Schattig.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:33 schreef editor2 het volgende:
[..]
en we gaan dus door; Hoe vindt je deze: Tonks en Nietzman zijn ook 1 en met
die andere xxxx erbij hebben we er en trio van
en dit zetten we elke keer neer als de vergelijking ispy en ik blijft doorgaan![]()
Goh, waar heb ik die symptonen toch eerder gezien?quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:42 schreef ChOas het volgende:
-lange swans tekst-
Ik dacht, 'het is 1 april, dus iedereen liegt er op los, waarom niet eens een wetenschappelijk tekstje posten?'quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:47 schreef Furious het volgende:
[..]
Goh, waar heb ik die symptonen toch eerder gezien?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:33 schreef editor2 het volgende:
[..]
die andere xxxx erbij hebben we er en trio van
en dit zetten we elke keer neer als de vergelijking ispy en ik blijft doorgaan![]()
Ruben hou er eens mee op.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:51 schreef editor2 het volgende:
Jah leuk ga ik door met
die andere xxxx erbij hebben we er een trio van.
en dit zetten we elke keer neer als de vergelijking ispy en ik blijft doorgaan
jelle...ouwe idolsganger. Smaakt de wiet of is het al op ouwe pseudo rastafarian
quote:You got 9 right!
You live and breathe Apple, eagerly waiting for the latest shiny gadget to come out of California
Die had ik dan ook fout.quote:Which Apple product was recently crowned as the greatest gadget of all time by a US magazine?
Dat werkt prima. Misschien vraagt hij om een security-key, maar dan moet je 0000 intypen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:17 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Kan een Apple Bluetooth Mouse ook aan een Wintel laptop met interne BT gekoppeld worden?
Ik zal 't es mededelen aan mijn geïnteresseerde koper.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat werkt prima. Misschien vraagt hij om een security-key, maar dan moet je 0000 intypen.
Wil je de rechtermuisknop / CTRL+Click functionaliteit, dan heb je deze applicatie nodig.
Is die Hongkong dollar niet gewoon minder waard?quote:
quote:You got 9 right!
You live and breathe Apple, eagerly waiting for the latest shiny gadget to come out of California
Ik wou al zeggenquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:26 schreef Geqxon het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=1+hong+kong+dollar+in+euro&btnG=Google+zoeken&meta=
Een HKD is +/- 10 eurocent waard
quote:De bestandsnaam is te lang. Hernoem het bestand en upload het daarna opnieuw.
Echte mannen hebben een apple computer.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:39 schreef Geqxon het volgende:
Echte mannen hebben de fok foutmeldingen uitstaan
Ja, het goeie antwoord was de PowerBook 100.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:35 schreef Geqxon het volgende:
Nu moet ik zeggen dat er wel vragen zitten waar ik over zat te twijvelen. Zoals ondermeer deze vraag:
[..]
Die had ik dan ook fout.
Leuk dingquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, het goeie antwoord was de PowerBook 100.
[afbeelding]
Ik had het ook fout en begreep niet helemaal waarom de PowerBook 100 zo bijzonder was. Maar na een bezoekje aan Wikipedia kwam ik erachter dat de PowerBook 100-serie de eerste laptop was met het ontwerp zoals vandaag de dag alle laptops nog gemaakt worden.
Er waren wel eerder laptops, (zoals deze schitterende Compaq SLT/286 uit 1990), maar die hadden het toetsenbord helemaal naar voren zitten, waardoor er geen plek meer was voor een trackball of trackpad.
Vandaar
wat een gedrochtquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:48 schreef Tijn het volgende:
Er waren wel eerder laptops, (zoals deze schitterende Compaq SLT/286 uit 1990)
Hmm... ik zie het. Wat bizar. Ik zou zelfs voor een werkende nog geen euro over hebben. Wat moet je in godsnaam in 2006 met een machine die loopt op een Motorola 68k?quote:Op zondag 2 april 2006 00:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Leuk ding
Op marktplaats staat er eentje met defecte HDD, die erop gezet is met een vraagprijs van 50 euro.
Bied er iemand gelijk 100 euro. En daarna iemand 200 euro. En daarna iemand 350 euro.
Marktplaats noobs
Zeven kilo, schoon aan de haak. En dat is geen grapquote:Op zondag 2 april 2006 02:20 schreef broer het volgende:
[..]
Maar je hebt tenminste wél iets op je schoot staan.
Nostalgie?quote:Op zondag 2 april 2006 02:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hmm... ik zie het. Wat bizar. Ik zou zelfs voor een werkende nog geen euro over hebben. Wat moet je in godsnaam in 2006 met een machine die loopt op een Motorola 68k?
Ik kan me niet voorstellen dat je 200, laat staan 350 euro over hebt voor een stukje vergane glorie. Die nog defect is ook. Ik denk eerder dat mensen gelokt worden door de naam "PowerBook" en zich er niet van bewust zijn hoe oud deze machine is en hoe weinig je ermee kunt.quote:
Seks met je ex is geen verstandig idee, Beathoven. Maar wat erger is: het is hier offtopic.quote:Op zondag 2 april 2006 02:36 schreef Beathoven het volgende:
5 minuten nostalgie en dan dump je 'm op zolder
*kijkt in BH's posthistory*quote:Op zondag 2 april 2006 02:40 schreef broer het volgende:
[..]
Seks met je ex is geen verstandig idee, Beathoven. Maar wat erger is: het is hier offtopic.
Je bedoelt Ctrl-muisknop?quote:Op zondag 2 april 2006 04:06 schreef XL het volgende:
Ik ga het binnenkort bijlezen, maaar nu ff niet.
Wel heb ik een applciiatietieieisieieiie.... een applicatie met waarb ij de rechtermuisknop niet werkt als je appletje muisknop doet, maar wel wannneeeeer je een uspmuis hev,t
jaquote:
Verrek jaquote:Op zondag 2 april 2006 01:53 schreef De_Hertog het volgende:
Ik had er 7 goed. Ik wist niet dat Apple ooit een camera had uitgebracht
De QuickTake 200, mwah, denk het niet. De QuickTake 100 denk ik wel. Aangezien het samen met de identieke Fuji DS-7 een beetje de basis vormde voor digitale fotografie. De QuickTake 100 kwam in 1995 al uit.quote:Op zondag 2 april 2006 11:08 schreef snoopy het volgende:
[..]
Verrek jaDie heb ik ooit nog eens gratis bij een bestelling van een Mac gekregen! Zou het inmiddels een collecters-item zijn?
![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |