quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien dat de komers () zo lief willen zijn om de link naar dit topic
in haar/zijn sig te plaatsen? Vriendelijk dank![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef yvonne het volgende:
Btw, is er al gezegd dat een meet gewoon veel, HEEL veel geld kost?
Als je denkt een twinigje te gaan uitgeven blijf dan maar thuis, daar haal je nog nieteens het eten mee.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:16 schreef Q. het volgende:
Dit is geen tvp. Dus GEEN tvp. Dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Kun je jezelf niet overhalen danquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
als iemand een poll maakt mogen jullie stemmen als ik toch nog ga komen![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Poll: Wil je dat Ou-Tannu naar de meet komt?Tuuuuuurlijk Neen. Wie is dat?
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Niet zo miepen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja maar 4 stemmen is niet echt het he
Oh of jij seks hebt hangt alleen van PDL af?quote:Op zondag 2 april 2006 17:40 schreef Stofje het volgende:
Ik moet overigens komen van PDL. Ik heb simpelweg geen keus. Als ik niet kom, 2 maanden geen seks
quote:Op zondag 2 april 2006 17:40 schreef Stofje het volgende:
Ik moet overigens komen van PDL. Ik heb simpelweg geen keus. Als ik niet kom, 2 maanden geen seks
quote:Op zondag 2 april 2006 17:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh of jij seks hebt hangt alleen van PDL af?
Zit je nu al onder de plak?quote:Op zondag 2 april 2006 17:40 schreef Stofje het volgende:
Jaquote:Op zondag 2 april 2006 18:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zit je nu al onder de plak?
verkapte tvp
Duh ...quote:Op zondag 2 april 2006 18:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk ben ik niet zo blij met haar
.
kloptquote:Op zondag 2 april 2006 18:40 schreef Troel het volgende:
Ik neem aan dat we moeten stemmen voor zo'n menu omdat er enkel menu's geserveerd worden ofzo?
Of dat dat al doorgegeven moet worden?
Hmm, dan ga ik gewoon voor woensdag inschatten hoe het met mijn maag zal zijn vrijdag.quote:Op zondag 2 april 2006 18:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
klopt. We geven het voor aanstaande woensdag door
.
Ow, nog meer twijfelaars! Jullie staan erbij.quote:Op zondag 2 april 2006 18:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Hmm, dan ga ik gewoon voor woensdag inschatten hoe het met mijn maag zal zijn vrijdag.
Overigens weten Tally en ik pas dinsdag wat en hoe, dus dan moeten we snel beslissen
*aansluitquote:
Eten sla ik dan sowieso maar over. Pleur mij dan maar naar de twijfelaarsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef yvonne het volgende:
Btw, is er al gezegd dat een meet gewoon veel, HEEL veel geld kost?
Als je denkt een twinigje te gaan uitgeven blijf dan maar thuis, daar haal je nog nieteens het eten mee.
Goeie ava [14.gif]quote:Op zondag 2 april 2006 19:05 schreef cerror het volgende:
Zo te zien ben ik correct geplaatst in de OP.
We zijn al diverse topics lang twijfelaars hoorquote:Op zondag 2 april 2006 19:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ow, nog meer twijfelaars! Jullie staan erbij..
Steun mij ook danquote:Op zondag 2 april 2006 20:49 schreef remlof het volgende:
BrauN zit een beetje krap, maar als we nou elk een euro op z'n rekening storten komt ie wel:
Steun BrauN!
Je kan em natuurlijk ook een biertje geven op de meet, maar dat is duurder
Niemand, hebben de modjes ook eens rust.quote:Op maandag 3 april 2006 02:28 schreef Pony-Lover het volgende:
Wie gaat tijdens jullie meet het baggeren op fok doen?
degene die niet komen en degene die niet welkom zijnquote:Op maandag 3 april 2006 02:28 schreef Pony-Lover het volgende:
Wie gaat tijdens jullie meet het baggeren op fok doen?
Dag Poes.quote:Op maandag 3 april 2006 11:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hey Ratel.
Nog maar een paar dagen en we kunnen weer feesten.
Kom je wel naar de voorborrel?quote:Op zondag 2 april 2006 19:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Eten sla ik dan sowieso maar over. Pleur mij dan maar naar de twijfelaars
He jammer.quote:Op maandag 3 april 2006 13:06 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Maak van die 80% maar 0%
Mijn budget laat niet toe dat ik kom. Jammer maar helaas, andere keer.
Denk je dat ik daar dan wél geld voor heb?quote:
Amateurquote:Op maandag 3 april 2006 14:51 schreef guitarist.nl het volgende:
POST NR. 4000
Je bent gewoon jaloers op mijn fok-leven en het feit dat ik ernaast ook nog eens een leven hebquote:
pussydeluxe en ik zagen het restaurant gisteren ook bij toeval. Ziet er van buiten leuk uitquote:Op maandag 3 april 2006 15:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
ow! wisten jullie al dat ik vandaag al stiekum even ben wezen kijken?
het is van binnen ook wel ok hoorquote:Op maandag 3 april 2006 17:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
pussydeluxe en ik zagen het restaurant gisteren ook bij toeval. Ziet er van buiten leuk uit.
25 stemmenquote:Op maandag 3 april 2006 02:23 schreef moemoe het volgende:
Poll: Van welk menu wil jij smullen?
Populair 1 gaat ervoor..
Jullie hebben tot woensdag om te stemen, dan belt Puss onze keuze door.
aghja beter laat dan nooitquote:Op maandag 3 april 2006 17:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik leg even een tvp neer
ik dacht al, waar sta ik toch inquote:Op maandag 3 april 2006 17:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik leg even een tvp neer
quote:
Ik doe niet aan afzeggen. Zeker niet als ik lopend naar een meeting toe kan.quote:Op maandag 3 april 2006 21:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Afzeggen minstens 2 dagen van te voren! :p
Nee, mensen die vragen worden overgeslagen.quote:Op maandag 3 april 2006 21:56 schreef woutabest het volgende:
mag ik ook even bij het verkapte-ik-wil-niet-komen-maar-wel-aandacht-users-lijstje?
Wil je wat vertellen, Litso?quote:Op maandag 3 april 2006 22:44 schreef Litso het volgende:
Kan ik nog afzeggen?
ik zou het niet doenquote:Op maandag 3 april 2006 22:44 schreef Litso het volgende:
Kan ik nog afzeggen?
Dan komt hier woensdagavond een post van mij dat ik niet komquote:Op maandag 3 april 2006 21:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Afzeggen minstens 2 dagen van te voren! :p
Om hoeveel exemplaren gaat het ?quote:Op maandag 3 april 2006 23:38 schreef gohan16 het volgende:
Zijn marokkanen ook welkom?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:26 schreef frenzy2003 het volgende:
bij deze,en ik maak geen grapje meld ik mij af. ik heb hele andere dingen aan mijn hoofd komende zaterdag. wil je weten wat,dan zal je me vast op msn hebben en heb je nog tijd genoeg om me om te lullen. ik geef je alleen weinig kans.
trusten poedeliewoepsies.
maar de meet is vrijdagquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:26 schreef frenzy2003 het volgende:
bij deze,en ik maak geen grapje meld ik mij af. ik heb hele andere dingen aan mijn hoofd komende zaterdag. wil je weten wat,dan zal je me vast op msn hebben en heb je nog tijd genoeg om me om te lullen. ik geef je alleen weinig kans.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:26 schreef frenzy2003 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dit is de eerste officiele afzegger zonder geldige redenHW, wat gaan we met hem doen?
Mooi.quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:26 schreef frenzy2003 het volgende:
Haaatsjoeh!quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:02 schreef Stofje het volgende:
Mijn agenda voor de zaterdag:
*Wakker worden in Utrecht naast één of ander vrouwmensch in de vroegste vroegte.
*Trein van 08:04u nemen vanuit Utrecht richting DenBosch- Breda
*Werken van 09:45-19:15u
*Iemand zover krijgen mij te halen en naar NAC te brengen
*Alwaar om 19:30 de kraker NAC - NEC aanvangt
*Bier drinken
Dus ik heb óók een zwaar leven. Stelletje mietjes!
Ik hoop dat er nog wel een andere Ajax-fan komtquote:
Ik ben voor NAC. 14e plaats, gemakkelijk slachtoffer.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog wel een andere Ajax-fan komt
Wie moet ik anders pesten?
Dat hebben er meer gezegd voor een meeting.quote:
Ik bel morgen het menu door.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:10 schreef HeatWave het volgende:
het is de week van de meeting dus nu:
kutsmoesjes.
kortom: het grote afzeggen staat op het punt om te beginnen.
tja, ik weet niet hoe het nu gaat, maar meestal komt 65-75% opdagen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik bel morgen het menu door.
Zal ik meteen doorgeven dat er 15 mensen komen in plaats van 25.
38 x 70% = nog altijd dik 25 pussquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik bel morgen het menu door.
Zal ik meteen doorgeven dat er 15 mensen komen in plaats van 25.
Hebben ze daar ook bier? Komen we dáár toch heen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kan niet, mijn oma is overleden en we moeten met de familie bij elkaar zitten![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar misschien als iedereen me een biertje wil geven dat ik toch kan komen![]()
je oma zou het niet anders gewild hebben!quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Hou op met bedelen Dribbel_quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Bedelenquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hou op met bedelen Dribbel_.
Je wordt al gesponsored.
En ik reserveer gewoon voor 25 man/vrouw.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:23 schreef Litso het volgende:
Mensen, ik heb donderdag de hele avond dingen te doen, moet vrijdag vroeg op om belangrijke dingen op school te doen (waardoor Slari en ik ws. pas rond 6'en in utrecht zijn, sorry), moet zaterdag representatief op mijn eigen verjaardag zijn en dan ook nog eens de hele nacht werken én ik heb niet veel geld.
En toch kom ik gewoon.
Dus nu kappen met afzeggen met je lamme smoesjes allemaal
Ach, je bent niet voor niets een kutmodquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:27 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Niet dat het helpt, ik heb me ook wel eens negatief uitgelaten tegen wat kutsmoesjes etc, maar dan ben je weer de botte ongevoelige lul.
So be it.
Ik wou het zelf niet zeggenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ach, je bent niet voor niets een kutmod.
damn, daar gaat m'n 40% korting op m'n treinkaartjequote:Op dinsdag 4 april 2006 13:23 schreef Litso het volgende:
Mensen, ik heb donderdag de hele avond dingen te doen, moet vrijdag vroeg op om belangrijke dingen op school te doen (waardoor Slari en ik ws. pas rond 6'en in utrecht zijn, sorry), moet zaterdag representatief op mijn eigen verjaardag zijn en dan ook nog eens de hele nacht werken én ik heb niet veel geld.
En toch kom ik gewoon.
Dus nu kappen met afzeggen met je lamme smoesjes allemaal
Met mij kan je 40% korting krijgen, maar je woont niet in Rdamquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:00 schreef remlof het volgende:
[..]
damn, daar gaat m'n 40% korting op m'n treinkaartje
maar ik ben er gewoon om 4 uur hoor
Toen ik nog geen OV had stapte ik altijd de trein in met korting en zocht iemand (lees, vrouwelijk aantrekkelijk persoon) die een OV of kortingskaart had. Gegarandeerd gesprek, of meer.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Nog iemand die met de trein gaat vanuit Amsterdam, er om 15:45 wil zijn en een OV kaart heeft?
ik zat een keer in de trein toen ook iemand dat deed, maar degene met de kortings pas had ook iemand mee, en die ging een na het volgende station een hele andere kant op, toe werd de conducteur een beetje boosquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:12 schreef Boe. het volgende:
[..]
Toen ik nog geen OV had stapte ik altijd de trein in met korting en zocht iemand (lees, vrouwelijk aantrekkelijk persoon) die een OV of kortingskaart had. Gegarandeerd gesprek, of meer..
Waarom sta je dan wel in de OPquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:20 schreef Manneke_Pils het volgende:
Is er een keer een aantrekkelijke meet, zit ik in Maastricht
Ik snap ook niet waarom ik deze reeks nu pas zie
En nee, dit is geen afmelding, want ik had me ook niet aangemeld.![]()
Die tent is vast eerder open dan 16:00 hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef ARKON het volgende:
is er niet ergens een pre pre borrel ofzo zodat ik niet doelloos tot 4 uur moet wachten
goed ideequote:
quote:
mn kies is weer geplamuurt ja! naar dat de vorige lading dr uit kwam zetten afgelopen donderdagquote:
maar dan zit ik er alleenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die tent is vast eerder open dan 16:00 hoor.
Lijkt me niet op vrijdag middag, er zitten vast studenten zatquote:
Hoop het nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me niet op vrijdag middag, er zitten vast studenten zat.
Hoe lang moet je wachten dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef ARKON het volgende:
is er niet ergens een pre pre borrel ofzo zodat ik niet doelloos tot 4 uur moet wachten
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:52 schreef ARKON het volgende:
[..]
ben beschikbaar vanaf half 1, na de tentamens dus..
Goh, dat had je een carrièreboost kunnen geven van heb ik jou daar! Nu gaan ze over je roddelen. Dat gaat als volgt:quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:44 schreef Troel het volgende:
Tsss, ik heb zomaar een kantoorborrel afgezegd vanwege de meet
Hoezo![]()
Tja, dat wordt niet wat he. Nouja, ik werk toch maar via een uitzendbureauquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Goh, dat had je een carrièreboost kunnen geven van heb ik jou daar! Nu gaan ze over je roddelen. Dat gaat als volgt:
Collega 1: "Waar is Troel eigenlijk?"
Collega 2: "Weet niet, ze had een afspraak, geloof ik..."
Collega 3: "Ja, dat had ik ook gehoord, ze schijnt een afspraak te hebben met mensen die ze van internet kent".
Collega 1: "Nee, dat meen je"
Collega 3: "Tja, ze zit vaak op FOK, één of ander forum, en daar heeft ze nu mee afgesproken"
Collega 2: "Oh mijn god. Hoe treurig ben je dan!"
Collega 3: "Tja, dat zei ik ook al"
Baas: "Is Troel naar een FOK Forum-meeting, mja?"
Collega 3: "Ja... Best zielig, toch?"
Baas: "Zo, kun je wel zeggen. Ik wilde 'r eigenlijk promoveren, maar dat gaat nu dus niet door, bwhehehh. Zeg, collega 3, wil jij misschien nog een biertje van me?"
Collega 3: "Nou, heel lekker.... maar die promotie van Troel gaat dus niet door nu...?"
Do the math...![]()
Ik hou van ambitieuze vrouwen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, dat wordt niet wat he. Nouja, ik werk toch maar via een uitzendbureau
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
Is er niet iets als een minimum leeftijd voor de meet?
Wil je me er niet bij hebbenquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
Mwah, als je de hele avond appelsap drinkt mag je ook wel komen als je onder de 16 bent toch?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
Van mij krijgt hij een biertjequote:Op dinsdag 4 april 2006 21:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Mwah, als je de hele avond appelsap drinkt mag je ook wel komen als je onder de 16 bent toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
14, dus valt buiten de doelgroepquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Tussen de 16 en 40.
Je bent niet te jong hoor![]()
Ik ben te oud?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Tussen de 16 en 40.
Je bent niet te jong hoor![]()
Ouwe zakquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ben te oud?
En wat dacht je van Opa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ouwe zak
Neem je een droge onderbroek mee Dribbel_?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
En een slabbertje voor m'n kwijlquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Neem je een droge onderbroek mee Dribbel_?
Handdoekquote:
Ja chocolaquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:24 schreef nikky het volgende:
[..]
Handdoek. Zorgen wij wl voor een koppie chocolade.
Dan kan je Most_Wanted inruilen moemoequote:Op dinsdag 4 april 2006 21:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Komt er een 13 jarig ventje? Wat schattig!!!![]()
Er is maar 1 ettertje.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dan kan je Most_Wanted inruilen moemoe.
omg, ik had z'n vader kunnen zijn!quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou ja het is niet uitgesloten dat ik even binnen kom wandelen maar de kans is erg kleinquote:
Zeg ik krijg wel een knuffel van je he?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, inderdaad die voiceclips steeds van Brianquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
idd die van mij ook
komt volgens mij door die voiceclips
iddquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, inderdaad die voiceclips steeds van Brian![]()
Ik ga slapenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
iddhij doet het nu wel goed, zullen we weer ff de voiceclips gaan testen ??
![]()
Je komt niet eens.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Zeg ik krijg wel een knuffel van je he?
Je bent helemaal niet de pineutquote:Op woensdag 5 april 2006 01:24 schreef ARKON het volgende:
ben ik alweer de pineut :S
Maar wel eerst aan je moeder vragen of je mag komen he? En tot hoelaat!quote:Op woensdag 5 april 2006 10:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet de pineut. Je wordt met open armen ontvangen
.
Zal rustig blijven danquote:Op woensdag 5 april 2006 11:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens ik heb goed nieuws voor de paultjuhhhfans
Goed nieuws Paulquote:Op woensdag 5 april 2006 11:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens ik heb goed nieuws voor de paultjuhhhfans
Ik kan waarschijnlijk wel vroeg komen vrijdag, dus al rond 20 uur ofzo
Hoelaat gaan jullie eten ? dan kom ik wel na het etenquote:Op woensdag 5 april 2006 11:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goed nieuws Paul.
Heeft iedereen gestemd voor het menu?
Ik bel om 3 uur het restaurant om de keuze (populair 1) door te geven.
Kom maar om 20.00 uur. Je mag wel een paar frietjes van mij en Bioquote:Op woensdag 5 april 2006 11:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoelaat gaan jullie eten ? dan kom ik wel na het eten
Wel koud he?quote:Op woensdag 5 april 2006 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
Nu alleen nog zorgen dat we HW's bier meenemen.
Goed zoquote:Op woensdag 5 april 2006 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zal het niet onder mijn arm vervoeren.
Ja om kwart voor 4 op CS bij Meetingpointquote:Op woensdag 5 april 2006 11:26 schreef HeatWave het volgende:
Is er nou al een groep die op CS afspreek of komt iedereen naar de Beurs?
OK. I'll be therequote:Op woensdag 5 april 2006 11:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja om kwart voor 4 op CS bij Meetingpoint.
Surequote:Op woensdag 5 april 2006 11:43 schreef pussydeluxe het volgende:
HeatWave, zou je ajb in de OP kunnen zetten dat het eten om 20.30 begint?
De shifts wisselen namelijk om die tijd en om half 9 is de tafel gegarandeerd vrij en hoeven
we niet een half uur te wachten. Dank![]()
Ik heb het gezien Brighteyesquote:Op woensdag 5 april 2006 11:47 schreef Brighteyes het volgende:
pussydeluxe... heb je gezien dat er nog 2 eters bij gekomen zijn?
Je schrijft mijn nick met een hoofdletter Wquote:Op woensdag 5 april 2006 11:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb het gezien Brighteyes. Met een beetje inschatten, in samenwerking met HeatWave,
denken we dat er rond de 25 eters komen. Als het aantal meer of minder wordt is dat geen
probleem volgens het restaurant. Leuk dat jullie ook komen.
Waarschijnlijk vanwege de shifts en de tafelsquote:Op woensdag 5 april 2006 11:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja waarom is dat eten opeens zo laat eigenlijk ??
Waarom eten we dan om 20:30?quote:Op woensdag 5 april 2006 11:57 schreef pussydeluxe het volgende:
Het restaurant werkt in 2 shifts, om zes uur en half 9.
Er zijn geen tafels vrij voor half 9.
Omdat er eerder dus geen tafels vrij zijn en staand eten waarschijnlijk zo'n gedoe isquote:
HEY!quote:Op woensdag 5 april 2006 12:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom gaan we naar de Beurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrs eigenlijk
We kunnen beter naar Stairway gaan ofzo
Geen idee, ik vond het geen verkeerde tent opzich, maar niet echt verheffend ook. Gewoon een grandcafe/zit-en-lul-tent.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:02 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja het is toch geen kakkermeet ofzo wtf wie verzint de beurs lollercoaster!
Ik ben het ook met jullie eensquote:Op woensdag 5 april 2006 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HEY!
Kan jij even normaal doen? Je post zowaar iets waar ik het mee eens ben.
Ik vind er weinig aan alleen maar die kutkakkers om je heenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, ik vond het geen verkeerde tent opzich, maar niet echt verheffend ook. Gewoon een grandcafe/zit-en-lul-tent.
Maar wel ok voor grote groepen..
Ach, met 25 man maakt het geen reet uit waar je bent.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aan alleen maar die kutkakkers om je heen
Stem op Stairway Troel. Dat is een rockcafequote:Op woensdag 5 april 2006 12:04 schreef Troel het volgende:
Het zal me worst zijn waar we wat gaan drinken, als die tijd maar niet ook met vijf uur wordt verschoven
Wellicht is er nog een leuk cafeetje in Larenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, met 25 man maakt het geen reet uit waar je bent.
En kakmeisjes zijn de makkelijkste.
Ik ken de stairwayquote:Op woensdag 5 april 2006 12:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Stem op Stairway Troel. Dat is een rockcafe.
http://www.stairway.nl/utrecht/index.html
Dat is :stairwayquote:Op woensdag 5 april 2006 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik mis de optie 'maakt me niks uit'...
Ik zou niet durven... Ik kom niet eens voor de borrel.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:10 schreef pussydeluxe het volgende:
Volgens mij heeft BE op de Beurs gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |