Ik wacht nog even tot vanavond met uitsluiten hoor, de Amerikanen liggen nog op 1 oor nuquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:46 schreef editor2 het volgende:
Moggu...en? al je 1 april verassing gehad ivm het 30 jarig bestaan?![]()
ik zei het toch dat Apple alleen wilt dat je hun spullen koopt en sentimenten zijn allang overboord gegooid.
- even met de schaar in i-spy's mooie verhaaltje -
Woon jij tegenwoordig in Zoetermeer ipv Spijkenisse?quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:46 schreef editor2 het volgende:
ik zei het toch dat Apple alleen wilt dat je hun spullen koopt en sentimenten zijn allang overboord gegooid.
Oh...er is in Rotterdam op de Lijnbaan een nieuw ® Apple-Center geopend.
Was wel even zoeken maar het is gevestigd nabij Burger King op het 2de gedeelte van de Lijnbaan
als je dus richting de Media Markt loopt.
Opening was gisteravond en het was bere gezellig met veel drank en alles wat erbij hoort.
Je mag voor diegene die het hoopten in de zaak geen foto's maken.
De aanwezige beveiliging zal toezien dat je dat niet toch stiekum doet ivm inbraakgevoeligheid.
Maar...ik kreeg wel toestemmingdus kijk maar even.
1: Type normaalquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:46 schreef editor2 het volgende:
Was wel even zoeken maar het is gevestigd nabij Burger King op het 2de gedeelte van de Lijnbaan
Opening was gisteravond en het was bere gezellig met veel drank en alles wat erbij hoort.
De aanwezige beveiliging zal toezien dat je dat niet toch stiekum doet ivm inbraakgevoeligheid.
iCurve, BT keyboard.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:10 schreef Furious het volgende:
Wat is nuttig en leuk voor mijn PowerBook als algemeen verjaardagscadeautje zo rond de 50 euro?
De Link verwijst naar hun website slome... Hun moederbedrijf staat in Zoetermeer.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Woon jij tegenwoordig in Zoetermeer ipv Spijkenisse?
"courtesy of X-Alt Systems from Zoetermeer"
iCurve heb ik niet echt nodig, en dan heb ik meteen eigenlijk ook geen Keyboard nodig.quote:
1: Ik typ normaal! ga je huiswerk doen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
1: Type normaal
2: Gebruik niet al die kutsmilies
3: Ja, leuk voor je
Wat probeer je er in godsnaam mee te bereiken? Dat iedereen tegen je gaat opkijken ofzo?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:22 schreef editor2 het volgende:
[..]
1: Ik typ normaal! ga je huiswerk doen.
2: Ik gebruik 1 smilie,dus zeik niet
3: nee, leuk voor iedereen want je doet wel alsof het je niety boeit maar je kijkt wel![]()
Wow, ze denken er zelfs aan dat R'dam multiculti is, alle borden zijn in het engelsquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:46 schreef editor2 het volgende:
Je kan alles van me zeggen wat je wilt, maar dat is toch echt iets wat niet kloptquote:
Voetbalclubs zijn overrated.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:28 schreef editor2 het volgende:
niet voor niets zeggen ze de Grootste Havenstad met de meeste Allochtonen.
En dat voor een stad met een k*t voetbalclub![]()
" Geef mij maar Amsterdammm "
Nu mag ik je al helemaal niet meerquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:28 schreef editor2 het volgende:
niet voor niets zeggen ze de Grootste Havenstad met de meeste Allochtonen.
En dat voor een stad met een k*t voetbalclub![]()
" Geef mij maar Amsterdammm "
Serieus, wat doe jij in godsnaam hier? Mensen irriteren?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:31 schreef editor2 het volgende:
eeeeh...Sparta is juist de club van die stad. Die andere is echt![]()
zo een calimero-club die altijd wat heeft en klaagt over ons allerrr......![]()
Waar heb je het overquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:35 schreef Jump het volgende:
Voor de FIPO! posters: hou er eens met op. Het is irritant in een gewoon topic, maar ook in slowchats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |