quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:44 schreef ChOas het volgende:
Lang zullen we leven, lang zullen we leven,
lang zullen we leven in mijn gloo-ooo-rie,
in mijn gloo-ooo-rie, in mijijijijn gloo-ooo-rie!!!
quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:33 schreef ChOas het volgende:
OMG mijn slashdot, wat doen ze
http://slashdot.org/
Fuckerquote:
Waar heb je het over schatquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:25 schreef Sjoem het volgende:
My little pony!
Ja heel goed, leert snelquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:39 schreef Sjoem het volgende:
Ik zal het wel even goed doen voor Hugster:
<hartje> Apple <hartje>
1 april.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:18 schreef super-muffin het volgende:
er is appletaart in de aanbieding bij de AH
je bent nog maar een klein jochie, wat weet jij daar nou van snotneusquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:09 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Apple suckt.
Je bent zelf een klein jochie !!1!11!1!!11!!1!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
je bent nog maar een klein jochie, wat weet jij daar nou van snotneus
ik ben 2mquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:18 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Je bent zelf een klein jochie !!1!11!1!!11!!1!! [afbeelding]
mijn 1 april grap, wat doe je?!
Ik wacht nog even tot vanavond met uitsluiten hoor, de Amerikanen liggen nog op 1 oor nuquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:46 schreef editor2 het volgende:
Moggu...en? al je 1 april verassing gehad ivm het 30 jarig bestaan?![]()
ik zei het toch dat Apple alleen wilt dat je hun spullen koopt en sentimenten zijn allang overboord gegooid.
- even met de schaar in i-spy's mooie verhaaltje -
Woon jij tegenwoordig in Zoetermeer ipv Spijkenisse?quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:46 schreef editor2 het volgende:
ik zei het toch dat Apple alleen wilt dat je hun spullen koopt en sentimenten zijn allang overboord gegooid.
Oh...er is in Rotterdam op de Lijnbaan een nieuw ® Apple-Center geopend.
Was wel even zoeken maar het is gevestigd nabij Burger King op het 2de gedeelte van de Lijnbaan
als je dus richting de Media Markt loopt.
Opening was gisteravond en het was bere gezellig met veel drank en alles wat erbij hoort.
Je mag voor diegene die het hoopten in de zaak geen foto's maken.
De aanwezige beveiliging zal toezien dat je dat niet toch stiekum doet ivm inbraakgevoeligheid.
Maar...ik kreeg wel toestemmingdus kijk maar even.
1: Type normaalquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:46 schreef editor2 het volgende:
Was wel even zoeken maar het is gevestigd nabij Burger King op het 2de gedeelte van de Lijnbaan
Opening was gisteravond en het was bere gezellig met veel drank en alles wat erbij hoort.
De aanwezige beveiliging zal toezien dat je dat niet toch stiekum doet ivm inbraakgevoeligheid.
iCurve, BT keyboard.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:10 schreef Furious het volgende:
Wat is nuttig en leuk voor mijn PowerBook als algemeen verjaardagscadeautje zo rond de 50 euro?
De Link verwijst naar hun website slome... Hun moederbedrijf staat in Zoetermeer.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Woon jij tegenwoordig in Zoetermeer ipv Spijkenisse?
"courtesy of X-Alt Systems from Zoetermeer"
iCurve heb ik niet echt nodig, en dan heb ik meteen eigenlijk ook geen Keyboard nodig.quote:
1: Ik typ normaal! ga je huiswerk doen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
1: Type normaal
2: Gebruik niet al die kutsmilies
3: Ja, leuk voor je
Wat probeer je er in godsnaam mee te bereiken? Dat iedereen tegen je gaat opkijken ofzo?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:22 schreef editor2 het volgende:
[..]
1: Ik typ normaal! ga je huiswerk doen.
2: Ik gebruik 1 smilie,dus zeik niet
3: nee, leuk voor iedereen want je doet wel alsof het je niety boeit maar je kijkt wel![]()
Wow, ze denken er zelfs aan dat R'dam multiculti is, alle borden zijn in het engelsquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:46 schreef editor2 het volgende:
Je kan alles van me zeggen wat je wilt, maar dat is toch echt iets wat niet kloptquote:
Voetbalclubs zijn overrated.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:28 schreef editor2 het volgende:
niet voor niets zeggen ze de Grootste Havenstad met de meeste Allochtonen.
En dat voor een stad met een k*t voetbalclub![]()
" Geef mij maar Amsterdammm "
Nu mag ik je al helemaal niet meerquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:28 schreef editor2 het volgende:
niet voor niets zeggen ze de Grootste Havenstad met de meeste Allochtonen.
En dat voor een stad met een k*t voetbalclub![]()
" Geef mij maar Amsterdammm "
Serieus, wat doe jij in godsnaam hier? Mensen irriteren?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:31 schreef editor2 het volgende:
eeeeh...Sparta is juist de club van die stad. Die andere is echt![]()
zo een calimero-club die altijd wat heeft en klaagt over ons allerrr......![]()
Waar heb je het overquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:35 schreef Jump het volgende:
Voor de FIPO! posters: hou er eens met op. Het is irritant in een gewoon topic, maar ook in slowchats.
Dat is gewoon een grapje hoor...quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:35 schreef Jump het volgende:
Voor de FIPO! posters: hou er eens met op. Het is irritant in een gewoon topic, maar ook in slowchats.
Ik zie geen fipo?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:35 schreef Jump het volgende:
Omdat die nu weg zijnquote:
Zullen we een stemming houden wie er hier daadwerkelijk mee zit?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:35 schreef Jump het volgende:
Wow. Dat is best engquote:
De folder.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:49 schreef Tijn het volgende:
De folder of een echte Apple II?
OMGquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wow. Dat is best eng
Dit was trouwens het eerste logo van Apple, voordat ze met die regenboog-appel kwamen:
[afbeelding]
Doet me denken aan de strip van de veronica gidsquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wow. Dat is best eng
Dit was trouwens het eerste logo van Apple, voordat ze met die regenboog-appel kwamen:
[afbeelding]
Er stond pas ook alleen een iPod Updater Update. Dus dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:10 schreef Geqxon het volgende:
Misschien omdat ze de updates op willen sparen tot één grote (maandelijkse?) update?
Stel je niet zo aan; clean anders ook ff alle andere Apple-SC die zo beginnen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:35 schreef Jump het volgende:
1 april!quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:58 schreef super-muffin het volgende:
Volgens mijn iPod is het nu 1 januari 2000 05.55
echt niet.quote:
Dat is wel apartquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:10 schreef super-muffin het volgende:
[..]
echt niet.
Om 05.55 staat mijn wekker, en dan begint 'ie met spelen van Hell's Bells van AC/DC. En dat deedtie net.
dat is geen grap
Ja is zeker een goed nummer.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is wel apart![]()
Goed nummer trouwens!
Ja.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:12 schreef faberic het volgende:
Hier zitten de echte apple-freaks, dus laat ik hier maar ff een vraag stellen.
Mijn vader is een ramp met computers, hij heeft nu een winxp laptop, maar dat "geklik en geklak" zoals hij dat noemt gaat sloom, hem lukt niks, foutmeldingen begrijpt hij niet en klooit maar wat. Ik draai zelf Linux, want ik vond windows ook maar kut. Nu vraag ik me af of een Apple Powerbook o.i.d. misschien wat voor hem is. Ik heb nooit met apple gewerkt, maar ik heb het gevoel dat het gewoon heel duidelijk is en dat je alles normaal kan doen. Gewoon, lekker op de icoontjes klikken en dan je ding doen. Is het geschikt voor dat soort mensen die helemaal niks kunnen en zelf een beetje digifoob zijn, echt een soort onbewuste angst voor problemen op de computer? Ik hoop het, ik wil windows de deur uit!
ispy en editor?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:16 schreef Furious het volgende:
2 Apple verlangende Slowchat-users plegen inbraak.
Die gast met die naam die ik nooit kan onthouden dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:22 schreef Furious het volgende:
[..]
i-Spy en Editor zijn 1, je vergeet de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die gast met die naam die ik nooit kan onthouden dan?Ja die kneus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik post om het posten.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:16 schreef Furious het volgende:
2 Apple verlangende Slowchat-users plegen inbraak.
Gevalletje "zwakste schakel"quote:Desondanks is er toch ingebroken, door een raam van de technische dienst.
You got 6 right!quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
How much do you know about Apple?
You got 4 right!
You have dabbled in the world of iPods but still rely on your Windows PC
![]()
en we gaan dus door; Hoe vindt je deze: Tonks en Nietzman zijn ook 1 en metquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:22 schreef Furious het volgende:
[..]
i-Spy en Editor zijn 1, je vergeet de ander.
Schattig.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:33 schreef editor2 het volgende:
[..]
en we gaan dus door; Hoe vindt je deze: Tonks en Nietzman zijn ook 1 en met
die andere xxxx erbij hebben we er en trio van
en dit zetten we elke keer neer als de vergelijking ispy en ik blijft doorgaan![]()
Goh, waar heb ik die symptonen toch eerder gezien?quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:42 schreef ChOas het volgende:
-lange swans tekst-
Ik dacht, 'het is 1 april, dus iedereen liegt er op los, waarom niet eens een wetenschappelijk tekstje posten?'quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:47 schreef Furious het volgende:
[..]
Goh, waar heb ik die symptonen toch eerder gezien?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:33 schreef editor2 het volgende:
[..]
die andere xxxx erbij hebben we er en trio van
en dit zetten we elke keer neer als de vergelijking ispy en ik blijft doorgaan![]()
Ruben hou er eens mee op.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:51 schreef editor2 het volgende:
Jah leuk ga ik door met
die andere xxxx erbij hebben we er een trio van.
en dit zetten we elke keer neer als de vergelijking ispy en ik blijft doorgaan
jelle...ouwe idolsganger. Smaakt de wiet of is het al op ouwe pseudo rastafarian
quote:You got 9 right!
You live and breathe Apple, eagerly waiting for the latest shiny gadget to come out of California
Die had ik dan ook fout.quote:Which Apple product was recently crowned as the greatest gadget of all time by a US magazine?
Dat werkt prima. Misschien vraagt hij om een security-key, maar dan moet je 0000 intypen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:17 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Kan een Apple Bluetooth Mouse ook aan een Wintel laptop met interne BT gekoppeld worden?
Ik zal 't es mededelen aan mijn geïnteresseerde koper.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat werkt prima. Misschien vraagt hij om een security-key, maar dan moet je 0000 intypen.
Wil je de rechtermuisknop / CTRL+Click functionaliteit, dan heb je deze applicatie nodig.
Is die Hongkong dollar niet gewoon minder waard?quote:
quote:You got 9 right!
You live and breathe Apple, eagerly waiting for the latest shiny gadget to come out of California
Ik wou al zeggenquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:26 schreef Geqxon het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=1+hong+kong+dollar+in+euro&btnG=Google+zoeken&meta=
Een HKD is +/- 10 eurocent waard
quote:De bestandsnaam is te lang. Hernoem het bestand en upload het daarna opnieuw.
Echte mannen hebben een apple computer.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:39 schreef Geqxon het volgende:
Echte mannen hebben de fok foutmeldingen uitstaan
Ja, het goeie antwoord was de PowerBook 100.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:35 schreef Geqxon het volgende:
Nu moet ik zeggen dat er wel vragen zitten waar ik over zat te twijvelen. Zoals ondermeer deze vraag:
[..]
Die had ik dan ook fout.
Leuk dingquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, het goeie antwoord was de PowerBook 100.
[afbeelding]
Ik had het ook fout en begreep niet helemaal waarom de PowerBook 100 zo bijzonder was. Maar na een bezoekje aan Wikipedia kwam ik erachter dat de PowerBook 100-serie de eerste laptop was met het ontwerp zoals vandaag de dag alle laptops nog gemaakt worden.
Er waren wel eerder laptops, (zoals deze schitterende Compaq SLT/286 uit 1990), maar die hadden het toetsenbord helemaal naar voren zitten, waardoor er geen plek meer was voor een trackball of trackpad.
Vandaar
wat een gedrochtquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:48 schreef Tijn het volgende:
Er waren wel eerder laptops, (zoals deze schitterende Compaq SLT/286 uit 1990)
Hmm... ik zie het. Wat bizar. Ik zou zelfs voor een werkende nog geen euro over hebben. Wat moet je in godsnaam in 2006 met een machine die loopt op een Motorola 68k?quote:Op zondag 2 april 2006 00:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Leuk ding
Op marktplaats staat er eentje met defecte HDD, die erop gezet is met een vraagprijs van 50 euro.
Bied er iemand gelijk 100 euro. En daarna iemand 200 euro. En daarna iemand 350 euro.
Marktplaats noobs
Zeven kilo, schoon aan de haak. En dat is geen grapquote:Op zondag 2 april 2006 02:20 schreef broer het volgende:
[..]
Maar je hebt tenminste wél iets op je schoot staan.
Nostalgie?quote:Op zondag 2 april 2006 02:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hmm... ik zie het. Wat bizar. Ik zou zelfs voor een werkende nog geen euro over hebben. Wat moet je in godsnaam in 2006 met een machine die loopt op een Motorola 68k?
Ik kan me niet voorstellen dat je 200, laat staan 350 euro over hebt voor een stukje vergane glorie. Die nog defect is ook. Ik denk eerder dat mensen gelokt worden door de naam "PowerBook" en zich er niet van bewust zijn hoe oud deze machine is en hoe weinig je ermee kunt.quote:
Seks met je ex is geen verstandig idee, Beathoven. Maar wat erger is: het is hier offtopic.quote:Op zondag 2 april 2006 02:36 schreef Beathoven het volgende:
5 minuten nostalgie en dan dump je 'm op zolder
*kijkt in BH's posthistory*quote:Op zondag 2 april 2006 02:40 schreef broer het volgende:
[..]
Seks met je ex is geen verstandig idee, Beathoven. Maar wat erger is: het is hier offtopic.
Je bedoelt Ctrl-muisknop?quote:Op zondag 2 april 2006 04:06 schreef XL het volgende:
Ik ga het binnenkort bijlezen, maaar nu ff niet.
Wel heb ik een applciiatietieieisieieiie.... een applicatie met waarb ij de rechtermuisknop niet werkt als je appletje muisknop doet, maar wel wannneeeeer je een uspmuis hev,t
jaquote:
Verrek jaquote:Op zondag 2 april 2006 01:53 schreef De_Hertog het volgende:
Ik had er 7 goed. Ik wist niet dat Apple ooit een camera had uitgebracht
De QuickTake 200, mwah, denk het niet. De QuickTake 100 denk ik wel. Aangezien het samen met de identieke Fuji DS-7 een beetje de basis vormde voor digitale fotografie. De QuickTake 100 kwam in 1995 al uit.quote:Op zondag 2 april 2006 11:08 schreef snoopy het volgende:
[..]
Verrek jaDie heb ik ooit nog eens gratis bij een bestelling van een Mac gekregen! Zou het inmiddels een collecters-item zijn?
![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
How much do you know about Apple?
You got 4 right!
You have dabbled in the world of iPods but still rely on your Windows PC
![]()
Ho shit... heb jij die?? Wil je hem aan mij verkopen/ruilen....quote:Op zondag 2 april 2006 11:08 schreef snoopy het volgende:
[..]
Verrek jaDie heb ik ooit nog eens gratis bij een bestelling van een Mac gekregen! Zou het inmiddels een collecters-item zijn?
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 april 2006 13:34 schreef Geqxon het volgende:
editor2, je overtreft je belachelijkheid met grote mate.
Ik ruil mijn QuickTake 100 voor jouw MBP.quote:Op zondag 2 april 2006 13:23 schreef editor2 het volgende:
[..]
Ho shit... heb jij die?? Wil je hem aan mij verkopen/ruilen....
Ik heb hier BF2 gesealed en wel liggen met SF erbij ongeopend en nieuw als je wilt ruilen en
als je centjes wilt zien wil ik graag hore hoeveel je ervoor vraagt. wel een redelijke prijs he
Ik denk dat hij dat wel weet, geen zin om dat allemaal uit te gaan leggen. Houd het er maar op dat hij een vies manneke is.quote:
Okee, allemaal leuk en aardig. Maar moet die persoonlijke vete dan op het forum naar voren blijven komen.... ?quote:Op zondag 2 april 2006 14:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat wel weet, geen zin om dat allemaal uit te gaan leggen. Houd het er maar op dat hij een vies manneke is.
Maar hij wil me niet accepteren op msnquote:Op zondag 2 april 2006 14:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Okee, allemaal leuk en aardig. Maar moet die persoonlijke vete dan op het forum naar voren blijven komen.... ?
Blijkbaar negeert hij jouquote:Op zondag 2 april 2006 14:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Maar hij wil me niet accepteren op msn.
Hij negeert me niet, hij zoekt me overal op in topicsquote:Op zondag 2 april 2006 14:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Blijkbaar negeert hij jou
Zal jij hem dan ook niet eens negeren?
Sailingclicker.quote:Op zondag 2 april 2006 14:28 schreef Furious het volgende:
Nog een vraag overigens. Ik ben opzoek naar software zodat ik met mijn telefoon (N70) slideshows kan bedienen op mijn Mac via Bluetooth?
Iemand?
Komischquote:Op zondag 2 april 2006 14:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Hij negeert me niet, hij zoekt me overal op in topics. best zielig eigenlijk.
quote:Op zondag 2 april 2006 02:40 schreef broer het volgende:
[..]
Seks met je ex is geen verstandig idee, Beathoven. Maar wat erger is: het is hier offtopic.
Passieve...quote:Op zondag 2 april 2006 14:55 schreef Geqxon het volgende:
Gaaaaf
Zijn dat nou passieve of actieve speakers?
passief, dus je hebt wel een versterker nodig.. maar die had ik al (een oude Quad set 303 / 33 uit de jaren '70)quote:Op zondag 2 april 2006 14:55 schreef Geqxon het volgende:
Gaaaaf
Zijn dat nou passieve of actieve speakers?
Wiskunde is wel wat groter dan statistiek, but try me!quote:Op zondag 2 april 2006 14:15 schreef Furious het volgende:
Walter, jij doet toch veel met statistiek? Wil je mij helpen met mijn praktische opdracht Wiskunde?![]()
Nou, de Wiskunde opdracht is het verwerken van statistieken in een verslag en presentatie.quote:Op zondag 2 april 2006 15:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Wiskunde is wel wat groter dan statistiek, but try me!
Niemand?quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:09 schreef Nugget het volgende:
Hoe kan ik in Amadeus II bijv. een mp3tje dat ik aan het afspelen ben recorden? Dus niet de mic als input maar de wave?
Wat zijn .vusbestanden dan..?quote:Op zondag 2 april 2006 15:08 schreef Furious het volgende:
[..]
Nou, de Wiskunde opdracht is het verwerken van statistieken in een verslag en presentatie.
Kun je .vus bestanden openen?
quote:Op zondag 2 april 2006 15:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Wat zijn .vusbestanden dan..?
Via Google kwam ik terecht op SOUTH PARK INDEPENDENT SCHOOL DIST. vUS
Het is een opdracht van tenminste 10 uur.quote:Op zondag 2 april 2006 15:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ach, ik ben toch ah werk dus als het een kleine vraag is ben ik de beroerdste niet.
Succes ermeequote:Op zondag 2 april 2006 15:28 schreef Furious het volgende:
[..]
Het is een opdracht van tenminste 10 uur.![]()
quote:
Ik vrees van wel. En het ergste is; er is niet eens een Mac-variant.quote:
pffffff jeetje nou, die ligt heel erg ver weg ergens opgeslagen in een doos. ALS ik hem nog heb.quote:Op zondag 2 april 2006 13:23 schreef editor2 het volgende:
Ho shit... heb jij die?? Wil je hem aan mij verkopen/ruilen....
Ik heb hier BF2 gesealed en wel liggen met SF erbij ongeopend en nieuw als je wilt ruilen en
als je centjes wilt zien wil ik graag hore hoeveel je ervoor vraagt. wel een redelijke prijs he
Ik heb daar een paar keer gebruik van moeten maken, en dat is onderhand alweer drie of vier jaar geleden. Toen draaide het nog in een soort DOS achtige omgevingquote:Op zondag 2 april 2006 15:41 schreef Furious het volgende:
Ik vrees van wel. En het ergste is; er is niet eens een Mac-variant.
Bovendien zijn de gegevens al minimaal de afgelopen 3 jaar niet geupdate. 'Guldens'
Ik ben er voorlopig ook nog niet vanaf want qua technische levensduur denk ik dat hij nog wel wat generaties overleeftquote:Op zondag 2 april 2006 15:03 schreef Tijn het volgende:
Zo'n Quad-setje is best cool. Niet super-audiofiel ofzo, maar wel muzikaal en het ziet er natuurlijk ook nog eens te gek uit
[afbeelding]
Dat is opzich niet eens zo'n gek idee, nou ja... ik bewaar ze in iig nog wel ff. Denk eigenlijk ook niet dat ik er nu nog veel voor kan krijgen.quote:Maar weet je zeker dat je die M3's weg wilt doen, Beathoven? Je weet maar nooit wanneer je nog een extra stereosetje wilt inzetten. Of misschien wil je wel een keer naar surround ofzo, dan heb je alvast achterspeakers
Ze zijn nu geupgrade naar een Windows 95 look.quote:Op zondag 2 april 2006 16:23 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik heb daar een paar keer gebruik van moeten maken, en dat is onderhand alweer drie of vier jaar geleden. Toen draaide het nog in een soort DOS achtige omgevingIs dat nog steeds zo?
quote:Op zondag 2 april 2006 16:44 schreef Furious het volgende:
[..]
Ze zijn nu geupgrade naar een Windows 95 look.
*.exe bestanden, wat zijn dat?quote:Op zondag 2 april 2006 17:01 schreef Geqxon het volgende:
http://editie2.netwerk.wo(...)e/2241demovustat.exe
Voor wie het durft.
Inderdaadquote:Op zondag 2 april 2006 17:01 schreef Geqxon het volgende:
http://editie2.netwerk.wo(...)e/2241demovustat.exe
Voor wie het durft.
Gefelie met je nieuwe 17 incherquote:Op zondag 2 april 2006 17:10 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Trouwens gister naar Machouse R'dam geweest![]()
Kwam buiten met een iMac 17 inch Intel & Harmon Kardon![]()
Was trouwens wel druk![]()
Er is vandaag een nieuwe Wine gereleased hoorquote:Op zondag 2 april 2006 17:06 schreef tonks het volgende:
[..]
We zitten hier in een Apple slowchat geqxon.
quote:Op zondag 2 april 2006 17:10 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Trouwens gister naar Machouse R'dam geweest![]()
Kwam buiten met een iMac 17 inch Intel & Harmon Kardon![]()
Was trouwens wel druk![]()
Die staan niet mooi bij een windows pc joh.quote:Op zondag 2 april 2006 17:25 schreef Geqxon het volgende:
H/K SoundSticks II voor maar ¤139,30.... ik kan ze bijna niet laten liggen
meestal wel, maar niet zoveel als online.quote:Op zondag 2 april 2006 17:30 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij heb je bij geen enkele Apple Store / Center studentenkorting?
quote:31 maart: Apple Centre Lijnbaan Rotterdam
1 april: A-Mac Amersfoort
1 april: Machouse Hilversum
Goh ik vind het juist totaal omgekeerd.quote:Op zondag 2 april 2006 17:28 schreef Tomasso het volgende:
De Apple Store op de Lijnbaan in Rotterdam schijnt kut te zijn. Veel te druk, klein en geen studentenkorting...
Mequote:Op zondag 2 april 2006 17:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wie zijn nu onze Intel iMac-ers? Tonks et moi..?
Tijn is onze intel MPB-er. Nog anderen? iSpy telt m.i. niet mee...![]()
We hebben er hier meer met een powerbookquote:Op zondag 2 april 2006 17:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://www.applecentreamac.nl/amac/quote:Op zondag 2 april 2006 17:43 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Me![]()
Trouwens Gexqon waar kun je die sticks voor die prijs kopen dan ?
Nee, Quad is gewoon een hifi-merk. De 33 en 303 zijn allebei stereo.quote:Op zondag 2 april 2006 16:47 schreef Geqxon het volgende:
Beathoven, die quad-set van je, staat quad daar voor "Quadraphonic sound"??
Lol... ik bedoelde intel-Macers. We zijn dus al met 4 begrijp ikquote:Op zondag 2 april 2006 17:44 schreef tonks het volgende:
[..]
We hebben er hier meer met een powerbook. echt bijna iedereen heeft hier een powerbook Super-muffin,Nietzman,Dementor,Furious,Nugget,jij (en nog wel meer)
En wie hebben er nou nog geen apple? gexqon en xilantof volgens mij.
Je vergeet die persoon uit het vorige deeltje (geloof ik) die een Mac Mini Core Duo of Solo had gekocht.quote:Op zondag 2 april 2006 17:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja.quote:Op zondag 2 april 2006 17:45 schreef Furious het volgende:
[..]
Je vergeet die persoon uit het vorige deeltje (geloof ik) die een Mac Mini Core Duo of Solo had gekocht.
quote:Op zondag 2 april 2006 17:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Lol... ik bedoelde intel-Macers. We zijn dus al met 4 begrijp ik![]()
Als je er op klikt, en in het foldertje bladerd, zie ik ze toch echt voor 139 euroquote:Op zondag 2 april 2006 17:45 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ze kosten nu 169 ipv 199 vandaar 30 euro korting![]()
Hahaquote:Op zondag 2 april 2006 17:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ok..vijf dus. En 31 van iSpy.
???quote:Op zondag 2 april 2006 17:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je er op klikt, en in het foldertje bladerd, zie ik ze toch echt voor 139 euro
Ga je een Mac of iPod kopen dan ?quote:Op zondag 2 april 2006 17:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.applecentreamac.nl/amac/templates/Aanbiedingen.html
En dan 2 keer bladeren.
Wine is voor Intel losersquote:Op zondag 2 april 2006 17:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Er is vandaag een nieuwe Wine gereleased hoor
Kan hij niet betalenquote:Op zondag 2 april 2006 17:55 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ga je een Mac of iPod kopen dan ?
[afbeelding]
Humpf.quote:Op zondag 2 april 2006 17:55 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ga je een Mac of iPod kopen dan ?
[afbeelding]
Ik kan er ook niks aan doen! ik vind het wel kei jammer want dan konden we ervaringen uitwisselen enzo!quote:
Iedereen weet dat adviseurs duur zijn.quote:Op zondag 2 april 2006 18:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sinds wanneer weet jij hoe mijn financieën eruit zien?
Uhm je postte eerst dat je er geen geld voor hebt!quote:Op zondag 2 april 2006 18:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sinds wanneer weet jij hoe mijn financieën eruit zien?
Dan moet je eens je ogen opentrekken en leren lezen. Ik heb er prima centjes voor, maar rijbewijs A+BE en een leuk voertuig hebben toch echt voorrangquote:Op zondag 2 april 2006 18:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Uhm je postte eerst dat je er geen geld voor hebt!
Nou dat zei je eerst niet hoor! en je hoeft niet meteen zo boos te worden! ik bedoel het alleen maar goedquote:Op zondag 2 april 2006 18:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan moet je eens je ogen opentrekken en leren lezen. Ik heb er prima centjes voor, maar rijbewijs A+BE en een leuk voertuig hebben toch echt voorrang
Zoek dan maar eens de quote op waar ik zeg dat ik geen centjes heb, dan praten we wel verder tonksquote:Op zondag 2 april 2006 18:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou dat zei je eerst niet hoor! en je hoeft niet meteen zo boos te worden! ik bedoel het alleen maar goed!
Waar moet ik beginnen!quote:Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef JoMo0 het volgende:
Vraagje : Wat heeft Geqxon gedaan dat jullie zo tegen hem doen ?
![]()
Laten we daar maar niet aan beginnenquote:Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef JoMo0 het volgende:
![]()
Antwoord: Als ik meepraat met iemand die veel verstand heeft van Mercedes auto's en mensen Lada's zit aan te raden dan heb je hetzelfde idee wel gok ik.quote:Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef JoMo0 het volgende:
![]()
Dat is allemaal oud.quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 18:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat is allemaal oud.
Maar ik zit er een beetje mee dat hij iedereen uit deze slowchat voor kanker dit en kanker dat heeft lopen uitschelden.
quote:Op zondag 2 april 2006 18:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Antwoord: Als ik meepraat met iemand die veel verstand heeft van Mercedes auto's en mensen Lada's zit aan te raden dan heb je hetzelfde idee wel gok ik.
Ik weet genoeg .. ik bemoei me er niet meequote:
Die Mighty Mouse aanbieding vind ik wel aardig.quote:Op zondag 2 april 2006 17:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.applecentreamac.nl/amac/templates/Aanbiedingen.html
Ah okeequote:Op zondag 2 april 2006 18:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zag het al net toen ik het postte
Geen zin om die weer te editten enzovoorts.
2 nieuwe Apple Centers!quote:Op zondag 2 april 2006 18:19 schreef JoMo0 het volgende:
Weinig nieuws gisteren dus ..ivm verjaren enzo
![]()
Jawel.quote:Op zondag 2 april 2006 17:30 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij heb je bij geen enkele Apple Store / Center studentenkorting?
Waarbij we even vergeten dat ik in de Apple Store van NY, London, LA en San Francisco ben geweest.quote:
Dus, ik ben bij die op Antartica geweest.quote:Op zondag 2 april 2006 18:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarbij we even vergeten dat ik in de Apple Store van NY, London, LA en San Francisco ben geweest.
O ja.
Niets mis met Lada's!quote:Op zondag 2 april 2006 18:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Antwoord: Als ik meepraat met iemand die veel verstand heeft van Mercedes auto's en mensen Lada's zit aan te raden dan heb je hetzelfde idee wel gok ik.
Dat komt omdat je niets koopt.quote:Op zondag 2 april 2006 19:06 schreef editor2 het volgende:
ja sorry hoor maar die ellende die sommigen altijd meemaken vind ik op zijn minst vreemd.
Op een enkele recente gebeurtenis na heb ik geen enkel probleem met verzendingen en aankopen
m.b.t Apple spul. Maar mischien benik gewoon een mazzelpik.
Heb je misschien een screenshotje van je system profiler van je MacBook Pro?quote:Op zondag 2 april 2006 20:17 schreef editor2 het volgende:
boeie tommaso wat jij vindt zolang ik maar weet dat ik het heb en legaal gekocht![]()
Oh ja...ben natuurlijk ook een PB eigenaar ongeacht of een of andere DL zegt van niet.![]()
Dat komt omdat je een 15 inch hebtquote:Op zondag 2 april 2006 20:13 schreef Hugster het volgende:
Tonks, beetje mij vergeten eh in je rijtje PB eigenaren
Laten we editor niet meer om foto's of screenshotjes vragen, we weten hoe dat de vorige keer afliep en nog zo'n topicreeks lijkt me niet grappig. Dat soort dingen zijn alleen de eerste keer leukquote:Op zondag 2 april 2006 20:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heb je misschien een screenshotje van je system profiler van je MacBook Pro?
En het nut daarvan is?quote:Op zondag 2 april 2006 20:30 schreef tonks het volgende:
We kunnen wel een lijst maken van welke Mac iedereen heeft?
Blijkbaar wel, want je trekt het je wel aan en gaat er over door.quote:Op zondag 2 april 2006 20:17 schreef editor2 het volgende:
boeie tommaso wat jij vindt
Ok:quote:Op zondag 2 april 2006 20:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Is toch leuk.
Als iedereen dan ook ff zijn thuisadres erbij zet![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 20:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ok:
12" PowerBook + 23" Cinema Display
Koningstraat 1a
6811 DE Arnhem
Nu jij.
Ja. En ik zit mijn adres op internet zodra een vrijwel totaal onbekende daarom vraagt.quote:
Vandaar dat ik niet klaagquote:Op zondag 2 april 2006 20:53 schreef Geqxon het volgende:
Dat formac scherm vind ik nou serieus een heel tof scherm
En witter. De nieuwe versies, met dat grijs of zwart, vind ik totaal niet mooi trouwens.quote:Op zondag 2 april 2006 20:59 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Fototje.
Heeft wel wat weg van de oude Cinema Displays, maar dan iets frisser en moderner
quote:Op zondag 2 april 2006 20:59 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Fototje.
Heeft wel wat weg van de oude Cinema Displays, maar dan iets frisser en moderner
Powerbook 15" 1GHz, 768 MBquote:Op zondag 2 april 2006 20:30 schreef tonks het volgende:
MacBook Pro 15", 1.83 GHz Core Duo, 512 MB. Dat laatste wil ik binnenkort upgraden, want dit kan echt niet. Het is echter wel duur. Het goedkoopste wat ik heb kunnen vinden was via Mailamac.nl, waar het inclusief verzending enzo 70 euro kost voor 512 MB erbij. Maar jaquote:Op zondag 2 april 2006 20:30 schreef tonks het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |