Wil je wat vertellen, Litso?quote:Op maandag 3 april 2006 22:44 schreef Litso het volgende:
Kan ik nog afzeggen?
ik zou het niet doenquote:Op maandag 3 april 2006 22:44 schreef Litso het volgende:
Kan ik nog afzeggen?
Dan komt hier woensdagavond een post van mij dat ik niet komquote:Op maandag 3 april 2006 21:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Afzeggen minstens 2 dagen van te voren! :p
Om hoeveel exemplaren gaat het ?quote:Op maandag 3 april 2006 23:38 schreef gohan16 het volgende:
Zijn marokkanen ook welkom?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:26 schreef frenzy2003 het volgende:
bij deze,en ik maak geen grapje meld ik mij af. ik heb hele andere dingen aan mijn hoofd komende zaterdag. wil je weten wat,dan zal je me vast op msn hebben en heb je nog tijd genoeg om me om te lullen. ik geef je alleen weinig kans.
trusten poedeliewoepsies.
maar de meet is vrijdagquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:26 schreef frenzy2003 het volgende:
bij deze,en ik maak geen grapje meld ik mij af. ik heb hele andere dingen aan mijn hoofd komende zaterdag. wil je weten wat,dan zal je me vast op msn hebben en heb je nog tijd genoeg om me om te lullen. ik geef je alleen weinig kans.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:26 schreef frenzy2003 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dit is de eerste officiele afzegger zonder geldige redenHW, wat gaan we met hem doen?
Mooi.quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:26 schreef frenzy2003 het volgende:
Haaatsjoeh!quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:02 schreef Stofje het volgende:
Mijn agenda voor de zaterdag:
*Wakker worden in Utrecht naast één of ander vrouwmensch in de vroegste vroegte.
*Trein van 08:04u nemen vanuit Utrecht richting DenBosch- Breda
*Werken van 09:45-19:15u
*Iemand zover krijgen mij te halen en naar NAC te brengen
*Alwaar om 19:30 de kraker NAC - NEC aanvangt
*Bier drinken
Dus ik heb óók een zwaar leven. Stelletje mietjes!
Ik hoop dat er nog wel een andere Ajax-fan komtquote:
Ik ben voor NAC. 14e plaats, gemakkelijk slachtoffer.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog wel een andere Ajax-fan komt
Wie moet ik anders pesten?
Dat hebben er meer gezegd voor een meeting.quote:
Ik bel morgen het menu door.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:10 schreef HeatWave het volgende:
het is de week van de meeting dus nu:
kutsmoesjes.
kortom: het grote afzeggen staat op het punt om te beginnen.
tja, ik weet niet hoe het nu gaat, maar meestal komt 65-75% opdagen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik bel morgen het menu door.
Zal ik meteen doorgeven dat er 15 mensen komen in plaats van 25.
38 x 70% = nog altijd dik 25 pussquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik bel morgen het menu door.
Zal ik meteen doorgeven dat er 15 mensen komen in plaats van 25.
Hebben ze daar ook bier? Komen we dáár toch heen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kan niet, mijn oma is overleden en we moeten met de familie bij elkaar zitten![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar misschien als iedereen me een biertje wil geven dat ik toch kan komen![]()
je oma zou het niet anders gewild hebben!quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Hou op met bedelen Dribbel_quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Bedelenquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hou op met bedelen Dribbel_.
Je wordt al gesponsored.
En ik reserveer gewoon voor 25 man/vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |