quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien dat de komers () zo lief willen zijn om de link naar dit topic
in haar/zijn sig te plaatsen? Vriendelijk dank![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef yvonne het volgende:
Btw, is er al gezegd dat een meet gewoon veel, HEEL veel geld kost?
Als je denkt een twinigje te gaan uitgeven blijf dan maar thuis, daar haal je nog nieteens het eten mee.
Zoooo duur? Dat kan toch nooit?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef yvonne het volgende:
Btw, is er al gezegd dat een meet gewoon veel, HEEL veel geld kost?
Als je denkt een twinigje te gaan uitgeven blijf dan maar thuis, daar haal je nog nieteens het eten mee.
Op donderdag, vrijdag en zaterdag kom je na 21:00 zonder studentenpas de Beurs niet meer in.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:17 schreef purplerose het volgende:
gaan we trouwens na het eten weer trug naar Cafe de Beurs of gaan we kroeghoeren
We gaan kroeghoerenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:17 schreef purplerose het volgende:
gaan we trouwens na het eten weer trug naar Cafe de Beurs of gaan we kroeghoeren
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Op donderdag, vrijdag en zaterdag kom je na 21:00 zonder studentenpas de Beurs niet meer in.![]()
ik! misschien niet geheel nuchter meer, maar tochquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie denken er nog een btje rond 0.00 uur te zijn ?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
ik! misschien niet geheel nuchter meer, maar toch
*meldquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie denken er nog een btje rond 0.00 uur te zijn ?
Ik heb dan ook een tentamen 's ochtends... boeienquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:07 schreef ARKON het volgende:
misschien kom ik wel.. heb vrijdag ochtend alleen wel tentamen
maar hey ik zit op de HvU dus ik ben dan wel in utrecht
borrelen begint om 4 uur pas, ik ben vanaf 12 uur al klaar, 4 uur beetje niksenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een tentamen 's ochtends... boeien
Misschien zijn er nog mensen te vinden voor een pre-borrelquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:14 schreef ARKON het volgende:
[..]
borrelen begint om 4 uur pas, ik ben vanaf 12 uur al klaar, 4 uur beetje niksen![]()
misschienquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog mensen te vinden voor een pre-borrel.
Helemaal kanschloos zuipen op vrijdagmiddag.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog mensen te vinden voor een pre-borrel.
Jij begrijpt me!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:14 schreef remlof het volgende:
One day, maybe next week
I'm gonna meetcha, I'm gonna meetcha, I'll meetcha
I will drive past your house
And if the lights are all down
I'll see who's around
wat hij zegtquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
ik! misschien niet geheel nuchter meer, maar toch
Vanalles en nogwatquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zit jij ook in de gangbangs?
Onder welke naam dan?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
En ja Fraubitch ken ik van één van onze gangbangs.Leuke meid.![]()
Toen sliep jij al.![]()
Staat erbij.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Kan iemand Jigg bij de twijfelaars zetten? Dank u.
die overigens al 8 weken of langer in een weekban zit
Neequote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:14 schreef frenzy2003 het volgende:
ik ben met geluk om 8 uur op centraal,met pech om half 9.
iemand zin om me daar op te halen dan?.
hihihihihihihiquote:
De hele nacht zal ik ook niet doen denk ik, maar het ritme van de afgelopen week zou me getrained moeten hebbenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:07 schreef pussydeluxe het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is goed te zien welke mensen de nacht gaan doorhalen volgende week.
Waarschijnlijk zit ik niet daarbij en val, zoals iedere dag rond 12 uur in slaap.
En wat wil je daar mee zeggen Stofquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:26 schreef Stofje het volgende:
Dat hij kort van stof is denk ikquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En wat wil je daar mee zeggen Stof?
Gelukkig.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:38 schreef Stofje het volgende:
Ik ben niet zo spraakzaam, vandaag.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Uuuhhhh.
Jouw geluidjes zijn moeilijk in letters uit te drukken.![]()
Mondje dicht.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Uuuhhhh.
Anky van Grunsven schijnt daar ook goed in te zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi Pussy.![]()
Hou hem eens in toom.![]()
Hey Ratelquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi Pussy.![]()
Hou hem eens in toom.![]()
Ah Boe, heb je Stofje's account gehacked?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Anky van Grunsven schijnt daar ook goed in te zijn.
Hou je bek Stofje.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:58 schreef Stofje het volgende:
Hoi Pussydeluxe.
Gelieve niet je posts op te krikken middels dit topic. Anders gaat het feest gewoon niet door en gaat het topic dicht.
Hoogachtend,
Uw dienstdoende mod.
Niet stoer doen op het internet, kutlitso.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:59 schreef Litso het volgende:
[..]
Hou je bek Stofje.
Groet,
Een andere mod.
Op de meet ga ik je een kusje geven.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Niet stoer doen op het internet, kutlitso.
Groet,
Je liefje.
Pas op anders maak ik geen bijdehante opmerking tegen je op de meet!quote:
Ik zou zeggen:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Pas op anders maak ik geen bijdehante opmerking tegen je op de meet!
En deze keer niet na twee woorden stilvallen en mijn geniale opmerking kwijt zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:
Give it your best shot, again.
Ik zeg:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:11 schreef Litso het volgende:
[..]
En deze keer niet na twee woorden stilvallen en mijn geniale opmerking kwijt zijn
Ja hoor, 7 April wordt alles duidelijkquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:14 schreef pussydeluxe het volgende:
Ja hallo, willen jullie dit insiders-gedoe met ons delen.
Ik kom liever niet uit mijn spontane woorden dan dat ik ingestudeerde grappen vertel.quote:
Zit wat in, de mensen lachen even goed, dus het effect is bereiktquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik kom liever niet uit mijn spontane woorden dan dat ik ingestudeerde grappen vertel.
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:07 schreef pussydeluxe het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is goed te zien welke mensen de nacht gaan doorhalen volgende week.
Waarschijnlijk zit ik niet daarbij en val, zoals iedere dag rond 12 uur in slaap.
Ik weiger dit te gelovenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:48 schreef moemoe het volgende:
Donderdag 06 april tot en met zondag 09 april 2006
Temperaturen rond of iets onder normaal, 's nachts eerst kans op lichte vorst. Iedere dag ongeveer 70% kans op neerslag.
Dat wordt geen terrasje..
*hinnik*quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Uuuhhhh.
Niet zo miepen, ik doe er twee uur over.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:17 schreef ARKON het volgende:
en wat als ik niet tot laat in de avond kan blijven ?ik ben ruim 1+ uur onderweg naar huis via utrecht..
Nog mensen van de hvu die naar deze meet komen? heb geen zin om alleen naar jullie baggermeet te komen dan zeggen hoi!
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Wat doen we met de eerste die afzegt?.
mèn al 15 borrelaars!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:40 schreef moemoe het volgende:
En weer 1 nieuwe aanmelding Salvad0R!![]()
Hij komt ook borrelen..
2 uurquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet zo miepen, ik doe er twee uur over..
Van de HU wel ja..
Of naja naar de HU is het 2 uur, nu eh 1 uur en 45 minuten.quote:
Coolquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Of naja naar de HU is het 2 uur, nu eh 1 uur en 45 minuten..
ARKON is een twijfelaar?
Ik plaats je erbij.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:38 schreef moemoe het volgende:
40 mensen die willen komen, 20 die twijfelen.
60 in totaal dus, wat doen we met de reservering?
*komt etenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Moemoe zet ff de lijst neer van mensen die komen eten CKER!
Dan kunnen we het ff checken of het klopt en zulks
ligt eraan wat jij wilt uitgeven, reken maar op minimaal 50 euro ppquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:11 schreef ARKON het volgende:
hoveel geld kost mij dat PP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |