Je komt niet eens.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Zeg ik krijg wel een knuffel van je he?
Je bent helemaal niet de pineutquote:Op woensdag 5 april 2006 01:24 schreef ARKON het volgende:
ben ik alweer de pineut :S
Maar wel eerst aan je moeder vragen of je mag komen he? En tot hoelaat!quote:Op woensdag 5 april 2006 10:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet de pineut. Je wordt met open armen ontvangen
.
Zal rustig blijven danquote:Op woensdag 5 april 2006 11:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens ik heb goed nieuws voor de paultjuhhhfans
Goed nieuws Paulquote:Op woensdag 5 april 2006 11:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens ik heb goed nieuws voor de paultjuhhhfans
Ik kan waarschijnlijk wel vroeg komen vrijdag, dus al rond 20 uur ofzo
Hoelaat gaan jullie eten ? dan kom ik wel na het etenquote:Op woensdag 5 april 2006 11:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goed nieuws Paul.
Heeft iedereen gestemd voor het menu?
Ik bel om 3 uur het restaurant om de keuze (populair 1) door te geven.
Kom maar om 20.00 uur. Je mag wel een paar frietjes van mij en Bioquote:Op woensdag 5 april 2006 11:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoelaat gaan jullie eten ? dan kom ik wel na het eten
Wel koud he?quote:Op woensdag 5 april 2006 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
Nu alleen nog zorgen dat we HW's bier meenemen.
Goed zoquote:Op woensdag 5 april 2006 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zal het niet onder mijn arm vervoeren.
Ja om kwart voor 4 op CS bij Meetingpointquote:Op woensdag 5 april 2006 11:26 schreef HeatWave het volgende:
Is er nou al een groep die op CS afspreek of komt iedereen naar de Beurs?
OK. I'll be therequote:Op woensdag 5 april 2006 11:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja om kwart voor 4 op CS bij Meetingpoint.
Surequote:Op woensdag 5 april 2006 11:43 schreef pussydeluxe het volgende:
HeatWave, zou je ajb in de OP kunnen zetten dat het eten om 20.30 begint?
De shifts wisselen namelijk om die tijd en om half 9 is de tafel gegarandeerd vrij en hoeven
we niet een half uur te wachten. Dank![]()
Ik heb het gezien Brighteyesquote:Op woensdag 5 april 2006 11:47 schreef Brighteyes het volgende:
pussydeluxe... heb je gezien dat er nog 2 eters bij gekomen zijn?
Je schrijft mijn nick met een hoofdletter Wquote:Op woensdag 5 april 2006 11:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb het gezien Brighteyes. Met een beetje inschatten, in samenwerking met HeatWave,
denken we dat er rond de 25 eters komen. Als het aantal meer of minder wordt is dat geen
probleem volgens het restaurant. Leuk dat jullie ook komen.
Waarschijnlijk vanwege de shifts en de tafelsquote:Op woensdag 5 april 2006 11:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja waarom is dat eten opeens zo laat eigenlijk ??
Waarom eten we dan om 20:30?quote:Op woensdag 5 april 2006 11:57 schreef pussydeluxe het volgende:
Het restaurant werkt in 2 shifts, om zes uur en half 9.
Er zijn geen tafels vrij voor half 9.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |