kolere!quote:Op maandag 3 april 2006 14:24 schreef highway101 het volgende:
Zo hé heeft iemand die kiloprijs van die excellent champignons-achtige dingen gezien? 399 euro!Vast het duurste artikel van AH.
![]()
Veel kruiden zijn ook duur per kilo.quote:Op maandag 3 april 2006 14:24 schreef highway101 het volgende:
Zo hé heeft iemand die kiloprijs van die excellent champignons-achtige dingen gezien? 399 euro!Vast het duurste artikel van AH.
![]()
Morieltjesquote:Op maandag 3 april 2006 14:24 schreef highway101 het volgende:
![]()
oh dat is zulk relaxt werk inderdaad, beetje vegen, navullen, emballage opruimen enzo.. Super!quote:Op maandag 3 april 2006 15:28 schreef Webgangster het volgende:
Zometeen weer werken van 18.00 tm 21.00
Heerlijk, beetje winkel aanvegen, restanten navullen, koppen speigelen en afboeken.
en ik nog welquote:Op maandag 3 april 2006 21:23 schreef Mip1988 het volgende:
ik sta er nog steeds niet in
1274
AH-5
Gouda
HB, KAS, AGF, MAG
Ik denk Aegonquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:15 schreef kmaestro het volgende:
Ik hoorde dat je via AH je auto met korting kan verzekeren ofzo. Bij welke maatschappij is dat dan, en hoe vraag je dat aan?
Het licht op het puntje van m'n tong...quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:15 schreef kmaestro het volgende:
Ik hoorde dat je via AH je auto met korting kan verzekeren ofzo. Bij welke maatschappij is dat dan, en hoe vraag je dat aan?
Ik mag niet op bediensings afdelingquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:15 schreef SG1-freak het volgende:
Valt me op dat we niet zo veel bedieningsmensen hebben hier
.. brood kaas en delihmm houdbaar en overig vers toch wat populairder? goh hoe zou dat toch komen ?
![]()
Ik zou het wel willen gaan doen in de zomervakantie ofzo, ze willen hier toch van Vers Semi BD en Vers ZB gewoon Vers maken, kan dus altijd handig zijjn alvastquote:
Zo lekker man, 34 % kortingquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:46 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het licht op het puntje van m'n tong...
Ik zoek het ff voor je op.
-edit-
Het is Centraal Beheer:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:49 schreef Mip1988 het volgende:
bedankt nog voor dat excel salarisberekening ding
werkt geweldig![]()
Dan is dit de oude lijstquote:Op woensdag 5 april 2006 11:27 schreef x_smilegirl_x het volgende:
heey waarom ben ik van die lijst af?!
omdat ik een aantal ah-topics heb overgeslagen?
Omdat jij aangaf een tig tal topics terug weg te zijn bij de ah.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:27 schreef x_smilegirl_x het volgende:
heey waarom ben ik van die lijst af?!
omdat ik een aantal ah-topics heb overgeslagen?
Klopt, heb nog niet de tijd en zin gehad om hem up te daten.quote:
"Leuk"quote:Op woensdag 5 april 2006 18:13 schreef waterreus23 het volgende:
Leuk nieuws: Alle Spa flessen worden net zoals de Coca Cola, Fanta en Sprite Flessen.
Dit allemaal per 18 April!
Als ik het goed heb bedrepen maar 5 a 10 cent, maar tochquote:Op woensdag 5 april 2006 18:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Leuk"
Evenzogoed een prijsstijging?
1 tiende voor een fles spa?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:45 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb bedrepen maar 5 a 10 cent, maar toch
Niet 100% zeker, of helemaal niet zeker?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:54 schreef waterreus23 het volgende:
ja volgens mij wordt de spa rood van � 0,45 nu � 0,59.
Ik weet dit niet 100% zeker
Zoiets zei de Spa vertegenwoordiger tegen ons. Maar hij komt maandag weer, zal ik het hem eens duidelijk vragenquote:Op woensdag 5 april 2006 19:55 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Niet 100% zeker, of helemaal niet zeker?
De normale toeslaguren krijg je inderdaad alleen als je meer dan 12 uur per week werkt. Misschien dat het als "normaal" wordt gezien omdat jullie nu iedere zondag open gaan?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:26 schreef Radjesh het volgende:
De AH waar ik werk, gaat nu op Zondag open, maar wilt alleen werknemers met meer dan 12 uur in de week 200% uitbetalen? Is dat niet geldig voor elke werknemer?
Hmz okayquote:Op woensdag 5 april 2006 23:32 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De normale toeslaguren krijg je inderdaad alleen als je meer dan 12 uur per week werkt. Misschien dat het als "normaal" wordt gezien omdat jullie nu iedere zondag open gaan?
Zou spa blij zijn van de melding dat ze in prijs omhooggaan? (waardoor er misschien nog even een run komt op de oude goedkope verpakking).quote:Op woensdag 5 april 2006 20:42 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Zoiets zei de Spa vertegenwoordiger tegen ons. Maar hij komt maandag weer, zal ik het hem eens duidelijk vragen
Als je het hebt over 3 periodes wel jaquote:Op woensdag 5 april 2006 23:45 schreef typhoon het volgende:
3 keer boven contract uren en ze zijn je verplicht om een hoger contract te geven toch?
haha jij ook al, ik sta er al zon 3 jaar op. Echter in week 17 ga ik naar de counter. Want daar is zon beetje iedereen 20 jaar geworden. Dus die mogen alleen hun contract uren werken . Nou ben ik ook 20 maar ik heb een contract van 24 uur per weekquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:11 schreef kmaestro het volgende:
Ik sta achter bedieningsafdeling (deli/kaas). Maar kwil er zo snel mogelijk weg. Ksta er nu zo'n 1,5 jaar achter, naast het vullen op vers. Is niet mijn ding.
nou bij ons werkt dat zo niet. Je krijgt gewoon alles uitbetaald wat je boven je contract werkt maar bij 3 periodes meer dan je contract werken krijg je geen meer uren.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:45 schreef typhoon het volgende:
3 keer boven contract uren en ze zijn je verplicht om een hoger contract te geven toch?
Voor zover ik weet doe AH bij mensen onder de 18 niet echt zo moeilijk bij cotractverhoging qua uren. Je kan aan je VM vragen of het mogelijk is dat je contract bijvoorbeeld naar 12 uur wordt aangepast.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:50 schreef typhoon het volgende:
Ben nog 17, heb een contract voor 3 uur in de week en werk er meestal een stuk of 17.
Laatste weken is het zelfs meer dan 20 per week.
True that...quote:Op donderdag 6 april 2006 01:33 schreef febster het volgende:
[..]
Als je het hebt over 3 periodes wel ja
al zal het niet de eerste keer zijn dat het niet gebeurd
Same here.. en het is echt bagger als je ineens maar 4 uurtjes per week mag werken en vooral als je je salaris strookje binnenkrijgt.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:25 schreef Excess_All het volgende:
bij mij hebben ze mijn contract verhoogd van 8 naar 24 uur per week toen ik bijna 20 werd. Omdat ik anders alleen mijn contracturen mocht weren en ze vonden me gewoon goed functioneren en wouden me niet kwijt. Dus in dat opzicht heb ik wel geluk gehad, want heel veel van mijn collega's/vrienden zijn of worden nu 20 en die zie ik echt nog maar 4 uurtjes per week ofzo
Keine agungquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:57 schreef anti-virus het volgende:
Hoe werkt 't filialennummersysteem eigenlijk?
Hoe nieuwer de Ah hoe groter het getal
Wijkwinkels 1000 - 2000 (in principe oplopend, inclusief XL)quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:57 schreef anti-virus het volgende:
Hoe werkt 't filialennummersysteem eigenlijk?
Hoe nieuwer de Ah hoe groter het getal
Allangquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:33 schreef donald_dick het volgende:
is dat programmaatje waarmee je je loon kan bereken al online |P
ik ben 20 maar als je meer toevoegt is het niet erg als je over je uren heen gaat bij ons(Lees: heb een 10 uren contract en werk 30/35). Verhogen van mijn contract heeft geen nut, kan zoiezo niet garanderen dat ik dit aantal uren kan behouden ivm school.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:25 schreef Excess_All het volgende:
bij mij hebben ze mijn contract verhoogd van 8 naar 24 uur per week toen ik bijna 20 werd. Omdat ik anders alleen mijn contracturen mocht weren en ze vonden me gewoon goed functioneren en wouden me niet kwijt. Dus in dat opzicht heb ik wel geluk gehad, want heel veel van mijn collega's/vrienden zijn of worden nu 20 en die zie ik echt nog maar 4 uurtjes per week ofzo
Mijn probleem.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:49 schreef TomR het volgende:
[..]
ik ben 20 maar als je meer toevoegt is het niet erg als je over je uren heen gaat bij ons(Lees: heb een 10 uren contract en werk 30/35). Verhogen van mijn contract heeft geen nut, kan zoiezo niet garanderen dat ik dit aantal uren kan behouden ivm school.
Automatisch na 300posts gebeurt datquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:56 schreef Justinn het volgende:
Waarom word er om de 6 pagina's een nieuw topic geopend?
Kom net terug van werk. 'Iemand' liep daar irritant te doen.![]()
En dan moet de paasweek nog beginnenquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:41 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Hier ook,
Ik heb er geen kracht meer voor![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:43 schreef Meki het volgende:
lange file voor onze parkeer garage
Hier ook, echt niet normaal, vet druk, slome klanten, en ik me maar uit de naad werken ... Maarja, morgen weer een dag, 5 uur beginnen, dus komt goedquote:
Ligt bij jullie de grens op 20 jaar? Onze supermarktmanager zegt dat de grens op 19 ligt. Niemand van 19 of ouder mag bij ons boven contract werken en iedereen met een BT-contract die 19 wordt vliegt er de dag voor zijn verjaardag uitquote:Op donderdag 6 april 2006 02:57 schreef Excess_All het volgende:
[..]
haha jij ook al, ik sta er al zon 3 jaar op. Echter in week 17 ga ik naar de counter. Want daar is zon beetje iedereen 20 jaar geworden. Dus die mogen alleen hun contract uren werken . Nou ben ik ook 20 maar ik heb een contract van 24 uur per week![]()
jah ben blij dat ik bij de deli/kaas weg mag![]()
Ik gok zo dat dat een beetje te maken heeft met de ambities van bepaalde mensen...quote:Op zondag 9 april 2006 12:02 schreef hose het volgende:
Ligt bij jullie de grens op 20 jaar? Onze supermarktmanager zegt dat de grens op 19 ligt. Niemand van 19 of ouder mag bij ons boven contract werken en iedereen met een BT-contract die 19 wordt vliegt er de dag voor zijn verjaardag uit
Ja klopt, bij 19 jaar ligt de grens idd. Bij ons zijn er ook weer volop problemen. Zijn aantal collega's die nu 3 jaar in dienst zijn, die nooit een OT hebben gekregen, maar zich wel altijd voor > 100% in hebben gezet, en die nu te horen krijgen dat ze weg moeten. Echt ziekelijk; ik vind dit zo triest en zo ah-onwaardig. Ik heb in 5 jaar tijd ah zien veranderen van een fantastische winkel tot een diep trieste winkel; zo kun je gewoon niet met je personeel omgaan, walgelijk.quote:Op zondag 9 april 2006 12:02 schreef hose het volgende:
[..]
Ligt bij jullie de grens op 20 jaar? Onze supermarktmanager zegt dat de grens op 19 ligt. Niemand van 19 of ouder mag bij ons boven contract werken en iedereen met een BT-contract die 19 wordt vliegt er de dag voor zijn verjaardag uit
Dat doen we nooitquote:Op zondag 9 april 2006 01:16 schreef tazman89 het volgende:
dan roep je toch ff om, dames en heren kassa weet ik veel is nu ook open.
Het lukt ook niet, want (bijna) alle ervaring verdwijnt op deze manier uit je personeelsbestand zodat je per saldo meer uren/geld kwijt bent, en er qua winkelkwaliteit ook nog eens op achteruit gaat.quote:Op zondag 9 april 2006 12:42 schreef Brammie1 het volgende:
Erg jammer idd dat de inkomsten die ze mislopen door de prijzenoorlog, uit besparingen op het personeel proberen terug te halen
Denk dat je dat fout hebtquote:Op zondag 9 april 2006 18:34 schreef donald_dick het volgende:
vandaag wilde ze dat ik op Koningendag op Museumplein zou werken ind e avond, maar mensen die normaal op zaterdag werken zou 300% krijgen en diegene die dat niet doen 200%. daar heb ik netjes voor gepassed
sowieso, AH, Museumplein, Koninginnendagquote:Op zondag 9 april 2006 18:34 schreef donald_dick het volgende:
vandaag wilde ze dat ik op Koningendag op Museumplein zou werken ind e avond, maar mensen die normaal op zaterdag werken zou 300% krijgen en diegene die dat niet doen 200%. daar heb ik netjes voor gepassed
jah eerst was dat 20, maar is immidels bij ons ook naar 19 gegaan. Ik heb echt nog geluk gehadquote:Op zondag 9 april 2006 12:02 schreef hose het volgende:
[..]
goede vrijdag niet, maar met pasen krijg je wel 200 procentquote:Op zondag 9 april 2006 23:16 schreef juriaan het volgende:
Weet iemand of je met pasen 200% krijgt ?
En met Goede vrijdag ?
Gr.
Juriaan
Ik wil ook op de lijst :p
Juriaan
Filiaal 1247
Maarssenbroek
Type AH-5
HB, ZV
Goede vrijdag werk ikquote:Op maandag 10 april 2006 08:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
goede vrijdag niet, maar met pasen krijg je wel 200 procent
De overuren worden gewoon als normale uren uitbetaald.quote:Op maandag 10 april 2006 14:03 schreef mark_82 het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met over uren?
Ik heb 32 uren contract. 8 uur per week. Ik kom gemiddeld op 40/45 uur.
Wanneer betalen ze dat uit? Of moet ik deze verplicht opnemen als vrije dagen?
En ben vergeten me vakantie rooster in te leveren. Kan ik nu nog vrij krijgen voor de vakantie? In principe maakt mij niet uit wanneer in de vakantie ik vrij krijg. Of zullen ze moeilijk doen?
Ik vind het zonde van mijn imode telefoon om geen mogelijkheid tot het gebruiken ervan te hebben/quote:Op maandag 10 april 2006 13:45 schreef anti-virus het volgende:
Gebruikt hier iemand ook AH mobilel?
Dan krijg je toch 50 % korting?
Ik gebruik het ja, bevalt me primaquote:Op maandag 10 april 2006 13:45 schreef anti-virus het volgende:
Gebruikt hier iemand ook AH mobilel?
Dan krijg je toch 50 % korting?
Maakt niet uit maar als je als eerste bent met vrij vragen dan weten zi hoeveel vakantie werkers ze moeten aannemen. En de kans dat jij vrij krijgd is eerder ook beter, hoe later hoe minder kansje hebt op vakantie op de geplande datums van jouw.quote:Op maandag 10 april 2006 14:03 schreef mark_82 het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met over uren?
Ik heb 32 uren contract. 8 uur per week. Ik kom gemiddeld op 40/45 uur.
Wanneer betalen ze dat uit? Of moet ik deze verplicht opnemen als vrije dagen?
En ben vergeten me vakantie rooster in te leveren. Kan ik nu nog vrij krijgen voor de vakantie? In principe maakt mij niet uit wanneer in de vakantie ik vrij krijg. Of zullen ze moeilijk doen?
5 cent en ook nog is 30 procent gratis tegoed, dus eigenlijk maar 3,75 cent per SMSquote:
*doet rechtermuisknop op foto*quote:Op maandag 10 april 2006 16:28 schreef highway101 het volgende:
[..]
Hoe heet die buurt ook alweer? Vinkenslag? Slavink? Vinkenbuurt?
De titel klopt niet. AH komt níet met een Laagste-prijsgarantie. De C1000 wel en AH past daar zijn prijzen op aan door er net een paar cent boven te gaan zitten. Ik heb het al aangekaart:quote:Op maandag 10 april 2006 16:57 schreef Brammie1 het volgende:
AH begint met laagste prijs garantie
Beetje matig idee imo
Nee, vaste (Onbepaalde Tijd) contracten worden in principe niet uitgedeeld. Het enige dat je kunt doen is meteen bij je vertrek aankaarten dat je wel terugwil, en dan kun je 3 maanden later weer beginnen en opnieuw 3 contracten volmaken. Je verliest wel je dienstjaren en je eventuele verkoper B-schap, en dat word je ook niet meer aangezien het benoemen van verkopers B óók al niet meer is toegestaan, in het kader van de loonsombezuinigingen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de contracten bij de ah? .. als je 15 .. 16 bent en er 3 keer een contract verlenging hebt gekregen .. moet je dan pleite of mag je langer door ? ( en dus vast contract krijgen )
Verkoper B ben ik onlangs nog geworden!quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:06 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Nee, vaste (Onbepaalde Tijd) contracten worden in principe niet uitgedeeld. Het enige dat je kunt doen is meteen bij je vertrek aankaarten dat je wel terugwil, en dan kun je 3 maanden later weer beginnen en opnieuw 3 contracten volmaken. Je verliest wel je dienstjaren en je eventuele verkoper B-schap, en dat word je ook niet meer aangezien het benoemen van verkopers B óók al niet meer is toegestaan, in het kader van de loonsombezuinigingen.
Ja,quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:10 schreef Webgangster het volgende:
Die 3 contracten verlengingen, is dat altijd voor iedereen of gewoon bij de meeste ?
Bij mij zijn ze erg tevreden maar dit is me laatste contract, houd dat in dat ook al ben ik zo goed toch eruit moet over paar maanden ?
*zucht*quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:36 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ja,
je wordt namelijk te duur. Dus ben je van de ene dag op de andere waardeloos geworden.
DAN ALWEERquote:
bij ons zijn de kassabezettingen enorm!quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:30 schreef highway101 het volgende:
vrijdag verwachten ze een omzet, die ongeveer 40.000 boven normaal ligt voor die dag!
Overigens heb ik een bedrijfsongelukje gehad: vinger tussen volle appelcontainer en muur=auw!!! Nu middelvinger in 't verband
Al vaker gedaanquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:27 schreef stevenp het volgende:
Ja vrijdag ga ik ook extra werken, en wel mn eerste fulltime dagTot nu toe was ik gewoon een-paar-uurtjes-vullen-en-bek-dicht-medewerker, ik begin steeds meer te weten, te leren enzo.. Is wel leuk om zo steeds meer te kunnen en te leren! Anyway, vrijdag van 9-5 voor mij o//
12-21 blijft het chilst vind ik. Lekker sluiten...quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:27 schreef stevenp het volgende:
Ja vrijdag ga ik ook extra werken, en wel mn eerste fulltime dagTot nu toe was ik gewoon een-paar-uurtjes-vullen-en-bek-dicht-medewerker, ik begin steeds meer te weten, te leren enzo.. Is wel leuk om zo steeds meer te kunnen en te leren! Anyway, vrijdag van 9-5 voor mij o//
jah ik hou ook absoluut niet van vroeg opstaan. Ik werk nu nog op de deli/kaas en mag deze week fijne tijden werken vind ik zelfquote:Op woensdag 12 april 2006 00:03 schreef o-fiel het volgende:
[..]
12-21 blijft het chilst vind ik. Lekker sluiten...
En sinds wanneer is 9-5 een fulltime dag ;-)?
Succes bij de dokterquote:Op woensdag 12 april 2006 08:53 schreef kmaestro het volgende:
Zometeen naar de dokter om naar mn rug te laten kijken![]()
Ben bang dat ik voorlopig niet kan werken ofzo, maar ik word gek als ik dan alleen maar thuis zit... Ik ga dan wel iets doen waar ik me niet voor hoef in te spannen ofzo.
Hopelijk is het snel over, kga over 2,5 nog ff op wintersport![]()
Sinds dat 8u isquote:Op woensdag 12 april 2006 00:03 schreef o-fiel het volgende:
[..]
12-21 blijft het chilst vind ik. Lekker sluiten...
En sinds wanneer is 9-5 een fulltime dag ;-)?
Met je lunchpauze erbij is dat 7 uur...quote:Op woensdag 12 april 2006 11:57 schreef stevenp het volgende:
[..]
Sinds dat 8u isVoor een kantoorbaantje is 8u gewoon een fulltime dag, voor een 15jarige ook, dat is mijn max wat ik mag draaien.. Maar 9mei wordt dat anders, wordt ik 16 *finally
* en eind mei heb ik ook een jaar diensttijd erop zitten, dus dat gaat wel lekker!
Maar ehm, hoe zit dat met vakantiegeld, dat is een persentage van wat je het afgelopen jaar hebt gewerkt toch? Ik ben pas eind mei begonnen *eerst proeftijd van 1 periode, ik weet niet of dat ook meetelt*
plus dan natuurlijk nog het bedrag wat je deze maand krijgt.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:17 schreef o-fiel het volgende:
Met je lunchpauze erbij is dat 7 uur...
Je vakantiegeldsaldo staat rechtsonderaan op je loonstrook die je gister hebt gekregen. Kan je 't meteen ff checken hoeveel je volgende maand krijgt...
Ik word nu nét ziekquote:Op woensdag 12 april 2006 14:54 schreef waterreus23 het volgende:
Iedereen al klaar voor de drukke paasdagen
270quote:Op woensdag 12 april 2006 15:14 schreef Twisted_Logic het volgende:
Weinig salaris dit keer, ik had minimaal 50 euri meer verwacht.
Nouwja over 4 weken heb ik veel (gewoon loon, vakantie geld = extra maand, personeels korting).
Ik heb eindelijk een weekendje vrij...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:54 schreef waterreus23 het volgende:
Iedereen al klaar voor de drukke paasdagen
KEREL, GABBER, GOZER, VRIEND, OUWE TREKPOP!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:06 schreef mausb het volgende:
Plant mij ook maar bij de openingspost..
AH 1151, Leidschendam
afdeling: vlees, AGF, kassa.
Ik ken wel een Elisa maar die werkt op brood. Ik ken niet iedereen hoor, wat wil je met bijna 300 werknemersquote:Op woensdag 12 april 2006 21:12 schreef stevenp het volgende:
Leidsendam? Daar werkt net iemand uit mn klas, ik geloof HB of kassa, ze heet Elize <een of andere spaanse achternaam die ik steeds vergeet>
300?!?!?! 5 jaar geleden wel ja; nu komen we toch echt niet meer boven de 200 uit hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:10 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Ik ken wel een Elisa maar die werkt op brood. Ik ken niet iedereen hoor, wat wil je met bijna 300 werknemers
Wie is U?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:06 schreef mausb het volgende:
Plant mij ook maar bij de openingspost..
AH 1151, Leidschendam
afdeling: vlees, AGF, kassa.
Urenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:54 schreef Webgangster het volgende:
Een fulltime dag is toch nog steeds van 9 tot 6 wat steeds vaker op de zaterdag bij mij is.
Heb dit jaar al zeker 14 keer van 9 tot 6 gewerkt
Ik heb trouwens 46,56 aan vakantierechten, zijn dat uren ? dagen of wat ?
Mijn ex-manager is een half jaar doorbetaald naar mexicoquote:Op woensdag 12 april 2006 23:13 schreef Webgangster het volgende:
Cool, dat word gewoon doorbetaald vakantie voor mij binnenkort
Mausb kan kassa, zit er niet zo vaakquote:
Ow.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:08 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Mausb kan kassa, zit er niet zo vaak![]()
Oja, we hebben het hier over Maurice
Dit salaris was van de periode 27-02-2006 tot 27-03-2006quote:Op woensdag 12 april 2006 16:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
270en ik heb recht op 220 (ruim) vakantie
![]()
![]()
Dat had ik ook, ik zit nu op het maximum neem ik aan want tegenwoordig word het gewoon uitbetaald bij mij en kweek ik er weer bij de volgende maand zodat ik weer op een maximun zit want iedereen maand betalen ze uit terwijl me totaal opneembaar gelijk blijft.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:52 schreef Twisted_Logic het volgende:
En ik heb maar 30 uur vakantie, maar ik heb in februari ook heel veel uren uitbetaald gekregen.
Dat is bij mij niet zo. Als ik een keer weer heel veel in de plus staat wordt er groepen "Moet ik je vakantie uren weer uitbetalen?" En dan heb ik er de volgende maand weer wat extra geld bijquote:Op donderdag 13 april 2006 12:01 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Dat had ik ook, ik zit nu op het maximum neem ik aan want tegenwoordig word het gewoon uitbetaald bij mij en kweek ik er weer bij de volgende maand zodat ik weer op een maximun zit want iedereen maand betalen ze uit terwijl me totaal opneembaar gelijk blijft.
Met periode 4 krijg je je vakantiegeld.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:13 schreef kmaestro het volgende:
Volgens mij krijg je ergens in mei je basis vakantietoeslag uitbetaald (rechtsonderin je loonstrookje)
Voor zover ik weet staat je vakantietoeslag al netto op je strook.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:24 schreef Mip1988 het volgende:
Basis vak.toeslag 261,28
dat zou wel lekker zijnwel bruto dit natuurlijk.. maargoed
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:26 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Voor zover ik weet staat je vakantietoeslag al netto op je strook.
Nope; is bruto. Gaat nog belasting tegen bijzonder tarief af, mits het bedrag hoog genoeg is. Met mijn 600 euro kan ik dus meteen weer minimaal 200 euro inleveren. Lang leve de belasting.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:26 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Voor zover ik weet staat je vakantietoeslag al netto op je strook.
oja das waar...quote:Op donderdag 13 april 2006 14:11 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Nope; is bruto. Gaat nog belasting tegen bijzonder tarief af, mits het bedrag hoog genoeg is. Met mijn 600 euro kan ik dus meteen weer minimaal 200 euro inleveren. Lang leve de belasting.![]()
Mijn bruto >> netto valt enorm meequote:Op donderdag 13 april 2006 17:18 schreef kmaestro het volgende:
[..]
oja das waar...
kutverhaal dus....Waar doen we het nog voor....
![]()
Voor jou wel ja... Ik heb zo'n 550 euro, dus ik lever ook weer lekker inquote:Op donderdag 13 april 2006 17:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn bruto >> netto valt enorm mee![]()
AH gelderlandplein heeft op een Zaterdag 350.000 euro gedraaitquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:37 schreef highway101 het volgende:
Ja daar is het ook een XL voorwist je dat sommige winkels daar een halve maand over doen? Wij moeten het doen met een dikke 40.000 minder dan dat.
Dat is toch ook niet normaal meer? Hoeveel klanten heb je dan? 20.000 (zoveel doen wij er tenminste over om zoveel omzet te halen) Dan mag je wel een megawinkel hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:01 schreef Meki het volgende:
[..]
AH gelderlandplein heeft op een Zaterdag 350.000 euro gedraait
Het is volgens mij een XL ik heb daar op m'n 14e gewerkt, tis idd een errrrg grote winkelquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:28 schreef highway101 het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet normaal meer? Hoeveel klanten heb je dan? 20.000 (zoveel doen wij er tenminste over om zoveel omzet te halen) Dan mag je wel een megawinkel hebben.
het is geen XL en het is wel een grote winkelquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:28 schreef highway101 het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet normaal meer? Hoeveel klanten heb je dan? 20.000 (zoveel doen wij er tenminste over om zoveel omzet te halen) Dan mag je wel een megawinkel hebben.
Alle personeel optrommelen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:15 schreef Webgangster het volgende:
Ik zal morgen is kijken wat er bij ons is omgezet.
Het was in ieder geval drukker dan de gewone zaterdag waar het bij ons al mega druk is.
Zo'n beetje alle koppen zijn leeg.
Om 7 uur toen we winkel eigenlijk dicht moest waren we nog gewoon open omdat we niet zomaar de mensen de winkel uit kunnen schoppen he. Het mooiste is nog dat we toen we om half 8 naar huis gingen in 1 grote groep van 25 man. Wat een personeel gewoon die werkt op zo'n dag. Overdag was bijna al het personeel opgetrommeld om te werken !!!
Ben nieuwd hoe het morgen eraan toe gaat, is de drukte al geweest of is het morgen weer zo druk.. Druk is vet vreselijk vullen en dan al die klanten die expres voor je neus sloom gaan lopen en zelf gewoon 10 min gaan stilstaan.
Daar ploeteren wij over om een weekomzetquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:01 schreef Meki het volgende:
[..]
AH gelderlandplein heeft op een Zaterdag 350.000 euro gedraait
Wij dus ookquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar ploeteren wij over om een weekomzet![]()
Na 19 uur ff wcpapier etc gevuld, beetje op zuivel rondgehangen, wat bloemen afgeboekt, kantine met 1 andere opgeruimd, ff wat rondhangen in het magazijn, wat bij de kassa's en toen maar eventjes kassa's dr uit, de kluis en toen 20 over 8 naar huis (tot half 9 uitbetaaldquote:
vrijdag was idd gekkenwerk bij 1514. Zaterdag was het met 225 een rustige dagquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:00 schreef hooibaal het volgende:
1514 draait bijna 2½ton op een vrijdag (en dan ook nog een vrijdag met 2 openingsuren minder!)
Gekkenwerk, doch wel geinig om op dat soort dagen te werken.
Weet je het héél zeker dat je die 3kwartier krijgt doorbetaald?quote:Op zondag 16 april 2006 12:31 schreef stevenp het volgende:
Ik had dat vrijdag, mn eerste dagje van 9-5 (normaal draai ik maar een paar uur) en toen was ik om ong. 16:10 klaar met zuivel, en toen ging ik naar mijn VM toe van joh wat nu? En toen zei hij van joh ik kan je nog 3kwartier laten spiegelen maar ga maar gewoon naar huis joh!Dus ik nog 3kwartier betaald op de bank gezeten thuis
)
Dat gebeurt nooooitquote:Op zondag 16 april 2006 12:53 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Weet je het héél zeker dat je die 3kwartier krijgt doorbetaald?
Die drie kwartier krijg je niet door betaaldquote:Op zondag 16 april 2006 12:53 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Weet je het héél zeker dat je die 3kwartier krijgt doorbetaald?
ik kreeg afgelopen vrijdag 1 uur en kwartier gratis uitbetaaldquote:Op zondag 16 april 2006 13:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die drie kwartier krijg je niet door betaald.
Geweldig! Heb weer in een scheur gelegenquote:Op maandag 17 april 2006 10:35 schreef blrrrt het volgende:
De Eftelingcommercial van de komende week.
Hij is weer:
http://cmgtcontent.ahold.nl/homemade/ah/TVCefteling.mpg
nee hoor, lijkt mij ook heel leukquote:Op maandag 17 april 2006 12:53 schreef stevenp het volgende:
*proest van het lachen* haha, ja hij is weer geniaalIk vind dat we in de SP eigenlijk een archiefje aan mogen leggen van commercials? Ik denk dat dat wel een leuk idee is, of ben ik hier de enige die wat leuk lijkt?
werk jij ook al bij AHquote:
Het probleem is dat de link na een tijdje weer inactief wordt.quote:Op maandag 17 april 2006 12:53 schreef stevenp het volgende:
*proest van het lachen* haha, ja hij is weer geniaalIk vind dat we in de SP eigenlijk een archiefje aan mogen leggen van commercials? Ik denk dat dat wel een leuk idee is, of ben ik hier de enige die wat leuk lijkt?
Hoi.quote:
Dat is minder, maar anders kunnen we ze wel mirroren? Ik heb wel wat webspace beschikbaar hoorquote:Op maandag 17 april 2006 13:56 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het probleem is dat de link na een tijdje weer inactief wordt.
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:24 schreef highway101 het volgende:
Ja ik vergeet die zegeltjes ook steeds *zit niet vast achter de kassa (gelukkig).
Ken je die leuke AH in hartje Groningen? Aan de markt, in zo'n oud pand, ik was daar van 't weekend grappig winkeltje. Vooral het kassapark
Raar?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:44 schreef sander89 het volgende:
Verdien maar 3,57 euro per uur nu ik 17 ben![]()
Had op 3,80 gehoopt maar nee hoor
Wat is je punt?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:44 schreef sander89 het volgende:
Verdien maar 3,57 euro per uur nu ik 17 ben![]()
Had op 3,80 gehoopt maar nee hoor
Dat meen je niet! Nu gaan we hier echt domineren. Welkom Atse.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:29 schreef Batsenegger het volgende:
Das ook niet veel als je 17 bent.
Btw voeg mij maar toe in de lijst:
AH-1151 AGF HB VL KAS
Atse!quote:Op donderdag 20 april 2006 11:29 schreef Batsenegger het volgende:
Das ook niet veel als je 17 bent.
Btw voeg mij maar toe in de lijst:
AH-1151 AGF HB VL KAS
En wie ben jij?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:35 schreef Prammenhanger het volgende:
1151 da bombAfd. HB
Ik zit er aan te denken om ook bij 1051 (DH Turfmarkt) te solliciteren (voor erbij). Het zit * kuch * tamelijk dicht bij huis...
[afbeelding]
Maar het blijft onderbetaald en ondergewaardeerd werk.
Der ATSE!!quote:Op donderdag 20 april 2006 15:11 schreef Batsenegger het volgende:
Nu zijn we met z'n vieren op het forum vertegenwoordigd!
Ze moeten gewoon boodschappen komen doen ipv semi-zielig gaan zitten jammeren om puntenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:16 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Hoezo rellen? Ik vind het een mooi initiatief
Als jij ze niet wilt geven, jou keuze, maar het maakt het initiatief er niet minder om. Ik kan me best verplaatsen in haar gedachtegang, als er geen geld is, is er geen geld, en het is goed te zien dat er nog mensen zijn die wat voor andere mensen overhebben.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:17 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon boodschappen komen doen ipv semi-zielig gaan zitten jammeren om punten![]()
Dus vakantiegeld + bonuskaartkorting + normale urenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:27 schreef Batsenegger het volgende:
Aankomende loonstrookje krijgen we vakantiegeld
Jeejquote:Op donderdag 20 april 2006 16:34 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Dus vakantiegeld + bonuskaartkorting + normale uren![]()
Wordt best veel geld dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |