Je bent gewoon jaloers op mijn fok-leven en het feit dat ik ernaast ook nog eens een leven hebquote:
pussydeluxe en ik zagen het restaurant gisteren ook bij toeval. Ziet er van buiten leuk uitquote:Op maandag 3 april 2006 15:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
ow! wisten jullie al dat ik vandaag al stiekum even ben wezen kijken?
het is van binnen ook wel ok hoorquote:Op maandag 3 april 2006 17:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
pussydeluxe en ik zagen het restaurant gisteren ook bij toeval. Ziet er van buiten leuk uit.
25 stemmenquote:Op maandag 3 april 2006 02:23 schreef moemoe het volgende:
Poll: Van welk menu wil jij smullen?
Populair 1 gaat ervoor..
Jullie hebben tot woensdag om te stemen, dan belt Puss onze keuze door.
aghja beter laat dan nooitquote:Op maandag 3 april 2006 17:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik leg even een tvp neer
ik dacht al, waar sta ik toch inquote:Op maandag 3 april 2006 17:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik leg even een tvp neer
quote:
Ik doe niet aan afzeggen. Zeker niet als ik lopend naar een meeting toe kan.quote:Op maandag 3 april 2006 21:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Afzeggen minstens 2 dagen van te voren! :p
Nee, mensen die vragen worden overgeslagen.quote:Op maandag 3 april 2006 21:56 schreef woutabest het volgende:
mag ik ook even bij het verkapte-ik-wil-niet-komen-maar-wel-aandacht-users-lijstje?
Wil je wat vertellen, Litso?quote:Op maandag 3 april 2006 22:44 schreef Litso het volgende:
Kan ik nog afzeggen?
ik zou het niet doenquote:Op maandag 3 april 2006 22:44 schreef Litso het volgende:
Kan ik nog afzeggen?
Dan komt hier woensdagavond een post van mij dat ik niet komquote:Op maandag 3 april 2006 21:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Afzeggen minstens 2 dagen van te voren! :p
Om hoeveel exemplaren gaat het ?quote:Op maandag 3 april 2006 23:38 schreef gohan16 het volgende:
Zijn marokkanen ook welkom?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:26 schreef frenzy2003 het volgende:
bij deze,en ik maak geen grapje meld ik mij af. ik heb hele andere dingen aan mijn hoofd komende zaterdag. wil je weten wat,dan zal je me vast op msn hebben en heb je nog tijd genoeg om me om te lullen. ik geef je alleen weinig kans.
trusten poedeliewoepsies.
maar de meet is vrijdagquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:26 schreef frenzy2003 het volgende:
bij deze,en ik maak geen grapje meld ik mij af. ik heb hele andere dingen aan mijn hoofd komende zaterdag. wil je weten wat,dan zal je me vast op msn hebben en heb je nog tijd genoeg om me om te lullen. ik geef je alleen weinig kans.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:26 schreef frenzy2003 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |