quote:31 maart: Apple Centre Lijnbaan Rotterdam
1 april: A-Mac Amersfoort
1 april: Machouse Hilversum
Goh ik vind het juist totaal omgekeerd.quote:Op zondag 2 april 2006 17:28 schreef Tomasso het volgende:
De Apple Store op de Lijnbaan in Rotterdam schijnt kut te zijn. Veel te druk, klein en geen studentenkorting...
Mequote:Op zondag 2 april 2006 17:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wie zijn nu onze Intel iMac-ers? Tonks et moi..?
Tijn is onze intel MPB-er. Nog anderen? iSpy telt m.i. niet mee...![]()
We hebben er hier meer met een powerbookquote:Op zondag 2 april 2006 17:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://www.applecentreamac.nl/amac/quote:Op zondag 2 april 2006 17:43 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Me![]()
Trouwens Gexqon waar kun je die sticks voor die prijs kopen dan ?
Nee, Quad is gewoon een hifi-merk. De 33 en 303 zijn allebei stereo.quote:Op zondag 2 april 2006 16:47 schreef Geqxon het volgende:
Beathoven, die quad-set van je, staat quad daar voor "Quadraphonic sound"??
Lol... ik bedoelde intel-Macers. We zijn dus al met 4 begrijp ikquote:Op zondag 2 april 2006 17:44 schreef tonks het volgende:
[..]
We hebben er hier meer met een powerbook. echt bijna iedereen heeft hier een powerbook Super-muffin,Nietzman,Dementor,Furious,Nugget,jij (en nog wel meer)
En wie hebben er nou nog geen apple? gexqon en xilantof volgens mij.
Je vergeet die persoon uit het vorige deeltje (geloof ik) die een Mac Mini Core Duo of Solo had gekocht.quote:Op zondag 2 april 2006 17:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja.quote:Op zondag 2 april 2006 17:45 schreef Furious het volgende:
[..]
Je vergeet die persoon uit het vorige deeltje (geloof ik) die een Mac Mini Core Duo of Solo had gekocht.
quote:Op zondag 2 april 2006 17:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Lol... ik bedoelde intel-Macers. We zijn dus al met 4 begrijp ik![]()
Als je er op klikt, en in het foldertje bladerd, zie ik ze toch echt voor 139 euroquote:Op zondag 2 april 2006 17:45 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ze kosten nu 169 ipv 199 vandaar 30 euro korting![]()
Hahaquote:Op zondag 2 april 2006 17:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ok..vijf dus. En 31 van iSpy.
???quote:Op zondag 2 april 2006 17:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je er op klikt, en in het foldertje bladerd, zie ik ze toch echt voor 139 euro
Ga je een Mac of iPod kopen dan ?quote:Op zondag 2 april 2006 17:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.applecentreamac.nl/amac/templates/Aanbiedingen.html
En dan 2 keer bladeren.
Wine is voor Intel losersquote:Op zondag 2 april 2006 17:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Er is vandaag een nieuwe Wine gereleased hoor
Kan hij niet betalenquote:Op zondag 2 april 2006 17:55 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ga je een Mac of iPod kopen dan ?
[afbeelding]
Humpf.quote:Op zondag 2 april 2006 17:55 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ga je een Mac of iPod kopen dan ?
[afbeelding]
Ik kan er ook niks aan doen! ik vind het wel kei jammer want dan konden we ervaringen uitwisselen enzo!quote:
Iedereen weet dat adviseurs duur zijn.quote:Op zondag 2 april 2006 18:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sinds wanneer weet jij hoe mijn financieën eruit zien?
Uhm je postte eerst dat je er geen geld voor hebt!quote:Op zondag 2 april 2006 18:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sinds wanneer weet jij hoe mijn financieën eruit zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |