Nou, de Wiskunde opdracht is het verwerken van statistieken in een verslag en presentatie.quote:Op zondag 2 april 2006 15:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Wiskunde is wel wat groter dan statistiek, but try me!
Niemand?quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:09 schreef Nugget het volgende:
Hoe kan ik in Amadeus II bijv. een mp3tje dat ik aan het afspelen ben recorden? Dus niet de mic als input maar de wave?
Wat zijn .vusbestanden dan..?quote:Op zondag 2 april 2006 15:08 schreef Furious het volgende:
[..]
Nou, de Wiskunde opdracht is het verwerken van statistieken in een verslag en presentatie.
Kun je .vus bestanden openen?
quote:Op zondag 2 april 2006 15:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Wat zijn .vusbestanden dan..?
Via Google kwam ik terecht op SOUTH PARK INDEPENDENT SCHOOL DIST. vUS
Het is een opdracht van tenminste 10 uur.quote:Op zondag 2 april 2006 15:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ach, ik ben toch ah werk dus als het een kleine vraag is ben ik de beroerdste niet.
Succes ermeequote:Op zondag 2 april 2006 15:28 schreef Furious het volgende:
[..]
Het is een opdracht van tenminste 10 uur.![]()
quote:
Ik vrees van wel. En het ergste is; er is niet eens een Mac-variant.quote:
pffffff jeetje nou, die ligt heel erg ver weg ergens opgeslagen in een doos. ALS ik hem nog heb.quote:Op zondag 2 april 2006 13:23 schreef editor2 het volgende:
Ho shit... heb jij die?? Wil je hem aan mij verkopen/ruilen....
Ik heb hier BF2 gesealed en wel liggen met SF erbij ongeopend en nieuw als je wilt ruilen en
als je centjes wilt zien wil ik graag hore hoeveel je ervoor vraagt. wel een redelijke prijs he
Ik heb daar een paar keer gebruik van moeten maken, en dat is onderhand alweer drie of vier jaar geleden. Toen draaide het nog in een soort DOS achtige omgevingquote:Op zondag 2 april 2006 15:41 schreef Furious het volgende:
Ik vrees van wel. En het ergste is; er is niet eens een Mac-variant.
Bovendien zijn de gegevens al minimaal de afgelopen 3 jaar niet geupdate. 'Guldens'
Ik ben er voorlopig ook nog niet vanaf want qua technische levensduur denk ik dat hij nog wel wat generaties overleeftquote:Op zondag 2 april 2006 15:03 schreef Tijn het volgende:
Zo'n Quad-setje is best cool. Niet super-audiofiel ofzo, maar wel muzikaal en het ziet er natuurlijk ook nog eens te gek uit
[afbeelding]
Dat is opzich niet eens zo'n gek idee, nou ja... ik bewaar ze in iig nog wel ff. Denk eigenlijk ook niet dat ik er nu nog veel voor kan krijgen.quote:Maar weet je zeker dat je die M3's weg wilt doen, Beathoven? Je weet maar nooit wanneer je nog een extra stereosetje wilt inzetten. Of misschien wil je wel een keer naar surround ofzo, dan heb je alvast achterspeakers
Ze zijn nu geupgrade naar een Windows 95 look.quote:Op zondag 2 april 2006 16:23 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik heb daar een paar keer gebruik van moeten maken, en dat is onderhand alweer drie of vier jaar geleden. Toen draaide het nog in een soort DOS achtige omgevingIs dat nog steeds zo?
quote:Op zondag 2 april 2006 16:44 schreef Furious het volgende:
[..]
Ze zijn nu geupgrade naar een Windows 95 look.
*.exe bestanden, wat zijn dat?quote:Op zondag 2 april 2006 17:01 schreef Geqxon het volgende:
http://editie2.netwerk.wo(...)e/2241demovustat.exe
Voor wie het durft.
Inderdaadquote:Op zondag 2 april 2006 17:01 schreef Geqxon het volgende:
http://editie2.netwerk.wo(...)e/2241demovustat.exe
Voor wie het durft.
Gefelie met je nieuwe 17 incherquote:Op zondag 2 april 2006 17:10 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Trouwens gister naar Machouse R'dam geweest![]()
Kwam buiten met een iMac 17 inch Intel & Harmon Kardon![]()
Was trouwens wel druk![]()
Er is vandaag een nieuwe Wine gereleased hoorquote:Op zondag 2 april 2006 17:06 schreef tonks het volgende:
[..]
We zitten hier in een Apple slowchat geqxon.
quote:Op zondag 2 april 2006 17:10 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Trouwens gister naar Machouse R'dam geweest![]()
Kwam buiten met een iMac 17 inch Intel & Harmon Kardon![]()
Was trouwens wel druk![]()
Die staan niet mooi bij een windows pc joh.quote:Op zondag 2 april 2006 17:25 schreef Geqxon het volgende:
H/K SoundSticks II voor maar ¤139,30.... ik kan ze bijna niet laten liggen
meestal wel, maar niet zoveel als online.quote:Op zondag 2 april 2006 17:30 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij heb je bij geen enkele Apple Store / Center studentenkorting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |