quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
How much do you know about Apple?
You got 4 right!
You have dabbled in the world of iPods but still rely on your Windows PC
![]()
Ho shit... heb jij die?? Wil je hem aan mij verkopen/ruilen....quote:Op zondag 2 april 2006 11:08 schreef snoopy het volgende:
[..]
Verrek jaDie heb ik ooit nog eens gratis bij een bestelling van een Mac gekregen! Zou het inmiddels een collecters-item zijn?
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 april 2006 13:34 schreef Geqxon het volgende:
editor2, je overtreft je belachelijkheid met grote mate.
Ik ruil mijn QuickTake 100 voor jouw MBP.quote:Op zondag 2 april 2006 13:23 schreef editor2 het volgende:
[..]
Ho shit... heb jij die?? Wil je hem aan mij verkopen/ruilen....
Ik heb hier BF2 gesealed en wel liggen met SF erbij ongeopend en nieuw als je wilt ruilen en
als je centjes wilt zien wil ik graag hore hoeveel je ervoor vraagt. wel een redelijke prijs he
Ik denk dat hij dat wel weet, geen zin om dat allemaal uit te gaan leggen. Houd het er maar op dat hij een vies manneke is.quote:
Okee, allemaal leuk en aardig. Maar moet die persoonlijke vete dan op het forum naar voren blijven komen.... ?quote:Op zondag 2 april 2006 14:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat wel weet, geen zin om dat allemaal uit te gaan leggen. Houd het er maar op dat hij een vies manneke is.
Maar hij wil me niet accepteren op msnquote:Op zondag 2 april 2006 14:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Okee, allemaal leuk en aardig. Maar moet die persoonlijke vete dan op het forum naar voren blijven komen.... ?
Blijkbaar negeert hij jouquote:Op zondag 2 april 2006 14:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Maar hij wil me niet accepteren op msn.
Hij negeert me niet, hij zoekt me overal op in topicsquote:Op zondag 2 april 2006 14:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Blijkbaar negeert hij jou
Zal jij hem dan ook niet eens negeren?
Sailingclicker.quote:Op zondag 2 april 2006 14:28 schreef Furious het volgende:
Nog een vraag overigens. Ik ben opzoek naar software zodat ik met mijn telefoon (N70) slideshows kan bedienen op mijn Mac via Bluetooth?
Iemand?
Komischquote:Op zondag 2 april 2006 14:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Hij negeert me niet, hij zoekt me overal op in topics. best zielig eigenlijk.
quote:Op zondag 2 april 2006 02:40 schreef broer het volgende:
[..]
Seks met je ex is geen verstandig idee, Beathoven. Maar wat erger is: het is hier offtopic.
Passieve...quote:Op zondag 2 april 2006 14:55 schreef Geqxon het volgende:
Gaaaaf
Zijn dat nou passieve of actieve speakers?
passief, dus je hebt wel een versterker nodig.. maar die had ik al (een oude Quad set 303 / 33 uit de jaren '70)quote:Op zondag 2 april 2006 14:55 schreef Geqxon het volgende:
Gaaaaf
Zijn dat nou passieve of actieve speakers?
Wiskunde is wel wat groter dan statistiek, but try me!quote:Op zondag 2 april 2006 14:15 schreef Furious het volgende:
Walter, jij doet toch veel met statistiek? Wil je mij helpen met mijn praktische opdracht Wiskunde?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |