ik las ketsquote:Op zondag 2 april 2006 20:42 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Moet ik soms bovenop je duiken en kietelenIk ben niet dronken
Anders zou ik denk ik niet fatsoenlijk kunnen typen.
Ik merk wel dat ik heel veel klets en niemand luistert!
quote:Op zondag 2 april 2006 20:44 schreef BoJo het volgende:
ik ben overigens te lang niet meer dronken geweest![]()
Nee, ik bedoel hier in het echt.quote:Op zondag 2 april 2006 20:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat gaat meestal zo hoor bij een grote groep mannen en een paar vrouwen
Heb nog wiskey en bier hier, kom je ff buurten?quote:Op zondag 2 april 2006 20:44 schreef BoJo het volgende:
ik ben overigens te lang niet meer dronken geweest![]()
Ik ben niet zo goed in duikenquote:Op zondag 2 april 2006 20:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als je nog iets voor elkaar wil krijgen lijkt me dat een beter plan ja
dan wil ik graag een hondjes sticker in m'n schrift, heb je die nog op je velletje?quote:Op zondag 2 april 2006 20:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent geslaagd, een 10 met een griffel!
nee morgen werkenquote:Op zondag 2 april 2006 20:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb nog wiskey en bier hier, kom je ff buurten?
quote:Op zondag 2 april 2006 20:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan wil ik graag een hondjes sticker in m'n schrift, heb je die nog op je velletje?
Ja das typisch manquote:Op zondag 2 april 2006 20:45 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel hier in het echt.
Ik had straks een heel mooi verhaal verteld. En toen vroeg ik er iets over aan wat vrienden.
En toen zeiden ze "ehh, waarom vertel je het niet nog eens?"
Flauw hè?
Natuurlijk jochie; **plak**quote:Op zondag 2 april 2006 20:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan wil ik graag een hondjes sticker in m'n schrift, heb je die nog op je velletje?
Ik moet morgen ook werken.... dusquote:Op zondag 2 april 2006 20:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee morgen werken![]()
maar omdat sjoem net iets zei over krom typen als je dronken bent schoot het me ineens te binnen dat het best lang geleden is![]()
![]()
Nou nee hoor, als je tenminste iemand hebt die het goed doetquote:Op zondag 2 april 2006 20:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is ook een uiterst ranzige bezigheid
nee man er waren alleen maar lekkere wijfenquote:Op zondag 2 april 2006 20:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Smoesjes
Ze waren gewoon lelijk maar je was zo lam als een garnaal
En deze Sjoem sticker?quote:Op zondag 2 april 2006 20:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb em naast m'n spongebob sticker geplakt!
Oefening baart kunstquote:Op zondag 2 april 2006 20:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou nee hoor, als je tenminste iemand hebt die het goed doet
Het is jou nooit opgevallen dat als je lam bent je gezichtsvermogen redelijk wordt aangetast?quote:Op zondag 2 april 2006 20:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee man er waren alleen maar lekkere wijfen![]()
Neequote:Op zondag 2 april 2006 20:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
SorryVertel het verhaal nog maar een keer dan luister ik wel even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |