Vaders kunnen zo enorm handig zijn af entoequote:Op zondag 2 april 2006 18:54 schreef ook_gek het volgende:
oh oh het gaat verder. Lamp in de gang is kapot. Laten we hem effe vervangen. Staat mijn pa er onder om het lampje aan te geven. Trek ik die kap er af houd hem schuin....
Weet ik veel dat er een vliegen kerkhof in ligt. Heel mijn pa onder de dooie vliegen![]()
Staat er stroom op pa? Nee jongen het lampje is uit. Draai ik die bol er in 1 grote vonk en lampje weer kapot
Het is echt weer zo een dag......
ik ook nietquote:
jaartje of 8quote:Op zondag 2 april 2006 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra eet nu ook lasagne.
Sinds wanneer doe jij aan vliegvissen
het blijft hengelsportquote:Op zondag 2 april 2006 19:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
jaartje of 8
de elite van de hengelsport
en als je voor mercedes in de DTM rijdt niet?quote:Op zondag 2 april 2006 19:23 schreef PeuRac het volgende:
Als je voor Audi in de DTM rijdt ben je OF snel opkomend talent, of heel goed, maar heb die naam nog nooit gehoord
het gaat om het privéteam van Colin Kolles hoor, niet het Audi fabrieksteam.quote:Op zondag 2 april 2006 19:23 schreef PeuRac het volgende:
Als je voor Audi in de DTM rijdt ben je OF snel opkomend talent, of heel goed, maar heb die naam nog nooit gehoord
ik ook niet tot 5 min. terug.quote:Op zondag 2 april 2006 19:23 schreef PeuRac het volgende:
en dus nu DTM coureur in een jawel: 2004 model Audi A4 DTM.quote:1991-1994: - Dutch Championship Go-Karting 4th
1995-1997: - Belgium Championship Go-Karting 3th, Rookie of the year
1998-2001: - International School of Cambridge Diploma (no racing for 4 years, to finish his study)
2001: - Racing school Bleekemolen (license for Formula cars)
2002: - Invited test Formula Ford team JLR at Silverstone
- Test Formula Ford at Zandvoort
- Test Formula Renault 1600 at Varano with Tomcat Racing
- Italian Championship Formula Renault 1600
- European Championship Formula Renault 2000 (2 races)
- Invited Test Formula 3 Van Amersfoort Racing at Hockenheim
2003: - Benelux Championship Formula Renault 2000 MP Motorsport
5th overall and 4th junior championship.
2004: - Invited test FIA Formula 3000 Int. with Macon Motorsport (Jerez)
- Third driver Jordan Junior Team (Super Nova) FIA Formula 3000 Int.
- Invited by Astromega to race at GP Hockenheim, GP Budapest,
GP Spa-Francorchamps and GP Monza 10th
2005: - Invited test by DRACO Multiracing USA (talentscout Mr A. Morini) at Vairano and Misano F3000
- Invited test by DRACO Multiracing USA driver selection 2005 World Series by Renault at Paul Ricard (3th driver WS)
- Test with Gelles Racing USA Formula Renault V6 at Barber Motorsportspark
- Euro 3000 Pro Series Championship: Team Scuderia Fama'
Vallelunga 5th place
- Spa Francorchamps 5th place
- Mugello 5th place
- Misano 5th place
- Monza 5th place
January 2006: - Test new F3000 car model 2006 World Championship invited by ADM
Extra: - Reporter/representitive for the press
- Column writer magazine F1 / www.f1finish.com / www.racexpress.com
hij is 21. verstand komt met de jaren ehquote:Op zondag 2 april 2006 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
een lonsdaler-breezer, zo aan het plaatje te zien
Reken maar dat die gasten flink door trappen met zo een wagenquote:Op zondag 2 april 2006 19:19 schreef M5 het volgende:
[afbeelding]
't geluid van deze bak was op tv vandaag ook eens goed te horen.nieuwe CLK 63 AMG 6.2l V8
idd. Zelf gezien dat een RS6 al moeite met had met een Formule BMW'tje, die RS6 moest volle bak weg, en dat broekie in z'n junior formule wagentje geeft 1 flinke dot gas en hangt weer aan de bumperquote:Op zondag 2 april 2006 19:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Reken maar dat die gasten flink door trappen met zo een wagen![]()
Ik vermaak wel hoor zo in Oostenrijk, Duitsland, Frankrijk, België en Tsjechiëquote:
het blijft hengelsportquote:Op zondag 2 april 2006 19:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vermaak wel hoor zo in Oostenrijk, Duitsland, Frankrijk, België en Tsjechië![]()
[afbeelding]
Het is lekker actief. Naar een dobbertje staren kan mij absoluut niet boeien
quote:Op zondag 2 april 2006 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee man, idioot, als jij er plezier aan beleeft
quote:Op zondag 2 april 2006 19:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee want ik streef er in mijn leven naar om enkel en alleen dingen te doen die jij ook tof zou vinden.
Dat zou dan ook betekenen dat het Lada Niva Fanboy Gangsters zou wordenquote:Op zondag 2 april 2006 19:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee want ik streef er in mijn leven naar om enkel en alleen dingen te doen die jij ook tof zou vinden.
Fugie, mattie, leg eens aan alexxx uit hoe tof de grote forellen in het Oostvoornse meer zijn.quote:
vissen is een rare hobby, maar dat zijn echt beesten ja in da meertjequote:Op zondag 2 april 2006 19:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Fugie, mattie, leg eens aan alexxx uit hoe tof de grote forellen in het Oostvoornse meer zijn.
minder boeiend plaatjequote:Op zondag 2 april 2006 19:54 schreef Hugster het volgende:
zulke regenboogforellen zijn in Oostvoorne heel normaal
[afbeelding]
Dit zelfs nog te mainstream denk je?quote:Op zondag 2 april 2006 19:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
vissen is een rare hobby, maar dat zijn echt beesten ja in da meertjeMaar het is natuurlijk teveel mainstream dus nix voor alex
enige mensen die ik ken en aan vissen doen zuipen daar ook een paar kisten bier bij op![]()
Bierquote:Op zondag 2 april 2006 19:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
vissen is een rare hobby, maar dat zijn echt beesten ja in da meertjeMaar het is natuurlijk teveel mainstream dus nix voor alex
enige mensen die ik ken en aan vissen doen zuipen daar ook een paar kisten bier bij op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |