Niet 100% zeker, of helemaal niet zeker?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:54 schreef waterreus23 het volgende:
ja volgens mij wordt de spa rood van � 0,45 nu � 0,59.
Ik weet dit niet 100% zeker
Zoiets zei de Spa vertegenwoordiger tegen ons. Maar hij komt maandag weer, zal ik het hem eens duidelijk vragenquote:Op woensdag 5 april 2006 19:55 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Niet 100% zeker, of helemaal niet zeker?
De normale toeslaguren krijg je inderdaad alleen als je meer dan 12 uur per week werkt. Misschien dat het als "normaal" wordt gezien omdat jullie nu iedere zondag open gaan?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:26 schreef Radjesh het volgende:
De AH waar ik werk, gaat nu op Zondag open, maar wilt alleen werknemers met meer dan 12 uur in de week 200% uitbetalen? Is dat niet geldig voor elke werknemer?
Hmz okayquote:Op woensdag 5 april 2006 23:32 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De normale toeslaguren krijg je inderdaad alleen als je meer dan 12 uur per week werkt. Misschien dat het als "normaal" wordt gezien omdat jullie nu iedere zondag open gaan?
Zou spa blij zijn van de melding dat ze in prijs omhooggaan? (waardoor er misschien nog even een run komt op de oude goedkope verpakking).quote:Op woensdag 5 april 2006 20:42 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Zoiets zei de Spa vertegenwoordiger tegen ons. Maar hij komt maandag weer, zal ik het hem eens duidelijk vragen
Als je het hebt over 3 periodes wel jaquote:Op woensdag 5 april 2006 23:45 schreef typhoon het volgende:
3 keer boven contract uren en ze zijn je verplicht om een hoger contract te geven toch?
haha jij ook al, ik sta er al zon 3 jaar op. Echter in week 17 ga ik naar de counter. Want daar is zon beetje iedereen 20 jaar geworden. Dus die mogen alleen hun contract uren werken . Nou ben ik ook 20 maar ik heb een contract van 24 uur per weekquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:11 schreef kmaestro het volgende:
Ik sta achter bedieningsafdeling (deli/kaas). Maar kwil er zo snel mogelijk weg. Ksta er nu zo'n 1,5 jaar achter, naast het vullen op vers. Is niet mijn ding.
nou bij ons werkt dat zo niet. Je krijgt gewoon alles uitbetaald wat je boven je contract werkt maar bij 3 periodes meer dan je contract werken krijg je geen meer uren.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:45 schreef typhoon het volgende:
3 keer boven contract uren en ze zijn je verplicht om een hoger contract te geven toch?
Voor zover ik weet doe AH bij mensen onder de 18 niet echt zo moeilijk bij cotractverhoging qua uren. Je kan aan je VM vragen of het mogelijk is dat je contract bijvoorbeeld naar 12 uur wordt aangepast.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:50 schreef typhoon het volgende:
Ben nog 17, heb een contract voor 3 uur in de week en werk er meestal een stuk of 17.
Laatste weken is het zelfs meer dan 20 per week.
True that...quote:Op donderdag 6 april 2006 01:33 schreef febster het volgende:
[..]
Als je het hebt over 3 periodes wel ja
al zal het niet de eerste keer zijn dat het niet gebeurd
Same here.. en het is echt bagger als je ineens maar 4 uurtjes per week mag werken en vooral als je je salaris strookje binnenkrijgt.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:25 schreef Excess_All het volgende:
bij mij hebben ze mijn contract verhoogd van 8 naar 24 uur per week toen ik bijna 20 werd. Omdat ik anders alleen mijn contracturen mocht weren en ze vonden me gewoon goed functioneren en wouden me niet kwijt. Dus in dat opzicht heb ik wel geluk gehad, want heel veel van mijn collega's/vrienden zijn of worden nu 20 en die zie ik echt nog maar 4 uurtjes per week ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |