De overuren worden gewoon als normale uren uitbetaald.quote:Op maandag 10 april 2006 14:03 schreef mark_82 het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met over uren?
Ik heb 32 uren contract. 8 uur per week. Ik kom gemiddeld op 40/45 uur.
Wanneer betalen ze dat uit? Of moet ik deze verplicht opnemen als vrije dagen?
En ben vergeten me vakantie rooster in te leveren. Kan ik nu nog vrij krijgen voor de vakantie? In principe maakt mij niet uit wanneer in de vakantie ik vrij krijg. Of zullen ze moeilijk doen?
Ik vind het zonde van mijn imode telefoon om geen mogelijkheid tot het gebruiken ervan te hebben/quote:Op maandag 10 april 2006 13:45 schreef anti-virus het volgende:
Gebruikt hier iemand ook AH mobilel?
Dan krijg je toch 50 % korting?
Ik gebruik het ja, bevalt me primaquote:Op maandag 10 april 2006 13:45 schreef anti-virus het volgende:
Gebruikt hier iemand ook AH mobilel?
Dan krijg je toch 50 % korting?
Maakt niet uit maar als je als eerste bent met vrij vragen dan weten zi hoeveel vakantie werkers ze moeten aannemen. En de kans dat jij vrij krijgd is eerder ook beter, hoe later hoe minder kansje hebt op vakantie op de geplande datums van jouw.quote:Op maandag 10 april 2006 14:03 schreef mark_82 het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met over uren?
Ik heb 32 uren contract. 8 uur per week. Ik kom gemiddeld op 40/45 uur.
Wanneer betalen ze dat uit? Of moet ik deze verplicht opnemen als vrije dagen?
En ben vergeten me vakantie rooster in te leveren. Kan ik nu nog vrij krijgen voor de vakantie? In principe maakt mij niet uit wanneer in de vakantie ik vrij krijg. Of zullen ze moeilijk doen?
5 cent en ook nog is 30 procent gratis tegoed, dus eigenlijk maar 3,75 cent per SMSquote:
*doet rechtermuisknop op foto*quote:Op maandag 10 april 2006 16:28 schreef highway101 het volgende:
[..]
Hoe heet die buurt ook alweer? Vinkenslag? Slavink? Vinkenbuurt?
De titel klopt niet. AH komt níet met een Laagste-prijsgarantie. De C1000 wel en AH past daar zijn prijzen op aan door er net een paar cent boven te gaan zitten. Ik heb het al aangekaart:quote:Op maandag 10 april 2006 16:57 schreef Brammie1 het volgende:
AH begint met laagste prijs garantie
Beetje matig idee imo
Nee, vaste (Onbepaalde Tijd) contracten worden in principe niet uitgedeeld. Het enige dat je kunt doen is meteen bij je vertrek aankaarten dat je wel terugwil, en dan kun je 3 maanden later weer beginnen en opnieuw 3 contracten volmaken. Je verliest wel je dienstjaren en je eventuele verkoper B-schap, en dat word je ook niet meer aangezien het benoemen van verkopers B óók al niet meer is toegestaan, in het kader van de loonsombezuinigingen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de contracten bij de ah? .. als je 15 .. 16 bent en er 3 keer een contract verlenging hebt gekregen .. moet je dan pleite of mag je langer door ? ( en dus vast contract krijgen )
Verkoper B ben ik onlangs nog geworden!quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:06 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Nee, vaste (Onbepaalde Tijd) contracten worden in principe niet uitgedeeld. Het enige dat je kunt doen is meteen bij je vertrek aankaarten dat je wel terugwil, en dan kun je 3 maanden later weer beginnen en opnieuw 3 contracten volmaken. Je verliest wel je dienstjaren en je eventuele verkoper B-schap, en dat word je ook niet meer aangezien het benoemen van verkopers B óók al niet meer is toegestaan, in het kader van de loonsombezuinigingen.
Ja,quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:10 schreef Webgangster het volgende:
Die 3 contracten verlengingen, is dat altijd voor iedereen of gewoon bij de meeste ?
Bij mij zijn ze erg tevreden maar dit is me laatste contract, houd dat in dat ook al ben ik zo goed toch eruit moet over paar maanden ?
*zucht*quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:36 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ja,
je wordt namelijk te duur. Dus ben je van de ene dag op de andere waardeloos geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |