quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien dat de komers () zo lief willen zijn om de link naar dit topic
in haar/zijn sig te plaatsen? Vriendelijk dank![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef yvonne het volgende:
Btw, is er al gezegd dat een meet gewoon veel, HEEL veel geld kost?
Als je denkt een twinigje te gaan uitgeven blijf dan maar thuis, daar haal je nog nieteens het eten mee.
Zoooo duur? Dat kan toch nooit?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef yvonne het volgende:
Btw, is er al gezegd dat een meet gewoon veel, HEEL veel geld kost?
Als je denkt een twinigje te gaan uitgeven blijf dan maar thuis, daar haal je nog nieteens het eten mee.
Op donderdag, vrijdag en zaterdag kom je na 21:00 zonder studentenpas de Beurs niet meer in.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:17 schreef purplerose het volgende:
gaan we trouwens na het eten weer trug naar Cafe de Beurs of gaan we kroeghoeren
We gaan kroeghoerenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:17 schreef purplerose het volgende:
gaan we trouwens na het eten weer trug naar Cafe de Beurs of gaan we kroeghoeren
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Op donderdag, vrijdag en zaterdag kom je na 21:00 zonder studentenpas de Beurs niet meer in.![]()
ik! misschien niet geheel nuchter meer, maar tochquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie denken er nog een btje rond 0.00 uur te zijn ?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
ik! misschien niet geheel nuchter meer, maar toch
*meldquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie denken er nog een btje rond 0.00 uur te zijn ?
Ik heb dan ook een tentamen 's ochtends... boeienquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:07 schreef ARKON het volgende:
misschien kom ik wel.. heb vrijdag ochtend alleen wel tentamen
maar hey ik zit op de HvU dus ik ben dan wel in utrecht
borrelen begint om 4 uur pas, ik ben vanaf 12 uur al klaar, 4 uur beetje niksenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een tentamen 's ochtends... boeien
Misschien zijn er nog mensen te vinden voor een pre-borrelquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:14 schreef ARKON het volgende:
[..]
borrelen begint om 4 uur pas, ik ben vanaf 12 uur al klaar, 4 uur beetje niksen![]()
misschienquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog mensen te vinden voor een pre-borrel.
Helemaal kanschloos zuipen op vrijdagmiddag.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog mensen te vinden voor een pre-borrel.
Jij begrijpt me!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:14 schreef remlof het volgende:
One day, maybe next week
I'm gonna meetcha, I'm gonna meetcha, I'll meetcha
I will drive past your house
And if the lights are all down
I'll see who's around
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |