Leipoquote:Op zondag 2 april 2006 21:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik moet zaterdagmiddag om 14:00 uur al in de bus, dus voor k er ben is het al![]()
![]()
![]()
![]()
dan nog tot 14:00 door en dan weer terug met de bus![]()
Ik hoop zondag voor 24:00 thuis te zijn
Ik heb het nog nooit geprobeerd maar wilde er ook niet aan gaan beginnen neequote:Op zondag 2 april 2006 21:10 schreef BaraCuda het volgende:
Snoepjes zoals jullie dat noemen vind ik echt helemaal niks
Zo bedoelde ik het ook inderdaadquote:Op zondag 2 april 2006 21:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd maar wilde er ook niet aan gaan beginnen nee
ik ook niet. Ik doe het alleen maar op drank. En als ik echt lang ben door gegaan ben ik de eerste 2 dagen einde verhaalquote:Op zondag 2 april 2006 21:10 schreef BaraCuda het volgende:
Snoepjes zoals jullie dat noemen vind ik echt helemaal niks
Die jongen was 4?quote:Op zondag 2 april 2006 21:13 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb ooit eens een snoepje tussen een rooster uitgevist voor een jongen.
Hij stond al een uur te huilen om het ding
mini-meeten op CS?quote:Op zondag 2 april 2006 21:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
paaartteehhhh, ben vrijdag trouwens in rotjeknor, op doorreis naar amsterdam
+20 denk ikquote:
Begin nu niet weer over dat kereltjequote:Op zondag 2 april 2006 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik gok dat het fwnk was en dat ie met zn worstenvingers niet tussen het roostertje kon
You lucky bastardquote:Op zondag 2 april 2006 21:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
+20 denk ikHet was zijn laatste pilletje. En het feestje duurde nog een uurtje of 4.
Ik heb daarna wel een zoentje op mijn wang gekregen hoor
dat maak ik gelukkig niet meer mee.quote:Op zondag 2 april 2006 21:16 schreef BaraCuda het volgende:
laatste keer dat ik op impulz kwam er ook zo'n pauper aan me vragen of ik pillen had
stinkende verslaafde
Nah, met jou erbij word ik vast niet opgepaktquote:Op zondag 2 april 2006 21:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
mag je daar nog wel hanggroepjongere zijn![]()
Ik denk het nietquote:Op zondag 2 april 2006 21:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
You lucky bastard![]()
En hij kon niet gewoon ergens een nieuwe halen?
wat een negativiteit weerquote:Op zondag 2 april 2006 21:16 schreef BaraCuda het volgende:
laatste keer dat ik op impulz kwam er ook zo'n pauper aan me vragen of ik pillen had
stinkende verslaafde
true truequote:Op zondag 2 april 2006 21:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, met jou erbij word ik vast niet opgepakt
quote:Op zondag 2 april 2006 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Begin nu niet weer over dat kereltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |