Goeie ava [14.gif]quote:Op zondag 2 april 2006 19:05 schreef cerror het volgende:
Zo te zien ben ik correct geplaatst in de OP.
We zijn al diverse topics lang twijfelaars hoorquote:Op zondag 2 april 2006 19:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ow, nog meer twijfelaars! Jullie staan erbij..
Steun mij ook danquote:Op zondag 2 april 2006 20:49 schreef remlof het volgende:
BrauN zit een beetje krap, maar als we nou elk een euro op z'n rekening storten komt ie wel:
Steun BrauN!
Je kan em natuurlijk ook een biertje geven op de meet, maar dat is duurder
Niemand, hebben de modjes ook eens rust.quote:Op maandag 3 april 2006 02:28 schreef Pony-Lover het volgende:
Wie gaat tijdens jullie meet het baggeren op fok doen?
degene die niet komen en degene die niet welkom zijnquote:Op maandag 3 april 2006 02:28 schreef Pony-Lover het volgende:
Wie gaat tijdens jullie meet het baggeren op fok doen?
Dag Poes.quote:Op maandag 3 april 2006 11:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hey Ratel.
Nog maar een paar dagen en we kunnen weer feesten.
Kom je wel naar de voorborrel?quote:Op zondag 2 april 2006 19:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Eten sla ik dan sowieso maar over. Pleur mij dan maar naar de twijfelaars
He jammer.quote:Op maandag 3 april 2006 13:06 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Maak van die 80% maar 0%
Mijn budget laat niet toe dat ik kom. Jammer maar helaas, andere keer.
Denk je dat ik daar dan wél geld voor heb?quote:
Amateurquote:Op maandag 3 april 2006 14:51 schreef guitarist.nl het volgende:
POST NR. 4000
Je bent gewoon jaloers op mijn fok-leven en het feit dat ik ernaast ook nog eens een leven hebquote:
pussydeluxe en ik zagen het restaurant gisteren ook bij toeval. Ziet er van buiten leuk uitquote:Op maandag 3 april 2006 15:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
ow! wisten jullie al dat ik vandaag al stiekum even ben wezen kijken?
het is van binnen ook wel ok hoorquote:Op maandag 3 april 2006 17:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
pussydeluxe en ik zagen het restaurant gisteren ook bij toeval. Ziet er van buiten leuk uit.
25 stemmenquote:Op maandag 3 april 2006 02:23 schreef moemoe het volgende:
Poll: Van welk menu wil jij smullen?
Populair 1 gaat ervoor..
Jullie hebben tot woensdag om te stemen, dan belt Puss onze keuze door.
aghja beter laat dan nooitquote:Op maandag 3 april 2006 17:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik leg even een tvp neer
ik dacht al, waar sta ik toch inquote:Op maandag 3 april 2006 17:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik leg even een tvp neer
quote:
Ik doe niet aan afzeggen. Zeker niet als ik lopend naar een meeting toe kan.quote:Op maandag 3 april 2006 21:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Afzeggen minstens 2 dagen van te voren! :p
Nee, mensen die vragen worden overgeslagen.quote:Op maandag 3 april 2006 21:56 schreef woutabest het volgende:
mag ik ook even bij het verkapte-ik-wil-niet-komen-maar-wel-aandacht-users-lijstje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |