Kom maar om 20.00 uur. Je mag wel een paar frietjes van mij en Bioquote:Op woensdag 5 april 2006 11:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoelaat gaan jullie eten ? dan kom ik wel na het eten
Wel koud he?quote:Op woensdag 5 april 2006 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
Nu alleen nog zorgen dat we HW's bier meenemen.
Goed zoquote:Op woensdag 5 april 2006 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zal het niet onder mijn arm vervoeren.
Ja om kwart voor 4 op CS bij Meetingpointquote:Op woensdag 5 april 2006 11:26 schreef HeatWave het volgende:
Is er nou al een groep die op CS afspreek of komt iedereen naar de Beurs?
OK. I'll be therequote:Op woensdag 5 april 2006 11:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja om kwart voor 4 op CS bij Meetingpoint.
Surequote:Op woensdag 5 april 2006 11:43 schreef pussydeluxe het volgende:
HeatWave, zou je ajb in de OP kunnen zetten dat het eten om 20.30 begint?
De shifts wisselen namelijk om die tijd en om half 9 is de tafel gegarandeerd vrij en hoeven
we niet een half uur te wachten. Dank![]()
Ik heb het gezien Brighteyesquote:Op woensdag 5 april 2006 11:47 schreef Brighteyes het volgende:
pussydeluxe... heb je gezien dat er nog 2 eters bij gekomen zijn?
Je schrijft mijn nick met een hoofdletter Wquote:Op woensdag 5 april 2006 11:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb het gezien Brighteyes. Met een beetje inschatten, in samenwerking met HeatWave,
denken we dat er rond de 25 eters komen. Als het aantal meer of minder wordt is dat geen
probleem volgens het restaurant. Leuk dat jullie ook komen.
Waarschijnlijk vanwege de shifts en de tafelsquote:Op woensdag 5 april 2006 11:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja waarom is dat eten opeens zo laat eigenlijk ??
Waarom eten we dan om 20:30?quote:Op woensdag 5 april 2006 11:57 schreef pussydeluxe het volgende:
Het restaurant werkt in 2 shifts, om zes uur en half 9.
Er zijn geen tafels vrij voor half 9.
Omdat er eerder dus geen tafels vrij zijn en staand eten waarschijnlijk zo'n gedoe isquote:
HEY!quote:Op woensdag 5 april 2006 12:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom gaan we naar de Beurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrs eigenlijk
We kunnen beter naar Stairway gaan ofzo
Geen idee, ik vond het geen verkeerde tent opzich, maar niet echt verheffend ook. Gewoon een grandcafe/zit-en-lul-tent.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:02 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja het is toch geen kakkermeet ofzo wtf wie verzint de beurs lollercoaster!
Ik ben het ook met jullie eensquote:Op woensdag 5 april 2006 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HEY!
Kan jij even normaal doen? Je post zowaar iets waar ik het mee eens ben.
Ik vind er weinig aan alleen maar die kutkakkers om je heenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, ik vond het geen verkeerde tent opzich, maar niet echt verheffend ook. Gewoon een grandcafe/zit-en-lul-tent.
Maar wel ok voor grote groepen..
Ach, met 25 man maakt het geen reet uit waar je bent.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aan alleen maar die kutkakkers om je heen
Stem op Stairway Troel. Dat is een rockcafequote:Op woensdag 5 april 2006 12:04 schreef Troel het volgende:
Het zal me worst zijn waar we wat gaan drinken, als die tijd maar niet ook met vijf uur wordt verschoven
Wellicht is er nog een leuk cafeetje in Larenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, met 25 man maakt het geen reet uit waar je bent.
En kakmeisjes zijn de makkelijkste.
Ik ken de stairwayquote:Op woensdag 5 april 2006 12:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Stem op Stairway Troel. Dat is een rockcafe.
http://www.stairway.nl/utrecht/index.html
Dat is :stairwayquote:Op woensdag 5 april 2006 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik mis de optie 'maakt me niks uit'...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |