DAN ALWEERquote:
bij ons zijn de kassabezettingen enorm!quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:30 schreef highway101 het volgende:
vrijdag verwachten ze een omzet, die ongeveer 40.000 boven normaal ligt voor die dag!
Overigens heb ik een bedrijfsongelukje gehad: vinger tussen volle appelcontainer en muur=auw!!! Nu middelvinger in 't verband
Al vaker gedaanquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:27 schreef stevenp het volgende:
Ja vrijdag ga ik ook extra werken, en wel mn eerste fulltime dagTot nu toe was ik gewoon een-paar-uurtjes-vullen-en-bek-dicht-medewerker, ik begin steeds meer te weten, te leren enzo.. Is wel leuk om zo steeds meer te kunnen en te leren! Anyway, vrijdag van 9-5 voor mij o//
12-21 blijft het chilst vind ik. Lekker sluiten...quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:27 schreef stevenp het volgende:
Ja vrijdag ga ik ook extra werken, en wel mn eerste fulltime dagTot nu toe was ik gewoon een-paar-uurtjes-vullen-en-bek-dicht-medewerker, ik begin steeds meer te weten, te leren enzo.. Is wel leuk om zo steeds meer te kunnen en te leren! Anyway, vrijdag van 9-5 voor mij o//
jah ik hou ook absoluut niet van vroeg opstaan. Ik werk nu nog op de deli/kaas en mag deze week fijne tijden werken vind ik zelfquote:Op woensdag 12 april 2006 00:03 schreef o-fiel het volgende:
[..]
12-21 blijft het chilst vind ik. Lekker sluiten...
En sinds wanneer is 9-5 een fulltime dag ;-)?
Succes bij de dokterquote:Op woensdag 12 april 2006 08:53 schreef kmaestro het volgende:
Zometeen naar de dokter om naar mn rug te laten kijken![]()
Ben bang dat ik voorlopig niet kan werken ofzo, maar ik word gek als ik dan alleen maar thuis zit... Ik ga dan wel iets doen waar ik me niet voor hoef in te spannen ofzo.
Hopelijk is het snel over, kga over 2,5 nog ff op wintersport![]()
Sinds dat 8u isquote:Op woensdag 12 april 2006 00:03 schreef o-fiel het volgende:
[..]
12-21 blijft het chilst vind ik. Lekker sluiten...
En sinds wanneer is 9-5 een fulltime dag ;-)?
Met je lunchpauze erbij is dat 7 uur...quote:Op woensdag 12 april 2006 11:57 schreef stevenp het volgende:
[..]
Sinds dat 8u isVoor een kantoorbaantje is 8u gewoon een fulltime dag, voor een 15jarige ook, dat is mijn max wat ik mag draaien.. Maar 9mei wordt dat anders, wordt ik 16 *finally
* en eind mei heb ik ook een jaar diensttijd erop zitten, dus dat gaat wel lekker!
Maar ehm, hoe zit dat met vakantiegeld, dat is een persentage van wat je het afgelopen jaar hebt gewerkt toch? Ik ben pas eind mei begonnen *eerst proeftijd van 1 periode, ik weet niet of dat ook meetelt*
plus dan natuurlijk nog het bedrag wat je deze maand krijgt.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:17 schreef o-fiel het volgende:
Met je lunchpauze erbij is dat 7 uur...
Je vakantiegeldsaldo staat rechtsonderaan op je loonstrook die je gister hebt gekregen. Kan je 't meteen ff checken hoeveel je volgende maand krijgt...
Ik word nu nét ziekquote:Op woensdag 12 april 2006 14:54 schreef waterreus23 het volgende:
Iedereen al klaar voor de drukke paasdagen
270quote:Op woensdag 12 april 2006 15:14 schreef Twisted_Logic het volgende:
Weinig salaris dit keer, ik had minimaal 50 euri meer verwacht.
Nouwja over 4 weken heb ik veel (gewoon loon, vakantie geld = extra maand, personeels korting).
Ik heb eindelijk een weekendje vrij...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:54 schreef waterreus23 het volgende:
Iedereen al klaar voor de drukke paasdagen
KEREL, GABBER, GOZER, VRIEND, OUWE TREKPOP!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:06 schreef mausb het volgende:
Plant mij ook maar bij de openingspost..
AH 1151, Leidschendam
afdeling: vlees, AGF, kassa.
Ik ken wel een Elisa maar die werkt op brood. Ik ken niet iedereen hoor, wat wil je met bijna 300 werknemersquote:Op woensdag 12 april 2006 21:12 schreef stevenp het volgende:
Leidsendam? Daar werkt net iemand uit mn klas, ik geloof HB of kassa, ze heet Elize <een of andere spaanse achternaam die ik steeds vergeet>
300?!?!?! 5 jaar geleden wel ja; nu komen we toch echt niet meer boven de 200 uit hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:10 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Ik ken wel een Elisa maar die werkt op brood. Ik ken niet iedereen hoor, wat wil je met bijna 300 werknemers
Wie is U?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:06 schreef mausb het volgende:
Plant mij ook maar bij de openingspost..
AH 1151, Leidschendam
afdeling: vlees, AGF, kassa.
Urenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:54 schreef Webgangster het volgende:
Een fulltime dag is toch nog steeds van 9 tot 6 wat steeds vaker op de zaterdag bij mij is.
Heb dit jaar al zeker 14 keer van 9 tot 6 gewerkt
Ik heb trouwens 46,56 aan vakantierechten, zijn dat uren ? dagen of wat ?
Mijn ex-manager is een half jaar doorbetaald naar mexicoquote:Op woensdag 12 april 2006 23:13 schreef Webgangster het volgende:
Cool, dat word gewoon doorbetaald vakantie voor mij binnenkort
Mausb kan kassa, zit er niet zo vaakquote:
Ow.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:08 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Mausb kan kassa, zit er niet zo vaak![]()
Oja, we hebben het hier over Maurice
Dit salaris was van de periode 27-02-2006 tot 27-03-2006quote:Op woensdag 12 april 2006 16:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
270en ik heb recht op 220 (ruim) vakantie
![]()
![]()
Dat had ik ook, ik zit nu op het maximum neem ik aan want tegenwoordig word het gewoon uitbetaald bij mij en kweek ik er weer bij de volgende maand zodat ik weer op een maximun zit want iedereen maand betalen ze uit terwijl me totaal opneembaar gelijk blijft.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:52 schreef Twisted_Logic het volgende:
En ik heb maar 30 uur vakantie, maar ik heb in februari ook heel veel uren uitbetaald gekregen.
Dat is bij mij niet zo. Als ik een keer weer heel veel in de plus staat wordt er groepen "Moet ik je vakantie uren weer uitbetalen?" En dan heb ik er de volgende maand weer wat extra geld bijquote:Op donderdag 13 april 2006 12:01 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Dat had ik ook, ik zit nu op het maximum neem ik aan want tegenwoordig word het gewoon uitbetaald bij mij en kweek ik er weer bij de volgende maand zodat ik weer op een maximun zit want iedereen maand betalen ze uit terwijl me totaal opneembaar gelijk blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |