Tot die tijd heeft je pa je een ijzeren onderbroek aangedaan?quote:Op zondag 2 april 2006 20:51 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Jaja, over een jaartje ga ik het wel weer proberen
SBSquote:Op zondag 2 april 2006 20:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
die wil ik niet
Dat is een sbs bejaarde.
ik was niet lamquote:Op zondag 2 april 2006 20:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is jou nooit opgevallen dat als je lam bent je gezichtsvermogen redelijk wordt aangetast?
ik kan niet goed tegen drank dus dan ben ik de hele week kapotquote:Op zondag 2 april 2006 20:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook werken.... dus
Of ze wil je gewoon niet zienquote:Op zondag 2 april 2006 20:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik was niet lam
of misschien ook wel. Op een blok waar je met 8 mensen bijna niet kan bewegen heb ik de hele avond gestaan. Waar onder /Seauphie van fok. Maar ik heb haar echt niet gezien en zij mij niet
Voor de rest was ik niet dronken hoor![]()
en ja dat is me al opgevallen ja. Ik zeg nu ook altijd van. Ik wacht eerst de foto's af voor ik zeg je bent lekker of niet![]()
Nou oké, wat eerder danquote:Op zondag 2 april 2006 20:53 schreef Hugster het volgende:
nou Sjoem dan wil ik scheiden hoor, 1 jaar, dat kan niet.
ja dat kan ookquote:Op zondag 2 april 2006 20:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Of ze wil je gewoon niet zien
En idd, foto's doen een hoop
Je denkt dat hij vanzelf zo'n leip geworden is?quote:Op zondag 2 april 2006 20:57 schreef Hugster het volgende:
fugie aan de snoepjes op feesten joh
Wist ik niet
quote:Op zondag 2 april 2006 20:57 schreef Hugster het volgende:
fugie aan de snoepjes op feesten joh
Wist ik niet
Boehoequote:Op zondag 2 april 2006 20:58 schreef BoJo het volgende:
godver vergeet ik helemaal naar die spiderman film te kijken![]()
Sssssst!quote:Op zondag 2 april 2006 20:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke, geen Jiskefet kijkster dus...
En je kunt blijven editten zo zeg![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 21:00 schreef ook_gek het volgende:
we zijn laatst uit een disco geschopt omdat een gast die mee was het nodig vond midden op het podium in een overvolle club te gaan staan snuifen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |