timetable - 19:30-14:00quote:Op zondag 2 april 2006 20:57 schreef Hugster het volgende:
fugie aan de snoepjes op feesten joh
Wist ik niet
Mietjequote:Op zondag 2 april 2006 21:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
timetable - 19:30-14:00
hoe de fuck kan dat zonder snoepjes![]()
normaal gesproken ook niet hoor, alleen als het nodig is (op de meeste feesten dus)
Toen ik nog bij Honders werkte heb ik het ook een keer of wat meegemaakt jaquote:Op zondag 2 april 2006 21:07 schreef Hugster het volgende:
78% van de mensen die in de US wegrijden met de slang nog in de tank is vrouwmensch![]()
![]()
![]()
whehehequote:Op zondag 2 april 2006 21:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
timetable - 19:30-14:00
hoe de fuck kan dat zonder snoepjes![]()
normaal gesproken ook niet hoor, alleen als het nodig is (op de meeste feesten dus)
dan moet Mukie daar beter modereren dusquote:Op zondag 2 april 2006 21:07 schreef Hugster het volgende:
78% van de mensen die in de US wegrijden met de slang nog in de tank is vrouwmensch![]()
![]()
![]()
FOK! verslaafdequote:Op zondag 2 april 2006 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan moet Mukie daar beter modereren dus
Hmm, je moet je mail eens checkenquote:Op zondag 2 april 2006 21:07 schreef Hugster het volgende:
![]()
![]()
ik moet zaterdagmiddag om 14:00 uur al in de bus, dus voor k er ben is het alquote:
Leipoquote:Op zondag 2 april 2006 21:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik moet zaterdagmiddag om 14:00 uur al in de bus, dus voor k er ben is het al![]()
![]()
![]()
![]()
dan nog tot 14:00 door en dan weer terug met de bus![]()
Ik hoop zondag voor 24:00 thuis te zijn
Ik heb het nog nooit geprobeerd maar wilde er ook niet aan gaan beginnen neequote:Op zondag 2 april 2006 21:10 schreef BaraCuda het volgende:
Snoepjes zoals jullie dat noemen vind ik echt helemaal niks
Zo bedoelde ik het ook inderdaadquote:Op zondag 2 april 2006 21:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd maar wilde er ook niet aan gaan beginnen nee
ik ook niet. Ik doe het alleen maar op drank. En als ik echt lang ben door gegaan ben ik de eerste 2 dagen einde verhaalquote:Op zondag 2 april 2006 21:10 schreef BaraCuda het volgende:
Snoepjes zoals jullie dat noemen vind ik echt helemaal niks
Die jongen was 4?quote:Op zondag 2 april 2006 21:13 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb ooit eens een snoepje tussen een rooster uitgevist voor een jongen.
Hij stond al een uur te huilen om het ding
mini-meeten op CS?quote:Op zondag 2 april 2006 21:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
paaartteehhhh, ben vrijdag trouwens in rotjeknor, op doorreis naar amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |