Laten we editor niet meer om foto's of screenshotjes vragen, we weten hoe dat de vorige keer afliep en nog zo'n topicreeks lijkt me niet grappig. Dat soort dingen zijn alleen de eerste keer leukquote:Op zondag 2 april 2006 20:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heb je misschien een screenshotje van je system profiler van je MacBook Pro?
En het nut daarvan is?quote:Op zondag 2 april 2006 20:30 schreef tonks het volgende:
We kunnen wel een lijst maken van welke Mac iedereen heeft?
Blijkbaar wel, want je trekt het je wel aan en gaat er over door.quote:Op zondag 2 april 2006 20:17 schreef editor2 het volgende:
boeie tommaso wat jij vindt
Ok:quote:Op zondag 2 april 2006 20:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Is toch leuk.
Als iedereen dan ook ff zijn thuisadres erbij zet![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 20:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ok:
12" PowerBook + 23" Cinema Display
Koningstraat 1a
6811 DE Arnhem
Nu jij.
Ja. En ik zit mijn adres op internet zodra een vrijwel totaal onbekende daarom vraagt.quote:
Vandaar dat ik niet klaagquote:Op zondag 2 april 2006 20:53 schreef Geqxon het volgende:
Dat formac scherm vind ik nou serieus een heel tof scherm
En witter. De nieuwe versies, met dat grijs of zwart, vind ik totaal niet mooi trouwens.quote:Op zondag 2 april 2006 20:59 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Fototje.
Heeft wel wat weg van de oude Cinema Displays, maar dan iets frisser en moderner
quote:Op zondag 2 april 2006 20:59 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Fototje.
Heeft wel wat weg van de oude Cinema Displays, maar dan iets frisser en moderner
Powerbook 15" 1GHz, 768 MBquote:Op zondag 2 april 2006 20:30 schreef tonks het volgende:
MacBook Pro 15", 1.83 GHz Core Duo, 512 MB. Dat laatste wil ik binnenkort upgraden, want dit kan echt niet. Het is echter wel duur. Het goedkoopste wat ik heb kunnen vinden was via Mailamac.nl, waar het inclusief verzending enzo 70 euro kost voor 512 MB erbij. Maar jaquote:Op zondag 2 april 2006 20:30 schreef tonks het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |