Als je er op klikt, en in het foldertje bladerd, zie ik ze toch echt voor 139 euroquote:Op zondag 2 april 2006 17:45 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ze kosten nu 169 ipv 199 vandaar 30 euro korting![]()
Hahaquote:Op zondag 2 april 2006 17:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ok..vijf dus. En 31 van iSpy.
???quote:Op zondag 2 april 2006 17:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je er op klikt, en in het foldertje bladerd, zie ik ze toch echt voor 139 euro
Ga je een Mac of iPod kopen dan ?quote:Op zondag 2 april 2006 17:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.applecentreamac.nl/amac/templates/Aanbiedingen.html
En dan 2 keer bladeren.
Wine is voor Intel losersquote:Op zondag 2 april 2006 17:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Er is vandaag een nieuwe Wine gereleased hoor
Kan hij niet betalenquote:Op zondag 2 april 2006 17:55 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ga je een Mac of iPod kopen dan ?
[afbeelding]
Humpf.quote:Op zondag 2 april 2006 17:55 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ga je een Mac of iPod kopen dan ?
[afbeelding]
Ik kan er ook niks aan doen! ik vind het wel kei jammer want dan konden we ervaringen uitwisselen enzo!quote:
Iedereen weet dat adviseurs duur zijn.quote:Op zondag 2 april 2006 18:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sinds wanneer weet jij hoe mijn financieën eruit zien?
Uhm je postte eerst dat je er geen geld voor hebt!quote:Op zondag 2 april 2006 18:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sinds wanneer weet jij hoe mijn financieën eruit zien?
Dan moet je eens je ogen opentrekken en leren lezen. Ik heb er prima centjes voor, maar rijbewijs A+BE en een leuk voertuig hebben toch echt voorrangquote:Op zondag 2 april 2006 18:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Uhm je postte eerst dat je er geen geld voor hebt!
Nou dat zei je eerst niet hoor! en je hoeft niet meteen zo boos te worden! ik bedoel het alleen maar goedquote:Op zondag 2 april 2006 18:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan moet je eens je ogen opentrekken en leren lezen. Ik heb er prima centjes voor, maar rijbewijs A+BE en een leuk voertuig hebben toch echt voorrang
Zoek dan maar eens de quote op waar ik zeg dat ik geen centjes heb, dan praten we wel verder tonksquote:Op zondag 2 april 2006 18:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou dat zei je eerst niet hoor! en je hoeft niet meteen zo boos te worden! ik bedoel het alleen maar goed!
Waar moet ik beginnen!quote:Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef JoMo0 het volgende:
Vraagje : Wat heeft Geqxon gedaan dat jullie zo tegen hem doen ?
![]()
Laten we daar maar niet aan beginnenquote:Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef JoMo0 het volgende:
![]()
Antwoord: Als ik meepraat met iemand die veel verstand heeft van Mercedes auto's en mensen Lada's zit aan te raden dan heb je hetzelfde idee wel gok ik.quote:Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef JoMo0 het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |