snugger gespeeld
Damn, elke keer als ik denk dat het wachten op de volgende ep niet kutter kan worden de komende week, gebeurt het toch...
Je merkte duidelijk in dat telefoon gesprek dat Logan de leiding had toch? Logan geeft de orders aan Henderson niet andersom.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:21 schreef qu63 het volgende:
of zou het zijn manier zijn om de zaakjes op te lossen en maakt Henderson daar handig gebruik van?
jup, ik geloofde er geen bal van, tot die laatste 5 secondenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:24 schreef Merkie het volgende:
El Presidente. Omg, dit had ik dus totaal niet verwacht
. Was dit dé spoilert?
das ook weer zo ja..quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:25 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Je merkte duidelijk in dat telefoon gesprek dat Logan de leiding had toch? Logan geeft de orders aan Henderson niet andersom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |