Tof !!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:40 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom ook hoor![]()
![]()
Graag OP ff aanpassen![]()
HHHHoooooooowwww, Bio
![]()
Wij verzamelen met z'n 2'en en gaan dan naar de miet om te zuipen en zulksquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik neem aan dat jullie niet rond 12en weggaan he![]()
Anders kan ik nog niet jullie meeten
want je komt pas na twaalven?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik neem aan dat jullie niet rond 12en weggaan he![]()
Anders kan ik nog niet jullie meeten
goed planquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
We kunnen rond 19.15 uur bij het restaurant afspreken? En voor de mensen die met de trein komen rond 19.00 uur bij meetingpoint op Utrecht CS, zodat er gezamenlijk naar toe gelopen kan worden?
Wat denken jullie ervan?![]()
Je bedoelt alleen háár gezelschap.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:27 schreef frenzy2003 het volgende:
the witch komt ook door mij.
iedere man op de meet mag mij bedanken voor het vrouwelijk gezelschap op de meet.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:40 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom ook hoor![]()
![]()
Graag OP ff aanpassen![]()
HHHHoooooooowwww, Bio
![]()
Is dit het begin van het Grote Afzeggen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik moet werken die avond
Dus ik weet niet tot hoelaat de meeste blijven, maar ik kom dan wel bij de borrel langs![]()
Nee inderdaad ik kom nooitquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:19 schreef Boe. het volgende:
[..]
Mijn god Troel, flikker toch eens op met dat "misschien kom ik., misschien kom ik ook wel niet
, ik moet nog kijken.
". Elke keer hetzelfde en je komt toch nooit, wat niemand ook deert trouwens. Het is ook altijd hetzelfde met sommige figuren.
Hahahahahaha.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee inderdaad ik kom nooitIk ben ook nog nooit geweest
![]()
Maar misschien komt dat wel omdat ik juist naar de meets ga waar JIJ niet heen gaat![]()
En dan vind je het ook nog raar dat mensen gaan afzeggen als jij zo'n toon aanslaat![]()
Misschien moet je gewoon het bord voor je kop eens weghalen en eerst eens naar jezelf kijken voordat je anderen aan gaat spreken op hun zieligheidquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:51 schreef Boe. het volgende:
[..]
Hahahahahaha.
Nou twijfel ik op ik deze zal inkoppen of dat ik je maar in je eigen zieligheid zal laten drijven.
Nee, we tikten op hetzelfde moment.quote:
Huh?quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
We kunnen rond 19.15 uur bij het restaurant afspreken? En voor de mensen die met de trein komen rond 19.00 uur bij meetingpoint op Utrecht CS, zodat er gezamenlijk naar toe gelopen kan worden?
Wat denken jullie ervan?![]()
Schaf de hele meeting maar af, want degeen met het idee " moet werken"quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:57 schreef HeatWave het volgende:
nee, maar dit soort onderling geflame hoort gewoon niet in een gezellig meetingtopic. Klaar.
Dan tiefen we wel iemand anders in de gracht.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schaf de hele meeting maar af, want degeen met het idee " moet werken"
Ze hebben er geen kindermenu's hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je bedoelt alleen háár gezelschap.![]()
Want Mei-stiertje en ik hebben zelf de beslissing genomen om te gaan.![]()
Hebben ze welquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Dan tiefen we wel iemand anders in de gracht.
De meet gaat door en voorborrelen is inderdaad wel een goed plan.
Jee Troel, je kwetst me. Nou, ga maar weer in OUD de wannabe mamma uithangen, koter.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon het bord voor je kop eens weghalen en eerst eens naar jezelf kijken voordat je anderen aan gaat spreken op hun zieligheid
Afgezien van de afgelopen meet heb ik het altijd met een twintigje gered.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef yvonne het volgende:
Btw, is er al gezegd dat een meet gewoon veel, HEEL veel geld kost?
Als je denkt een twinigje te gaan uitgeven blijf dan maar thuis, daar haal je nog nieteens het eten mee.
Ja, op Vrolijk Verder meetsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Afgezien van de afgelopen meet heb ik het altijd met een twintigje gered.
Gewoon om een uurtje of 4 beginnen. De beurs was oop zich okay, maar ik weet niet of anderen nog een leuke tent weten?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
Voorborrelen is een tof plan![]()
Hoe laat en waar?
Hou gewoon de Beurs aan, makkelijk, dichtbij de eettentquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Gewoon om een uurtje of 4 beginnen. De beurs was oop zich okay, maar ik weet niet of anderen nog een leuke tent weten?
Goed plan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hou gewoon de Beurs aan, makkelijk, dichtbij de eettent
Om 16.00 uur. De Beurs.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hou gewoon de Beurs aan, makkelijk, dichtbij de eettent
Ick.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Om 16.00 uur. De Beurs.
Ik ben er dan.
Wie nog meer?
Zet effe met link erbij in de OP, Litso...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Om 16.00 uur. De Beurs.
Ik ben er dan.
Wie nog meer?
Litso, wil je de OP aanpassen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ick.
En stofje natuurlijk. 's Middags gaat hij gewoon mee, en dan vroeg naar bed ofzo.
16:00 ook goed?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Litso, wil je de OP aanpassen?
Tijd: 14.00 uur en locatie![]()
Je bent geweldig![]()
Voor de reservering wordt gezorgd. En het was een suggestie, borrelen is natuurlijk altijd leuk.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Wat?
Euhm, reserveren?
Niet eerst voor borrelen?
Gaat goed hier
Een meeting die om 19.15 begint, het moet niet gekker worden op FOK!
Ik wil gewoon vroeg aan de alocholquote:
Geen tanden verliezen he!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik wil gewoon vroeg aan de alochol
Als jullie binnenkomen om 16.00 uur, zoek de meest beschoken vrouw () ,
spreek haar aan en grote kans dat ik dat ben![]()
Ik ga aan je zittenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:25 schreef c0nd0r het volgende:
Hé voorborrelen! Goed plan!
Weten we tenminste zeker dat het nog wat handtastelijker wordt tegen het eind vd avond![]()
Mên ..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:23 schreef Troel het volgende:
16:00 uur in de Beurs met een gevulde beurs dus.
Ik zal eens even met Tally overleggen.
Daar hoopte ik al opquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik verlies alleen mijn sjieke slips![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |