quote:Op zondag 2 april 2006 18:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat is allemaal oud.
Maar ik zit er een beetje mee dat hij iedereen uit deze slowchat voor kanker dit en kanker dat heeft lopen uitschelden.
quote:Op zondag 2 april 2006 18:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Antwoord: Als ik meepraat met iemand die veel verstand heeft van Mercedes auto's en mensen Lada's zit aan te raden dan heb je hetzelfde idee wel gok ik.
Ik weet genoeg .. ik bemoei me er niet meequote:
Die Mighty Mouse aanbieding vind ik wel aardig.quote:Op zondag 2 april 2006 17:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.applecentreamac.nl/amac/templates/Aanbiedingen.html
Ah okeequote:Op zondag 2 april 2006 18:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zag het al net toen ik het postte
Geen zin om die weer te editten enzovoorts.
2 nieuwe Apple Centers!quote:Op zondag 2 april 2006 18:19 schreef JoMo0 het volgende:
Weinig nieuws gisteren dus ..ivm verjaren enzo
![]()
Jawel.quote:Op zondag 2 april 2006 17:30 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij heb je bij geen enkele Apple Store / Center studentenkorting?
Waarbij we even vergeten dat ik in de Apple Store van NY, London, LA en San Francisco ben geweest.quote:
Dus, ik ben bij die op Antartica geweest.quote:Op zondag 2 april 2006 18:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarbij we even vergeten dat ik in de Apple Store van NY, London, LA en San Francisco ben geweest.
O ja.
Niets mis met Lada's!quote:Op zondag 2 april 2006 18:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Antwoord: Als ik meepraat met iemand die veel verstand heeft van Mercedes auto's en mensen Lada's zit aan te raden dan heb je hetzelfde idee wel gok ik.
Dat komt omdat je niets koopt.quote:Op zondag 2 april 2006 19:06 schreef editor2 het volgende:
ja sorry hoor maar die ellende die sommigen altijd meemaken vind ik op zijn minst vreemd.
Op een enkele recente gebeurtenis na heb ik geen enkel probleem met verzendingen en aankopen
m.b.t Apple spul. Maar mischien benik gewoon een mazzelpik.
Heb je misschien een screenshotje van je system profiler van je MacBook Pro?quote:Op zondag 2 april 2006 20:17 schreef editor2 het volgende:
boeie tommaso wat jij vindt zolang ik maar weet dat ik het heb en legaal gekocht![]()
Oh ja...ben natuurlijk ook een PB eigenaar ongeacht of een of andere DL zegt van niet.![]()
Dat komt omdat je een 15 inch hebtquote:Op zondag 2 april 2006 20:13 schreef Hugster het volgende:
Tonks, beetje mij vergeten eh in je rijtje PB eigenaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |