whihiquote:Op zondag 2 april 2006 21:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij jou moet het altijd in asociale hoeveelheden eh?
ja ach wat is de kans daaropquote:
Hoi, ik ben Alex, ik hou van Sandra, bijtjes en frikandellenquote:Op zondag 2 april 2006 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Katie, ik hou van Hugster, M&M's en in mijn Peugeot rijden
MIEP-MIEP!!!
quote:Op zondag 2 april 2006 21:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja ach wat is de kans daarop![]()
ik ga altijd met de auto naar de voetbal (=2 straten verder) omdat ik dan niet kan drinken, uiteindelijk komt het er op neer dat ik met x(x) flessen bier moet terugrijden. Dan is het tenminste een uitdaging om te auto rijden
quote:Op zondag 2 april 2006 21:28 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Alex, ik hou van Sandra, bijtjes en frikandellen
MIEP-MIEP!!!
Ik doe het nietquote:Op zondag 2 april 2006 21:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ga altijd met de auto naar de voetbal (=2 straten verder) omdat ik dan niet kan drinken, uiteindelijk komt het er op neer dat ik met x(x) flessen bier moet terugrijden. Dan is het tenminste een uitdaging om te auto rijden
ik begrijp opeens waar die deuken vandaan komen in je autoquote:Op zondag 2 april 2006 21:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ga altijd met de auto naar de voetbal (=2 straten verder) omdat ik dan niet kan drinken, uiteindelijk komt het er op neer dat ik met x(x) flessen bier op moet terugrijden. Dan is het tenminste een uitdaging om te auto rijden
quote:Op zondag 2 april 2006 21:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
whihi
Nah die flippende kaalkopjes die doen er nog veel meer hoor
he alexxx, is dit niet een banquote:Op zondag 2 april 2006 21:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En terecht
Mensen die bezopen of met drank op rijden mogen van mij de doodstraf krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |