Hoeoeoeoee dan?quote:Op zondag 2 april 2006 20:31 schreef Hugster het volgende:
[..]daaaaar gaaan wee misbruik van maaaakeeeeehhhhhh!!! one111!
gelukkig drink ik nooitquote:Op zondag 2 april 2006 20:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hallo
Af en toe een glaasje kan best
ja dat heb je goed.quote:Op zondag 2 april 2006 20:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, en die andere dude helpt hem met het smeren?
quote:Op zondag 2 april 2006 20:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja dat heb je goed.
Die rechter gast die het mes hanteerd zat zo van "WTF moet die filet american op dan![]()
"
Maar hij was de hele tijd al baldadig omdat hij een biertje meer op heeft dan dat hij eigenlijk goed kan hebben.
Nou je raad het al, die linker gast is fucking geirriteerd
Dus die greep hem bij z'n nek een richte z'n baldadige kuttekop op het toastje: "Daar moet het op vlegel!!"
En je hebt dus mooi mazzel dat hij dat heeft gedaan, anders had hij nu nooit zo'n lekker toastje kunnen verorberen
Ik ook nietquote:Op zondag 2 april 2006 20:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
gelukkig drink ik nooit![]()
er staan weer foto's van het stappen op internet.....
mensen smsde me van WTF gast jij had het wel heel erg naar je zin he. Maar wie is dat wijf dat bij jullie staat?quote:
ja ik heb geprobeerd de algehele "ook_gek experience" zo goed mogelijk na te bootsenquote:Op zondag 2 april 2006 20:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een ook_gek verhaal uit jouw toetsenbord![]()
![]()
![]()
je hebt het goed gedaan hoorquote:Op zondag 2 april 2006 20:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja ik heb geprobeerd de algehele "ook_gek experience" zo goed mogelijk na te bootsen
quote:
das meestal als een vrouw praatquote:Op zondag 2 april 2006 20:42 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Moet ik soms bovenop je duiken en kietelenIk ben niet dronken
Anders zou ik denk ik niet fatsoenlijk kunnen typen.
Ik merk wel dat ik heel veel klets en niemand luistert!
Smoesjesquote:Op zondag 2 april 2006 20:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mensen smsde me van WTF gast jij had het wel heel erg naar je zin he. Maar wie is dat wijf dat bij jullie staat?
Ik heb echt geen idee. We hebben heel de avond op een blok staan dansen met alleen maar mooie vrouwen. En de meest lelijke staat opeens bij ons op de foto
Dat gaat meestal zo hoor bij een grote groep mannen en een paar vrouwenquote:Op zondag 2 april 2006 20:42 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Als je nog iets voor elkaar wil krijgen lijkt me dat een beter plan jaquote:Op zondag 2 april 2006 20:42 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Je bent geslaagd, een 10 met een griffel!quote:Op zondag 2 april 2006 20:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja ik heb geprobeerd de algehele "ook_gek experience" zo goed mogelijk na te bootsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |