quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
Is er niet iets als een minimum leeftijd voor de meet?
Wil je me er niet bij hebbenquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
Mwah, als je de hele avond appelsap drinkt mag je ook wel komen als je onder de 16 bent toch?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
Van mij krijgt hij een biertjequote:Op dinsdag 4 april 2006 21:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Mwah, als je de hele avond appelsap drinkt mag je ook wel komen als je onder de 16 bent toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
14, dus valt buiten de doelgroepquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Tussen de 16 en 40.
Je bent niet te jong hoor![]()
Ik ben te oud?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Tussen de 16 en 40.
Je bent niet te jong hoor![]()
Ouwe zakquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ben te oud?
En wat dacht je van Opa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ouwe zak
Neem je een droge onderbroek mee Dribbel_?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
En een slabbertje voor m'n kwijlquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Neem je een droge onderbroek mee Dribbel_?
Handdoekquote:
Ja chocolaquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:24 schreef nikky het volgende:
[..]
Handdoek. Zorgen wij wl voor een koppie chocolade.
Dan kan je Most_Wanted inruilen moemoequote:Op dinsdag 4 april 2006 21:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Komt er een 13 jarig ventje? Wat schattig!!!![]()
Er is maar 1 ettertje.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dan kan je Most_Wanted inruilen moemoe.
omg, ik had z'n vader kunnen zijn!quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou ja het is niet uitgesloten dat ik even binnen kom wandelen maar de kans is erg kleinquote:
Zeg ik krijg wel een knuffel van je he?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, inderdaad die voiceclips steeds van Brianquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
idd die van mij ook
komt volgens mij door die voiceclips
iddquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, inderdaad die voiceclips steeds van Brian![]()
Ik ga slapenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
iddhij doet het nu wel goed, zullen we weer ff de voiceclips gaan testen ??
![]()
Je komt niet eens.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Zeg ik krijg wel een knuffel van je he?
Je bent helemaal niet de pineutquote:Op woensdag 5 april 2006 01:24 schreef ARKON het volgende:
ben ik alweer de pineut :S
Maar wel eerst aan je moeder vragen of je mag komen he? En tot hoelaat!quote:Op woensdag 5 april 2006 10:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet de pineut. Je wordt met open armen ontvangen
.
Zal rustig blijven danquote:Op woensdag 5 april 2006 11:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens ik heb goed nieuws voor de paultjuhhhfans
Goed nieuws Paulquote:Op woensdag 5 april 2006 11:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens ik heb goed nieuws voor de paultjuhhhfans
Ik kan waarschijnlijk wel vroeg komen vrijdag, dus al rond 20 uur ofzo
Hoelaat gaan jullie eten ? dan kom ik wel na het etenquote:Op woensdag 5 april 2006 11:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goed nieuws Paul.
Heeft iedereen gestemd voor het menu?
Ik bel om 3 uur het restaurant om de keuze (populair 1) door te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |