Waarom sta je dan wel in de OPquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:20 schreef Manneke_Pils het volgende:
Is er een keer een aantrekkelijke meet, zit ik in Maastricht
Ik snap ook niet waarom ik deze reeks nu pas zie
En nee, dit is geen afmelding, want ik had me ook niet aangemeld.![]()
Die tent is vast eerder open dan 16:00 hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef ARKON het volgende:
is er niet ergens een pre pre borrel ofzo zodat ik niet doelloos tot 4 uur moet wachten
goed ideequote:
quote:
mn kies is weer geplamuurt ja! naar dat de vorige lading dr uit kwam zetten afgelopen donderdagquote:
maar dan zit ik er alleenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die tent is vast eerder open dan 16:00 hoor.
Lijkt me niet op vrijdag middag, er zitten vast studenten zatquote:
Hoop het nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me niet op vrijdag middag, er zitten vast studenten zat.
Hoe lang moet je wachten dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef ARKON het volgende:
is er niet ergens een pre pre borrel ofzo zodat ik niet doelloos tot 4 uur moet wachten
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:52 schreef ARKON het volgende:
[..]
ben beschikbaar vanaf half 1, na de tentamens dus..
Goh, dat had je een carrièreboost kunnen geven van heb ik jou daar! Nu gaan ze over je roddelen. Dat gaat als volgt:quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:44 schreef Troel het volgende:
Tsss, ik heb zomaar een kantoorborrel afgezegd vanwege de meet
Hoezo![]()
Tja, dat wordt niet wat he. Nouja, ik werk toch maar via een uitzendbureauquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Goh, dat had je een carrièreboost kunnen geven van heb ik jou daar! Nu gaan ze over je roddelen. Dat gaat als volgt:
Collega 1: "Waar is Troel eigenlijk?"
Collega 2: "Weet niet, ze had een afspraak, geloof ik..."
Collega 3: "Ja, dat had ik ook gehoord, ze schijnt een afspraak te hebben met mensen die ze van internet kent".
Collega 1: "Nee, dat meen je"
Collega 3: "Tja, ze zit vaak op FOK, één of ander forum, en daar heeft ze nu mee afgesproken"
Collega 2: "Oh mijn god. Hoe treurig ben je dan!"
Collega 3: "Tja, dat zei ik ook al"
Baas: "Is Troel naar een FOK Forum-meeting, mja?"
Collega 3: "Ja... Best zielig, toch?"
Baas: "Zo, kun je wel zeggen. Ik wilde 'r eigenlijk promoveren, maar dat gaat nu dus niet door, bwhehehh. Zeg, collega 3, wil jij misschien nog een biertje van me?"
Collega 3: "Nou, heel lekker.... maar die promotie van Troel gaat dus niet door nu...?"
Do the math...![]()
Ik hou van ambitieuze vrouwen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, dat wordt niet wat he. Nouja, ik werk toch maar via een uitzendbureau
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
Is er niet iets als een minimum leeftijd voor de meet?
Wil je me er niet bij hebbenquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
Mwah, als je de hele avond appelsap drinkt mag je ook wel komen als je onder de 16 bent toch?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
Van mij krijgt hij een biertjequote:Op dinsdag 4 april 2006 21:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Mwah, als je de hele avond appelsap drinkt mag je ook wel komen als je onder de 16 bent toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
14, dus valt buiten de doelgroepquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Tussen de 16 en 40.
Je bent niet te jong hoor![]()
Ik ben te oud?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Tussen de 16 en 40.
Je bent niet te jong hoor![]()
Ouwe zakquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ben te oud?
En wat dacht je van Opa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ouwe zak
Neem je een droge onderbroek mee Dribbel_?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
En een slabbertje voor m'n kwijlquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Neem je een droge onderbroek mee Dribbel_?
Handdoekquote:
Ja chocolaquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:24 schreef nikky het volgende:
[..]
Handdoek. Zorgen wij wl voor een koppie chocolade.
Dan kan je Most_Wanted inruilen moemoequote:Op dinsdag 4 april 2006 21:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Komt er een 13 jarig ventje? Wat schattig!!!![]()
Er is maar 1 ettertje.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dan kan je Most_Wanted inruilen moemoe.
omg, ik had z'n vader kunnen zijn!quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou ja het is niet uitgesloten dat ik even binnen kom wandelen maar de kans is erg kleinquote:
Zeg ik krijg wel een knuffel van je he?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, inderdaad die voiceclips steeds van Brianquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
idd die van mij ook
komt volgens mij door die voiceclips
iddquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, inderdaad die voiceclips steeds van Brian![]()
Ik ga slapenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
iddhij doet het nu wel goed, zullen we weer ff de voiceclips gaan testen ??
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |