Vaders kunnen zo enorm handig zijn af entoequote:Op zondag 2 april 2006 18:54 schreef ook_gek het volgende:
oh oh het gaat verder. Lamp in de gang is kapot. Laten we hem effe vervangen. Staat mijn pa er onder om het lampje aan te geven. Trek ik die kap er af houd hem schuin....
Weet ik veel dat er een vliegen kerkhof in ligt. Heel mijn pa onder de dooie vliegen![]()
Staat er stroom op pa? Nee jongen het lampje is uit. Draai ik die bol er in 1 grote vonk en lampje weer kapot
Het is echt weer zo een dag......
ik ook nietquote:
jaartje of 8quote:Op zondag 2 april 2006 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra eet nu ook lasagne.
Sinds wanneer doe jij aan vliegvissen
het blijft hengelsportquote:Op zondag 2 april 2006 19:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
jaartje of 8
de elite van de hengelsport
en als je voor mercedes in de DTM rijdt niet?quote:Op zondag 2 april 2006 19:23 schreef PeuRac het volgende:
Als je voor Audi in de DTM rijdt ben je OF snel opkomend talent, of heel goed, maar heb die naam nog nooit gehoord
het gaat om het privéteam van Colin Kolles hoor, niet het Audi fabrieksteam.quote:Op zondag 2 april 2006 19:23 schreef PeuRac het volgende:
Als je voor Audi in de DTM rijdt ben je OF snel opkomend talent, of heel goed, maar heb die naam nog nooit gehoord
ik ook niet tot 5 min. terug.quote:Op zondag 2 april 2006 19:23 schreef PeuRac het volgende:
en dus nu DTM coureur in een jawel: 2004 model Audi A4 DTM.quote:1991-1994: - Dutch Championship Go-Karting 4th
1995-1997: - Belgium Championship Go-Karting 3th, Rookie of the year
1998-2001: - International School of Cambridge Diploma (no racing for 4 years, to finish his study)
2001: - Racing school Bleekemolen (license for Formula cars)
2002: - Invited test Formula Ford team JLR at Silverstone
- Test Formula Ford at Zandvoort
- Test Formula Renault 1600 at Varano with Tomcat Racing
- Italian Championship Formula Renault 1600
- European Championship Formula Renault 2000 (2 races)
- Invited Test Formula 3 Van Amersfoort Racing at Hockenheim
2003: - Benelux Championship Formula Renault 2000 MP Motorsport
5th overall and 4th junior championship.
2004: - Invited test FIA Formula 3000 Int. with Macon Motorsport (Jerez)
- Third driver Jordan Junior Team (Super Nova) FIA Formula 3000 Int.
- Invited by Astromega to race at GP Hockenheim, GP Budapest,
GP Spa-Francorchamps and GP Monza 10th
2005: - Invited test by DRACO Multiracing USA (talentscout Mr A. Morini) at Vairano and Misano F3000
- Invited test by DRACO Multiracing USA driver selection 2005 World Series by Renault at Paul Ricard (3th driver WS)
- Test with Gelles Racing USA Formula Renault V6 at Barber Motorsportspark
- Euro 3000 Pro Series Championship: Team Scuderia Fama'
Vallelunga 5th place
- Spa Francorchamps 5th place
- Mugello 5th place
- Misano 5th place
- Monza 5th place
January 2006: - Test new F3000 car model 2006 World Championship invited by ADM
Extra: - Reporter/representitive for the press
- Column writer magazine F1 / www.f1finish.com / www.racexpress.com
hij is 21. verstand komt met de jaren ehquote:Op zondag 2 april 2006 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
een lonsdaler-breezer, zo aan het plaatje te zien
Reken maar dat die gasten flink door trappen met zo een wagenquote:Op zondag 2 april 2006 19:19 schreef M5 het volgende:
[afbeelding]
't geluid van deze bak was op tv vandaag ook eens goed te horen.nieuwe CLK 63 AMG 6.2l V8
idd. Zelf gezien dat een RS6 al moeite met had met een Formule BMW'tje, die RS6 moest volle bak weg, en dat broekie in z'n junior formule wagentje geeft 1 flinke dot gas en hangt weer aan de bumperquote:Op zondag 2 april 2006 19:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Reken maar dat die gasten flink door trappen met zo een wagen![]()
Ik vermaak wel hoor zo in Oostenrijk, Duitsland, Frankrijk, België en Tsjechiëquote:
het blijft hengelsportquote:Op zondag 2 april 2006 19:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vermaak wel hoor zo in Oostenrijk, Duitsland, Frankrijk, België en Tsjechië![]()
[afbeelding]
Het is lekker actief. Naar een dobbertje staren kan mij absoluut niet boeien
quote:Op zondag 2 april 2006 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee man, idioot, als jij er plezier aan beleeft
quote:Op zondag 2 april 2006 19:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee want ik streef er in mijn leven naar om enkel en alleen dingen te doen die jij ook tof zou vinden.
Dat zou dan ook betekenen dat het Lada Niva Fanboy Gangsters zou wordenquote:Op zondag 2 april 2006 19:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee want ik streef er in mijn leven naar om enkel en alleen dingen te doen die jij ook tof zou vinden.
Fugie, mattie, leg eens aan alexxx uit hoe tof de grote forellen in het Oostvoornse meer zijn.quote:
vissen is een rare hobby, maar dat zijn echt beesten ja in da meertjequote:Op zondag 2 april 2006 19:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Fugie, mattie, leg eens aan alexxx uit hoe tof de grote forellen in het Oostvoornse meer zijn.
minder boeiend plaatjequote:Op zondag 2 april 2006 19:54 schreef Hugster het volgende:
zulke regenboogforellen zijn in Oostvoorne heel normaal
[afbeelding]
Dit zelfs nog te mainstream denk je?quote:Op zondag 2 april 2006 19:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
vissen is een rare hobby, maar dat zijn echt beesten ja in da meertjeMaar het is natuurlijk teveel mainstream dus nix voor alex
enige mensen die ik ken en aan vissen doen zuipen daar ook een paar kisten bier bij op![]()
Bierquote:Op zondag 2 april 2006 19:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
vissen is een rare hobby, maar dat zijn echt beesten ja in da meertjeMaar het is natuurlijk teveel mainstream dus nix voor alex
enige mensen die ik ken en aan vissen doen zuipen daar ook een paar kisten bier bij op![]()
Ja als je het zo bekijkt dan is dat wel zo jaquote:Op zondag 2 april 2006 19:57 schreef Fugie het volgende:
ja die gast is hilarisch
lada niva's is net niet mainstream voor alexxx, dus beetje hengelen is wel te mainstream ja![]()
jij wou naar zijn maatstaven levenquote:Op zondag 2 april 2006 19:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja als je het zo bekijkt dan is dat wel zo ja
Wat een leven moet die jongen hebben
Al velgen of een cabrio gekocht?quote:Op zondag 2 april 2006 20:11 schreef BoJo het volgende:
iets nieuws geleerd over het leven van The Big Huggie![]()
Had je niet verwacht eh?quote:Op zondag 2 april 2006 20:11 schreef BoJo het volgende:
iets nieuws geleerd over het leven van The Big Huggie![]()
je ziet wat je wil zien frustiequote:Op zondag 2 april 2006 20:14 schreef BoJo het volgende:
ik op TVgids kijken zie ik dit plaatje op de voorpagina
[afbeelding]
in een vluchtige blik zag het als een blowjob uit![]()
dat moet wel een hele vluchtige blik geweest zijnquote:Op zondag 2 april 2006 20:14 schreef BoJo het volgende:
ik op TVgids kijken zie ik dit plaatje op de voorpagina
[afbeelding]
in een vluchtige blik zag het als een blowjob uit![]()
Ik zie hem er zo 1-2-3 ook niet inquote:Op zondag 2 april 2006 20:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat moet wel een hele vluchtige blik geweest zijn![]()
Kirsten Dunstquote:Op zondag 2 april 2006 20:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
wel lekker ding dat vrouwtje...weet der naam niet verder
Ik heb een vrij brede smaak maar ook ik vind bepaalde wijven plorken hoorquote:Op zondag 2 april 2006 20:25 schreef Hugster het volgende:
en het zal eens niet zo zijn dat jij een mokkeltje uit een film lekker vind
My thoughts exactlyquote:Op zondag 2 april 2006 20:25 schreef Hugster het volgende:
en het zal eens niet zo zijn dat jij een mokkeltje uit een film lekker vind
Dankjequote:Op zondag 2 april 2006 20:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
deze is dan iets duidelijker
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 april 2006 20:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
deze is dan iets duidelijker
[afbeelding]
Zuipschuitquote:Op zondag 2 april 2006 20:29 schreef Sjoem het volgende:
Hallooo
Volgens mij heb ik een beetje teveel op
Halloquote:Op zondag 2 april 2006 20:29 schreef Sjoem het volgende:
Hallooo
Ja, het was weer tijdquote:Op zondag 2 april 2006 20:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hallo
Af en toe een glaasje kan best
Ah, en die andere dude helpt hem met het smeren?quote:Op zondag 2 april 2006 20:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die gozer is gewoon een toastje aan het smeren hoor
quote:Op zondag 2 april 2006 20:29 schreef Sjoem het volgende:
Hallooo
mooi, neucken ?quote:Op zondag 2 april 2006 20:29 schreef Sjoem het volgende:
Hallooo
Hoiquote:Op zondag 2 april 2006 20:29 schreef Sjoem het volgende:
Hallooo
quote:Op zondag 2 april 2006 20:31 schreef Hugster het volgende:
[..]daaaaar gaaan wee misbruik van maaaakeeeeehhhhhh!!! one111!
Hoeoeoeoee dan?quote:Op zondag 2 april 2006 20:31 schreef Hugster het volgende:
[..]daaaaar gaaan wee misbruik van maaaakeeeeehhhhhh!!! one111!
gelukkig drink ik nooitquote:Op zondag 2 april 2006 20:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hallo
Af en toe een glaasje kan best
ja dat heb je goed.quote:Op zondag 2 april 2006 20:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, en die andere dude helpt hem met het smeren?
quote:Op zondag 2 april 2006 20:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja dat heb je goed.
Die rechter gast die het mes hanteerd zat zo van "WTF moet die filet american op dan![]()
"
Maar hij was de hele tijd al baldadig omdat hij een biertje meer op heeft dan dat hij eigenlijk goed kan hebben.
Nou je raad het al, die linker gast is fucking geirriteerd
Dus die greep hem bij z'n nek een richte z'n baldadige kuttekop op het toastje: "Daar moet het op vlegel!!"
En je hebt dus mooi mazzel dat hij dat heeft gedaan, anders had hij nu nooit zo'n lekker toastje kunnen verorberen
Ik ook nietquote:Op zondag 2 april 2006 20:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
gelukkig drink ik nooit![]()
er staan weer foto's van het stappen op internet.....
mensen smsde me van WTF gast jij had het wel heel erg naar je zin he. Maar wie is dat wijf dat bij jullie staat?quote:
ja ik heb geprobeerd de algehele "ook_gek experience" zo goed mogelijk na te bootsenquote:Op zondag 2 april 2006 20:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een ook_gek verhaal uit jouw toetsenbord![]()
![]()
![]()
je hebt het goed gedaan hoorquote:Op zondag 2 april 2006 20:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja ik heb geprobeerd de algehele "ook_gek experience" zo goed mogelijk na te bootsen
quote:
das meestal als een vrouw praatquote:Op zondag 2 april 2006 20:42 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Moet ik soms bovenop je duiken en kietelenIk ben niet dronken
Anders zou ik denk ik niet fatsoenlijk kunnen typen.
Ik merk wel dat ik heel veel klets en niemand luistert!
Smoesjesquote:Op zondag 2 april 2006 20:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mensen smsde me van WTF gast jij had het wel heel erg naar je zin he. Maar wie is dat wijf dat bij jullie staat?
Ik heb echt geen idee. We hebben heel de avond op een blok staan dansen met alleen maar mooie vrouwen. En de meest lelijke staat opeens bij ons op de foto
Dat gaat meestal zo hoor bij een grote groep mannen en een paar vrouwenquote:Op zondag 2 april 2006 20:42 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Als je nog iets voor elkaar wil krijgen lijkt me dat een beter plan jaquote:Op zondag 2 april 2006 20:42 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Je bent geslaagd, een 10 met een griffel!quote:Op zondag 2 april 2006 20:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja ik heb geprobeerd de algehele "ook_gek experience" zo goed mogelijk na te bootsen
ik las ketsquote:Op zondag 2 april 2006 20:42 schreef Sjoem het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 april 2006 20:44 schreef BoJo het volgende:
ik ben overigens te lang niet meer dronken geweest![]()
Nee, ik bedoel hier in het echt.quote:Op zondag 2 april 2006 20:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat gaat meestal zo hoor bij een grote groep mannen en een paar vrouwen
Heb nog wiskey en bier hier, kom je ff buurten?quote:Op zondag 2 april 2006 20:44 schreef BoJo het volgende:
ik ben overigens te lang niet meer dronken geweest![]()
Ik ben niet zo goed in duikenquote:Op zondag 2 april 2006 20:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als je nog iets voor elkaar wil krijgen lijkt me dat een beter plan ja
dan wil ik graag een hondjes sticker in m'n schrift, heb je die nog op je velletje?quote:Op zondag 2 april 2006 20:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent geslaagd, een 10 met een griffel!
nee morgen werkenquote:Op zondag 2 april 2006 20:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb nog wiskey en bier hier, kom je ff buurten?
quote:Op zondag 2 april 2006 20:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan wil ik graag een hondjes sticker in m'n schrift, heb je die nog op je velletje?
Ja das typisch manquote:Op zondag 2 april 2006 20:45 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel hier in het echt.
Ik had straks een heel mooi verhaal verteld. En toen vroeg ik er iets over aan wat vrienden.
En toen zeiden ze "ehh, waarom vertel je het niet nog eens?"
Flauw hè?
Natuurlijk jochie; **plak**quote:Op zondag 2 april 2006 20:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan wil ik graag een hondjes sticker in m'n schrift, heb je die nog op je velletje?
Ik moet morgen ook werken.... dusquote:Op zondag 2 april 2006 20:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee morgen werken![]()
maar omdat sjoem net iets zei over krom typen als je dronken bent schoot het me ineens te binnen dat het best lang geleden is![]()
![]()
Nou nee hoor, als je tenminste iemand hebt die het goed doetquote:Op zondag 2 april 2006 20:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is ook een uiterst ranzige bezigheid
nee man er waren alleen maar lekkere wijfenquote:Op zondag 2 april 2006 20:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Smoesjes
Ze waren gewoon lelijk maar je was zo lam als een garnaal
En deze Sjoem sticker?quote:Op zondag 2 april 2006 20:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb em naast m'n spongebob sticker geplakt!
Oefening baart kunstquote:Op zondag 2 april 2006 20:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou nee hoor, als je tenminste iemand hebt die het goed doet
Het is jou nooit opgevallen dat als je lam bent je gezichtsvermogen redelijk wordt aangetast?quote:Op zondag 2 april 2006 20:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee man er waren alleen maar lekkere wijfen![]()
Neequote:Op zondag 2 april 2006 20:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
SorryVertel het verhaal nog maar een keer dan luister ik wel even
Tot die tijd heeft je pa je een ijzeren onderbroek aangedaan?quote:Op zondag 2 april 2006 20:51 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Jaja, over een jaartje ga ik het wel weer proberen
SBSquote:Op zondag 2 april 2006 20:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
die wil ik niet
Dat is een sbs bejaarde.
ik was niet lamquote:Op zondag 2 april 2006 20:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is jou nooit opgevallen dat als je lam bent je gezichtsvermogen redelijk wordt aangetast?
ik kan niet goed tegen drank dus dan ben ik de hele week kapotquote:Op zondag 2 april 2006 20:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook werken.... dus
Of ze wil je gewoon niet zienquote:Op zondag 2 april 2006 20:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik was niet lam
of misschien ook wel. Op een blok waar je met 8 mensen bijna niet kan bewegen heb ik de hele avond gestaan. Waar onder /Seauphie van fok. Maar ik heb haar echt niet gezien en zij mij niet
Voor de rest was ik niet dronken hoor![]()
en ja dat is me al opgevallen ja. Ik zeg nu ook altijd van. Ik wacht eerst de foto's af voor ik zeg je bent lekker of niet![]()
Nou oké, wat eerder danquote:Op zondag 2 april 2006 20:53 schreef Hugster het volgende:
nou Sjoem dan wil ik scheiden hoor, 1 jaar, dat kan niet.
ja dat kan ookquote:Op zondag 2 april 2006 20:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Of ze wil je gewoon niet zien
En idd, foto's doen een hoop
Je denkt dat hij vanzelf zo'n leip geworden is?quote:Op zondag 2 april 2006 20:57 schreef Hugster het volgende:
fugie aan de snoepjes op feesten joh
Wist ik niet
quote:Op zondag 2 april 2006 20:57 schreef Hugster het volgende:
Wist ik niet
Boehoequote:Op zondag 2 april 2006 20:58 schreef BoJo het volgende:
godver vergeet ik helemaal naar die spiderman film te kijken![]()
Sssssst!quote:Op zondag 2 april 2006 20:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke, geen Jiskefet kijkster dus...
En je kunt blijven editten zo zeg![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 21:00 schreef ook_gek het volgende:
we zijn laatst uit een disco geschopt omdat een gast die mee was het nodig vond midden op het podium in een overvolle club te gaan staan snuifen![]()
timetable - 19:30-14:00quote:Op zondag 2 april 2006 20:57 schreef Hugster het volgende:
Wist ik niet
Mietjequote:Op zondag 2 april 2006 21:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
timetable - 19:30-14:00
hoe de fuck kan dat zonder snoepjes![]()
normaal gesproken ook niet hoor, alleen als het nodig is (op de meeste feesten dus)
Toen ik nog bij Honders werkte heb ik het ook een keer of wat meegemaakt jaquote:Op zondag 2 april 2006 21:07 schreef Hugster het volgende:
78% van de mensen die in de US wegrijden met de slang nog in de tank is vrouwmensch![]()
![]()
![]()
whehehequote:Op zondag 2 april 2006 21:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
timetable - 19:30-14:00
hoe de fuck kan dat zonder snoepjes![]()
normaal gesproken ook niet hoor, alleen als het nodig is (op de meeste feesten dus)
dan moet Mukie daar beter modereren dusquote:Op zondag 2 april 2006 21:07 schreef Hugster het volgende:
78% van de mensen die in de US wegrijden met de slang nog in de tank is vrouwmensch![]()
![]()
![]()
FOK! verslaafdequote:Op zondag 2 april 2006 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan moet Mukie daar beter modereren dus
Hmm, je moet je mail eens checkenquote:Op zondag 2 april 2006 21:07 schreef Hugster het volgende:
![]()
![]()
ik moet zaterdagmiddag om 14:00 uur al in de bus, dus voor k er ben is het alquote:
Leipoquote:Op zondag 2 april 2006 21:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik moet zaterdagmiddag om 14:00 uur al in de bus, dus voor k er ben is het al![]()
![]()
![]()
![]()
dan nog tot 14:00 door en dan weer terug met de bus![]()
Ik hoop zondag voor 24:00 thuis te zijn
Ik heb het nog nooit geprobeerd maar wilde er ook niet aan gaan beginnen neequote:Op zondag 2 april 2006 21:10 schreef BaraCuda het volgende:
Snoepjes zoals jullie dat noemen vind ik echt helemaal niks
Zo bedoelde ik het ook inderdaadquote:Op zondag 2 april 2006 21:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd maar wilde er ook niet aan gaan beginnen nee
ik ook niet. Ik doe het alleen maar op drank. En als ik echt lang ben door gegaan ben ik de eerste 2 dagen einde verhaalquote:Op zondag 2 april 2006 21:10 schreef BaraCuda het volgende:
Snoepjes zoals jullie dat noemen vind ik echt helemaal niks
Die jongen was 4?quote:Op zondag 2 april 2006 21:13 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb ooit eens een snoepje tussen een rooster uitgevist voor een jongen.
Hij stond al een uur te huilen om het ding
mini-meeten op CS?quote:Op zondag 2 april 2006 21:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
paaartteehhhh, ben vrijdag trouwens in rotjeknor, op doorreis naar amsterdam
+20 denk ikquote:
Begin nu niet weer over dat kereltjequote:Op zondag 2 april 2006 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik gok dat het fwnk was en dat ie met zn worstenvingers niet tussen het roostertje kon
You lucky bastardquote:Op zondag 2 april 2006 21:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
+20 denk ikHet was zijn laatste pilletje. En het feestje duurde nog een uurtje of 4.
Ik heb daarna wel een zoentje op mijn wang gekregen hoor
dat maak ik gelukkig niet meer mee.quote:Op zondag 2 april 2006 21:16 schreef BaraCuda het volgende:
laatste keer dat ik op impulz kwam er ook zo'n pauper aan me vragen of ik pillen had
stinkende verslaafde
Nah, met jou erbij word ik vast niet opgepaktquote:Op zondag 2 april 2006 21:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
mag je daar nog wel hanggroepjongere zijn![]()
Ik denk het nietquote:Op zondag 2 april 2006 21:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
You lucky bastard![]()
En hij kon niet gewoon ergens een nieuwe halen?
wat een negativiteit weerquote:Op zondag 2 april 2006 21:16 schreef BaraCuda het volgende:
laatste keer dat ik op impulz kwam er ook zo'n pauper aan me vragen of ik pillen had
stinkende verslaafde
true truequote:Op zondag 2 april 2006 21:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, met jou erbij word ik vast niet opgepakt
quote:Op zondag 2 april 2006 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Begin nu niet weer over dat kereltje
Was dat maar zo.quote:Op zondag 2 april 2006 21:18 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja en jij niet
1 klein piepdingetje maar!
heb je nog lekkere muziek dan?quote:
oh ja?quote:Op zondag 2 april 2006 21:20 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik zou het nog veel negatiever kunnen maken
Hugo een klein piepdingetje?quote:Op zondag 2 april 2006 21:18 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja en jij niet
1 klein piepdingetje maar!
Let jij daarom maar even op dat je niet te stressy leeft!quote:Op zondag 2 april 2006 21:18 schreef Sjoem het volgende:
[..]
![]()
![]()
Behalve als ik natuurlijk hoofdpijn heb hè
quote:Op zondag 2 april 2006 21:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Was dat maar zo.
DUIDELIJK door een vrouw gemaakt
Ik ben helemaal niet stressyquote:Op zondag 2 april 2006 21:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Let jij daarom maar even op dat je niet te stressy leeft!
quote:Op zondag 2 april 2006 21:23 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek heeft weer een hele lekkere live set gevonden
quote:Op zondag 2 april 2006 21:23 schreef Hugster het volgende:
ik vreet er zo 6 op een nacht
Maar daarna weer een tijdje niet
Bij jou moet het altijd in asociale hoeveelheden eh?quote:Op zondag 2 april 2006 21:23 schreef Hugster het volgende:
ik vreet er zo 6 op een nacht
Maar daarna weer een tijdje niet
Ik heb gedronken, grapjasquote:Op zondag 2 april 2006 21:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
stap maar in die mooie 206 van je schat.
Ja, vooral als ik word aangehoudenquote:Op zondag 2 april 2006 21:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
dan is het veel leuker om auto te rijden
Doei jozefquote:Op zondag 2 april 2006 21:26 schreef jozef444 het volgende:
goeienavond![]()
prettige avond![]()
jofez gaat weer verder peking express kijken
whihiquote:Op zondag 2 april 2006 21:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij jou moet het altijd in asociale hoeveelheden eh?
ja ach wat is de kans daaropquote:
Hoi, ik ben Alex, ik hou van Sandra, bijtjes en frikandellenquote:Op zondag 2 april 2006 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Katie, ik hou van Hugster, M&M's en in mijn Peugeot rijden
MIEP-MIEP!!!
quote:Op zondag 2 april 2006 21:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja ach wat is de kans daarop![]()
ik ga altijd met de auto naar de voetbal (=2 straten verder) omdat ik dan niet kan drinken, uiteindelijk komt het er op neer dat ik met x(x) flessen bier moet terugrijden. Dan is het tenminste een uitdaging om te auto rijden
quote:Op zondag 2 april 2006 21:28 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Alex, ik hou van Sandra, bijtjes en frikandellen
MIEP-MIEP!!!
Ik doe het nietquote:Op zondag 2 april 2006 21:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ga altijd met de auto naar de voetbal (=2 straten verder) omdat ik dan niet kan drinken, uiteindelijk komt het er op neer dat ik met x(x) flessen bier moet terugrijden. Dan is het tenminste een uitdaging om te auto rijden
ik begrijp opeens waar die deuken vandaan komen in je autoquote:Op zondag 2 april 2006 21:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ga altijd met de auto naar de voetbal (=2 straten verder) omdat ik dan niet kan drinken, uiteindelijk komt het er op neer dat ik met x(x) flessen bier op moet terugrijden. Dan is het tenminste een uitdaging om te auto rijden
quote:Op zondag 2 april 2006 21:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
whihi
Nah die flippende kaalkopjes die doen er nog veel meer hoor
he alexxx, is dit niet een banquote:Op zondag 2 april 2006 21:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En terecht
Mensen die bezopen of met drank op rijden mogen van mij de doodstraf krijgen
Toch ben ik er te schijterig voor EN heb ik er geen behoefte aanquote:Op zondag 2 april 2006 21:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Is heel andersGevoel is TOTAAL anders.
Kan er allemaal naast![]()
Zijn de verhalen die jou verteld worden over de grote stad een beetje spannend of niet?quote:Op zondag 2 april 2006 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan wordt ze erges op het station verkracht![]()
Een beetje vent gaat der gewoon ophalen![]()
Nee ik ook nietquote:
hij moet morgen lerenquote:Op zondag 2 april 2006 21:33 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En dan mis ik school weer. Ga jij dan mee naar school?
Precies!quote:Op zondag 2 april 2006 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan wordt ze erges op het station verkracht![]()
Een beetje vent gaat der gewoon ophalen![]()
Tja, moet je maar geen leven fakenquote:Op zondag 2 april 2006 21:32 schreef Googolplexian het volgende:
wat de neuk
heel 928 voorbij en Googol komt net aan kakken
Jij vraagt hem ook aanquote:Op zondag 2 april 2006 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meteen ook een voor Fugie, ivm banaanvraag.
hoe minder nep-belgen, hoe beter
Dat weet ik toch allang lieffiequote:Op zondag 2 april 2006 21:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch ben ik er te schijterig voor EN heb ik er geen behoefte aan
quote:Op zondag 2 april 2006 21:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee ik ook niet
Het is gewoon voor losers die het niet gezellig kunnen hebben zonder die kuttroep.
vond het ook altijd maar lomp, maar toen was ik keertje kachel en vroeg iemand het aan me en toen dacht ik: ach, boeiend dood ga ik tochquote:Op zondag 2 april 2006 21:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch ben ik er te schijterig voor EN heb ik er geen behoefte aan
quote:Op zondag 2 april 2006 21:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee ik ook niet
Het is gewoon voor losers die het niet gezellig kunnen hebben zonder die kuttroep.
Hoe kun je dan weg gaan?quote:Op zondag 2 april 2006 21:34 schreef ook_gek het volgende:
nu we het toch over drank hebben en niet meer thuis komen.
Stel ik een uber zuip meet voor. Je gaat pas weg als je longen op straat liggen en je niet meer in staat bent om te kruipen![]()
*meldt zichquote:Op zondag 2 april 2006 21:34 schreef ook_gek het volgende:
nu we het toch over drank hebben en niet meer thuis komen.
Stel ik een uber zuip meet voor. Je gaat pas weg als je longen op straat liggen en je niet meer in staat bent om te kruipen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |