quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:23 schreef Litso het volgende:
Mensen, ik heb donderdag de hele avond dingen te doen, moet vrijdag vroeg op om belangrijke dingen op school te doen (waardoor Slari en ik ws. pas rond 6'en in utrecht zijn, sorry), moet zaterdag representatief op mijn eigen verjaardag zijn en dan ook nog eens de hele nacht werken én ik heb niet veel geld.
En toch kom ik gewoon.
Dus nu kappen met afzeggen met je lamme smoesjes allemaal
Ach, je bent niet voor niets een kutmodquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:27 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Niet dat het helpt, ik heb me ook wel eens negatief uitgelaten tegen wat kutsmoesjes etc, maar dan ben je weer de botte ongevoelige lul.
So be it.
Ik wou het zelf niet zeggenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ach, je bent niet voor niets een kutmod.
damn, daar gaat m'n 40% korting op m'n treinkaartjequote:Op dinsdag 4 april 2006 13:23 schreef Litso het volgende:
Mensen, ik heb donderdag de hele avond dingen te doen, moet vrijdag vroeg op om belangrijke dingen op school te doen (waardoor Slari en ik ws. pas rond 6'en in utrecht zijn, sorry), moet zaterdag representatief op mijn eigen verjaardag zijn en dan ook nog eens de hele nacht werken én ik heb niet veel geld.
En toch kom ik gewoon.
Dus nu kappen met afzeggen met je lamme smoesjes allemaal
Met mij kan je 40% korting krijgen, maar je woont niet in Rdamquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:00 schreef remlof het volgende:
[..]
damn, daar gaat m'n 40% korting op m'n treinkaartje
maar ik ben er gewoon om 4 uur hoor
Toen ik nog geen OV had stapte ik altijd de trein in met korting en zocht iemand (lees, vrouwelijk aantrekkelijk persoon) die een OV of kortingskaart had. Gegarandeerd gesprek, of meer.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Nog iemand die met de trein gaat vanuit Amsterdam, er om 15:45 wil zijn en een OV kaart heeft?
ik zat een keer in de trein toen ook iemand dat deed, maar degene met de kortings pas had ook iemand mee, en die ging een na het volgende station een hele andere kant op, toe werd de conducteur een beetje boosquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:12 schreef Boe. het volgende:
[..]
Toen ik nog geen OV had stapte ik altijd de trein in met korting en zocht iemand (lees, vrouwelijk aantrekkelijk persoon) die een OV of kortingskaart had. Gegarandeerd gesprek, of meer..
Waarom sta je dan wel in de OPquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:20 schreef Manneke_Pils het volgende:
Is er een keer een aantrekkelijke meet, zit ik in Maastricht
Ik snap ook niet waarom ik deze reeks nu pas zie
En nee, dit is geen afmelding, want ik had me ook niet aangemeld.![]()
Die tent is vast eerder open dan 16:00 hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef ARKON het volgende:
is er niet ergens een pre pre borrel ofzo zodat ik niet doelloos tot 4 uur moet wachten
goed ideequote:
quote:
mn kies is weer geplamuurt ja! naar dat de vorige lading dr uit kwam zetten afgelopen donderdagquote:
maar dan zit ik er alleenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die tent is vast eerder open dan 16:00 hoor.
Lijkt me niet op vrijdag middag, er zitten vast studenten zatquote:
Hoop het nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me niet op vrijdag middag, er zitten vast studenten zat.
Hoe lang moet je wachten dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef ARKON het volgende:
is er niet ergens een pre pre borrel ofzo zodat ik niet doelloos tot 4 uur moet wachten
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:52 schreef ARKON het volgende:
[..]
ben beschikbaar vanaf half 1, na de tentamens dus..
Goh, dat had je een carrièreboost kunnen geven van heb ik jou daar! Nu gaan ze over je roddelen. Dat gaat als volgt:quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:44 schreef Troel het volgende:
Tsss, ik heb zomaar een kantoorborrel afgezegd vanwege de meet
Hoezo![]()
Tja, dat wordt niet wat he. Nouja, ik werk toch maar via een uitzendbureauquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Goh, dat had je een carrièreboost kunnen geven van heb ik jou daar! Nu gaan ze over je roddelen. Dat gaat als volgt:
Collega 1: "Waar is Troel eigenlijk?"
Collega 2: "Weet niet, ze had een afspraak, geloof ik..."
Collega 3: "Ja, dat had ik ook gehoord, ze schijnt een afspraak te hebben met mensen die ze van internet kent".
Collega 1: "Nee, dat meen je"
Collega 3: "Tja, ze zit vaak op FOK, één of ander forum, en daar heeft ze nu mee afgesproken"
Collega 2: "Oh mijn god. Hoe treurig ben je dan!"
Collega 3: "Tja, dat zei ik ook al"
Baas: "Is Troel naar een FOK Forum-meeting, mja?"
Collega 3: "Ja... Best zielig, toch?"
Baas: "Zo, kun je wel zeggen. Ik wilde 'r eigenlijk promoveren, maar dat gaat nu dus niet door, bwhehehh. Zeg, collega 3, wil jij misschien nog een biertje van me?"
Collega 3: "Nou, heel lekker.... maar die promotie van Troel gaat dus niet door nu...?"
Do the math...![]()
Ik hou van ambitieuze vrouwen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, dat wordt niet wat he. Nouja, ik werk toch maar via een uitzendbureau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |