quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien dat de komers () zo lief willen zijn om de link naar dit topic
in haar/zijn sig te plaatsen? Vriendelijk dank![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef yvonne het volgende:
Btw, is er al gezegd dat een meet gewoon veel, HEEL veel geld kost?
Als je denkt een twinigje te gaan uitgeven blijf dan maar thuis, daar haal je nog nieteens het eten mee.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:16 schreef Q. het volgende:
Dit is geen tvp. Dus GEEN tvp. Dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Kun je jezelf niet overhalen danquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
als iemand een poll maakt mogen jullie stemmen als ik toch nog ga komen![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Poll: Wil je dat Ou-Tannu naar de meet komt?Tuuuuuurlijk Neen. Wie is dat?
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Niet zo miepen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja maar 4 stemmen is niet echt het he
Oh of jij seks hebt hangt alleen van PDL af?quote:Op zondag 2 april 2006 17:40 schreef Stofje het volgende:
Ik moet overigens komen van PDL. Ik heb simpelweg geen keus. Als ik niet kom, 2 maanden geen seks
quote:Op zondag 2 april 2006 17:40 schreef Stofje het volgende:
Ik moet overigens komen van PDL. Ik heb simpelweg geen keus. Als ik niet kom, 2 maanden geen seks
quote:Op zondag 2 april 2006 17:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh of jij seks hebt hangt alleen van PDL af?
Zit je nu al onder de plak?quote:Op zondag 2 april 2006 17:40 schreef Stofje het volgende:
Jaquote:Op zondag 2 april 2006 18:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zit je nu al onder de plak?
verkapte tvp
Duh ...quote:Op zondag 2 april 2006 18:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk ben ik niet zo blij met haar
.
kloptquote:Op zondag 2 april 2006 18:40 schreef Troel het volgende:
Ik neem aan dat we moeten stemmen voor zo'n menu omdat er enkel menu's geserveerd worden ofzo?
Of dat dat al doorgegeven moet worden?
Hmm, dan ga ik gewoon voor woensdag inschatten hoe het met mijn maag zal zijn vrijdag.quote:Op zondag 2 april 2006 18:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
klopt. We geven het voor aanstaande woensdag door
.
Ow, nog meer twijfelaars! Jullie staan erbij.quote:Op zondag 2 april 2006 18:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Hmm, dan ga ik gewoon voor woensdag inschatten hoe het met mijn maag zal zijn vrijdag.
Overigens weten Tally en ik pas dinsdag wat en hoe, dus dan moeten we snel beslissen
*aansluitquote:
Eten sla ik dan sowieso maar over. Pleur mij dan maar naar de twijfelaarsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef yvonne het volgende:
Btw, is er al gezegd dat een meet gewoon veel, HEEL veel geld kost?
Als je denkt een twinigje te gaan uitgeven blijf dan maar thuis, daar haal je nog nieteens het eten mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |