Toch ben ik er te schijterig voor EN heb ik er geen behoefte aanquote:Op zondag 2 april 2006 21:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Is heel andersGevoel is TOTAAL anders.
Kan er allemaal naast![]()
Zijn de verhalen die jou verteld worden over de grote stad een beetje spannend of niet?quote:Op zondag 2 april 2006 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan wordt ze erges op het station verkracht![]()
Een beetje vent gaat der gewoon ophalen![]()
Nee ik ook nietquote:
hij moet morgen lerenquote:Op zondag 2 april 2006 21:33 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En dan mis ik school weer. Ga jij dan mee naar school?
Precies!quote:Op zondag 2 april 2006 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan wordt ze erges op het station verkracht![]()
Een beetje vent gaat der gewoon ophalen![]()
Tja, moet je maar geen leven fakenquote:Op zondag 2 april 2006 21:32 schreef Googolplexian het volgende:
wat de neuk
heel 928 voorbij en Googol komt net aan kakken
Jij vraagt hem ook aanquote:Op zondag 2 april 2006 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meteen ook een voor Fugie, ivm banaanvraag.
hoe minder nep-belgen, hoe beter
Dat weet ik toch allang lieffiequote:Op zondag 2 april 2006 21:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch ben ik er te schijterig voor EN heb ik er geen behoefte aan
quote:Op zondag 2 april 2006 21:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee ik ook niet
Het is gewoon voor losers die het niet gezellig kunnen hebben zonder die kuttroep.
vond het ook altijd maar lomp, maar toen was ik keertje kachel en vroeg iemand het aan me en toen dacht ik: ach, boeiend dood ga ik tochquote:Op zondag 2 april 2006 21:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch ben ik er te schijterig voor EN heb ik er geen behoefte aan
quote:Op zondag 2 april 2006 21:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee ik ook niet
Het is gewoon voor losers die het niet gezellig kunnen hebben zonder die kuttroep.

Hoe kun je dan weg gaan?quote:Op zondag 2 april 2006 21:34 schreef ook_gek het volgende:
nu we het toch over drank hebben en niet meer thuis komen.
Stel ik een uber zuip meet voor. Je gaat pas weg als je longen op straat liggen en je niet meer in staat bent om te kruipen![]()
*meldt zichquote:Op zondag 2 april 2006 21:34 schreef ook_gek het volgende:
nu we het toch over drank hebben en niet meer thuis komen.
Stel ik een uber zuip meet voor. Je gaat pas weg als je longen op straat liggen en je niet meer in staat bent om te kruipen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |