Dat is gewoon een grapje hoor...quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:35 schreef Jump het volgende:
Voor de FIPO! posters: hou er eens met op. Het is irritant in een gewoon topic, maar ook in slowchats.
Ik zie geen fipo?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:35 schreef Jump het volgende:
Voor de FIPO! posters: hou er eens met op. Het is irritant in een gewoon topic, maar ook in slowchats.
Omdat die nu weg zijnquote:
Zullen we een stemming houden wie er hier daadwerkelijk mee zit?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:35 schreef Jump het volgende:
Wow. Dat is best engquote:
De folder.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:49 schreef Tijn het volgende:
De folder of een echte Apple II?
OMGquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wow. Dat is best eng
Dit was trouwens het eerste logo van Apple, voordat ze met die regenboog-appel kwamen:
[afbeelding]
Doet me denken aan de strip van de veronica gidsquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wow. Dat is best eng
Dit was trouwens het eerste logo van Apple, voordat ze met die regenboog-appel kwamen:
[afbeelding]
Er stond pas ook alleen een iPod Updater Update. Dus dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:10 schreef Geqxon het volgende:
Misschien omdat ze de updates op willen sparen tot één grote (maandelijkse?) update?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |