Truste Speedyquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Laaste post
[..]
FOT SC - Over het bijna weekend zijn en zo
Game on![]()
Dus.....quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:26 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dat klopt toch? Dat werd ik gister...
Ow zo. Ja dan klopt het wel...quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dus.....
Voor de 21ste keer 20
Tel maar na. 20 is de eerste keer.
en daarna riep je zeker heel hard 1APRILLLL!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:35 schreef prupke het volgende:
nog wakker
heb net mijn ex opgehangen ...
Opties: Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn: Jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:07 schreef Toeps het volgende:
Lolz0r. Weer die oude 1 aprilgrap. "Je bent gebanned."
NO WAI!!
Dat had ik eerst, maar toen gaf FF telkens lege pagina's. Dus ik hou het maar zo.quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Opties: Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn: Ja
Dan heb je d'r geen last meer van.
Moggûh trouwens
Geen last van in FFquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat had ik eerst, maar toen gaf FF telkens lege pagina's. Dus ik hou het maar zo.
Mogguh!
Coolquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:07 schreef Toeps het volgende:
1 April!
Ik hoop dat de videoshoot die ik vandaag heb wél echt is, anders word ik toch ff heel boos.
Gisteren naar Almere geweest.
[afbeelding]
zou ook eens tijd worden, laten we eerlijk zijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:15 schreef EchnaDarr het volgende:
Goeiemorgen.
"Het forum is succesvol van de server verwijderd."
met zo'n touw en zo ja?quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:35 schreef prupke het volgende:
nog wakker
heb net mijn ex opgehangen ...
He daar ga ik zo naartoe!quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:07 schreef Toeps het volgende:
1 April!
Ik hoop dat de videoshoot die ik vandaag heb wél echt is, anders word ik toch ff heel boos.
Gisteren naar Almere geweest.
[afbeelding]
Over een uur alquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:53 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh![]()
Ik ben nog niet wakker
En over een uur moet ik alweer in de auto zitten
Wat ga je daar doen dan?quote:
Naar het buitenlandquote:
Die grensbeamten zitten er alleen bij Friesland. Maar goed, daar rij je de EU ook uitquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Naar het buitenlandIk heb alleen nog geen visum aangevraagd, maar ik bedreig wel zo'n grensbeambte als ik Groningen wil binnenrijden
Hmmmmm....we zullen zien....zo eerstquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:57 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die grensbeamten zitten er alleen bij Friesland. Maar goed, daar rij je de EU ook uit
Ik heb een verzoek ingediend bij de betreffende instanties. Alleen mijn verzoek is tot op heden nog niet gehonoreerdquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmmm....we zullen zien....zo eersten dan even naar de supermarkt. Boodschappen doen had ik gister ook ff geen tijd voor dus dat moet nu maar gebeuren
Zorg jij ondertussen voor mooi weer![]()
Een baan zoeken bij T for Tering Telecomquote:
Oh waren Floortje en Ali B er?quote:(Ik was gisteren bij Open Podium Almere, en heb al het Talent van Almere gezien.![]()
)
Was het nu 12 of 14 uur...quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:00 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb een verzoek ingediend bij de betreffende instanties. Alleen mijn verzoek is tot op heden nog niet gehonoreerd
quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:19 schreef prupke het volgende:
16
Bierquote:
zekelwetenquote:
Maar dan wel chocolade en niet die dingen van de McD.quote:
Foto's maken, vlees braden op een hete plaat, bier drinken, gezellig doen en bovenal mij kadootjes gevenquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan jullie iets leuks doen in groningen?
Kan het zijn dat je site het niet doet?quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemorgen allemaal. Wat een klote weer, hoop dat het vanmiddag wat beter wordt
Euhm??quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kan het zijn dat je site het niet doet?
jij MAG je camera nog niet vasthoudenquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:17 schreef Esto het volgende:
Idd klote weer... Wilde foto's gaan maken, maar dat gaat dus niet. Kan btw. m'n camera niet eens vasthouden(Vinger gekneust ofzo)
Gelukkig zijn er hier nog geen 1 April fratsen uitgehaald![]()
Nee, ze is even naar de apotheekquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:20 schreef Mauro het volgende:
[..]
jij MAG je camera nog niet vasthouden![]()
Die gekneusde vinger is alleen maar een smoes zeker
Dan is ze volgens haar site en volgens het vogeltopic in overtredingquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee, ze is even naar de apotheeken idd ze mag haar camera nog niet vast houden
![]()
Wij willen weers-update voor vanmiddag in Grunnnquote:
EN meteen je site opgeruimdquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
bekijk de weerberichten maar, ik doe er niet meer aan mee
ja duh. jij bent sinds gisteren weer actief aan het posten hier.. en ik heb geen CTRL-D op jouw site gedaanquote:
Ik studeer voor dramaqueenquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Duh, wat moet ik andersof gaan we er nu een probleem van maken
![]()
quote:
JA hier in Drenthe op 35 kilometer afstand van jou huis ook... *zonnebrandcreme pakt*quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:52 schreef Mauro het volgende:
Zonnetje probeert er doorheen te komen hier in Grunnnnnn
*Geeft er een kusje op*quote:
quote:Er is een mailtje met een splinternieuw password onderweg naar je mailadres.
Wat is er nu weer dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:55 schreef fraubitch het volgende:
die 1 April grap van fok is eigenlijk al jaren hetzelfde
Cheers.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Laten we met zijn allen het glas heffen op De Doorbraak van Toeps
Goed joh!
ach boejje, ze gaat voor een hele serie clips gevraagd wordenquote:
je bericht was leeg ge terug en voer alsnog een reactie in en vele anderenquote:
oh dat heb ik iedere dag wel een keerquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je bericht was leeg ge terug en voer alsnog een reactie in en vele anderen![]()
En denk aan ons...quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zorg je wel dat je er een schandalige tiet met geld aan overhoudt Toeps?
hmm geen last vanquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je bericht was leeg ge terug en voer alsnog een reactie in en vele anderen![]()
Geinug!quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Ik ging naar Bommel om de brug te zien
Ik kom uit Bommel en ik heb de brug gezien
als je dat zou willen, jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Geinug!
Kun je dat dan ook weer rechtbreien?
jaaaa ik heb ook smeuiige details!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:19 schreef Kleintje het volgende:
Puckzzzz MEISSIE...
Het is allemaal goed gegaan. Ik spreek je maandag wel weer op msn en dan vertel ik je alles. Alle smeuïge details enzo
Dat is fysiek gezien niet mogelijk Flesquote:
kewl!quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:00 schreef Toeps het volgende:
Zoooo'n toffe dag gehad!
<knip-moest van Danny>
Woei!!
jij verzint het woordje "elkaar" er zelf bij hoorquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is fysiek gezien niet mogelijk Fles
owwwww sorrie my badquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij verzint het woordje "elkaar" er zelf bij hoor
Je weet niet of ze ook heeeel veel van jouw vriendje houdt?quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:29 schreef Puckzzz het volgende:
voor Kleintje kan ik niet spreken natuurlijk maar voor mezelf wel en ik kan je vertellen dat ik heeeel veel van mijn vriendje hou
nouja, we hadden eerst wat moeite om de modem/router aan te krijgen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
draadloosnetwerk is tegenwoordig toch een kwestie van prikken en gaan?
Heyquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:53 schreef EchnaDarr het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan de brug van Bommel?
Weet je hoe dik die rol eigenlijk was?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ligt die rol folie er nou gewoon nog onder? Wat een prutsers
een volle rol is normaal gesproken 300 meter dacht ikquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Weet je hoe dik die rol eigenlijk was?
Ik denk dat er wel 10 lagen folie om die auto zit
quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:33 schreef EchnaDarr het volgende:
@Fles, oe, op de teentjes getrapt?
je hebt er in ieder geval wel aan gedacht om fotoos te maken BBquote:
Ook van 1000 meter te krijgenquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een volle rol is normaal gesproken 300 meter dacht ik
Volgens mij heeft BB altijd een camera bij.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:51 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
je hebt er in ieder geval wel aan gedacht om fotoos te maken BB
![]()
of stiekem ff een stukkie opengescheurd en toen alles alsnogquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:54 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Volgens mij heeft BB altijd een camera bij.
Anders is ie wel speciaal zijn camera ervoor gaan halen.
ik had toevallig mijn camera bijquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:54 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Anders is ie wel speciaal zijn camera ervoor gaan halen.
quote:
Soms hè, zo af en toe vind ik brabanders maar lompe kaffersquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:54 schreef EchnaDarr het volgende:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:21 schreef EchnaDarr het volgende:
Ey, ik distantieer me van de varkens...
Feliquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:09 schreef Schanulleke het volgende:
Voor jullie weinig tot niet interessant, maar ik wou toch even spammen dat we een nieuw huis hebben!![]()
Nu hoeven we alleen nog op te knappen!
[afbeelding]
ik ook nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:57 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit een foto gemaakt van een varken (biologisch). Moet ik me zorgen gaan maken?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Soms hè, zo af en toe vind ik brabanders maar lompe kaffers
het is "een camera bij ZICH hebben" maar dat is er maar niet in te stampen daarIk heb verdorie 20 jaar in dat varkensland gewoond, en ik kan er maar niet aan wennen
Nou ik heb een nieuwe banner gemaakt dat eigelijk helemaal niet klopt.quote:
Ga jij eens heel snel naar je bed toe!quote:Op zondag 2 april 2006 02:56 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ben net terug uit de Nederlandse Buitengebieden
Peeeehheeee naar je bed NUquote:Op zondag 2 april 2006 02:56 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ben net terug uit de Nederlandse Buitengebieden
mijn mama slaaptquote:Op zondag 2 april 2006 03:41 schreef prupke het volgende:
Anders wordt mamma boos
ik ben ook al een tijdje wakker. en idd vies weer vandaag. Moet nog maar even zien hoe ik mijn dag in ga vullen.quote:Op zondag 2 april 2006 09:32 schreef Esto het volgende:
Iedereen slaapt nog?![]()
Het is hier trouwens weer vies weerDat wordt dus weer geen foto's maken vandaag!
Jij wel, ik nietquote:Op zondag 2 april 2006 10:34 schreef Subhuman het volgende:
Goeiemorgen allemaal, ik kom net mijn bedje uit gerold, wat heb ik toch heerlijk geslapen!
Sorry Offy
ik aan mijn eerste bak nep koffie.quote:Op zondag 2 april 2006 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij wel, ik nietMijn wekker ging dus weer om 09:00 uur
Schoolwerk en zo
Helaas kreeg ik dus mijn ogen niet open en ik zit nu met mijn eerste bak koffie
BBquote:Op zondag 2 april 2006 11:06 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik aan mijn eerste bak nep koffie.
maar ben wakker das al heel wat
Sorry PdeHoog!quote:Op zondag 2 april 2006 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij wel, ik nietMijn wekker ging dus weer om 09:00 uur
Schoolwerk en zo
Helaas kreeg ik dus mijn ogen niet open en ik zit nu met mijn eerste bak koffie
Tijd voor een tweede bakkie denk ikquote:Op zondag 2 april 2006 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
zo stelletje nachtbrakers, ik zit ook aan de koffie
Ik heb helemaal niet gebraakt vannacht...quote:Op zondag 2 april 2006 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
zo stelletje nachtbrakers, ik zit ook aan de koffie
Wat een vervelend levenquote:
DAT wil ik jou zien doenquote:Op zondag 2 april 2006 11:27 schreef PdeHoog het volgende:
maar eens hard richting supermarkt hollen
Ik wil het niet wetenquote:Op zondag 2 april 2006 11:36 schreef prupke het volgende:
Ik heb geprobeert een slapende HM2 te fotograferen. Was ie al wakker. Wel geprobeerd nog een sneaky foto te maken. Is die wazig, laat staan s&g.
Nou lijkt me die combinatie sowieso al behoorlijk onvoorstelbaar, maar okeequote:Op zondag 2 april 2006 11:36 schreef prupke het volgende:
Ik heb geprobeert een slapende HM2 te fotograferen. Was ie al wakker. Wel geprobeerd nog een sneaky foto te maken. Is die wazig, laat staan s&g.
quote:
nu ben ik ECHT blij dat ik niet ben blijven slapenquote:Op zondag 2 april 2006 11:36 schreef prupke het volgende:
Ik heb geprobeert een slapende HM2 te fotograferen.
quote:Op zondag 2 april 2006 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker scherp nogMet een macrolens gedaan?
z'n nieuwe tokina gok ikquote:Op zondag 2 april 2006 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker scherp nogMet een macrolens gedaan?
vet, heeft die zo'n korte MFD jah?quote:Op zondag 2 april 2006 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Tokina 12-24mm
![]()
Dat is de enige lens die ik gister op de camera gehad heb
Lekker
EUR 400 volgens de laatste prijs die ik zag bij KBquote:Op zondag 2 april 2006 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vet, heeft die zo'n korte MFD jah?Wat kost dat geintje nou?
Maar het gevoel was dat ik bijna IN zijn gezicht zatquote:Minimum Focus Distance: 11.8 in. (30cm)
netjes, zoiets was mijn 20/1,8 ookquote:Op zondag 2 april 2006 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
EUR 400 volgens de laatste prijs die ik zag bij KB
Nee joh, dat zou wel erg vlot zijn, vind je niet?quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou wel erg vlot zijn, vind je niet?
Sta ik half aangekleed in de slaapkamer, komt die tuthola met een camera binnen gestormt.quote:Op zondag 2 april 2006 11:36 schreef prupke het volgende:
Ja dat was wel heeeeeeeel close hoorquote:Op zondag 2 april 2006 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
EUR 400 volgens de laatste prijs die ik zag bij KB
Overigens zeggen de specs dit:
[..]
Maar het gevoel was dat ik bijna IN zijn gezicht zatVraag maar aan HM2
Eng hequote:Op zondag 2 april 2006 12:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja dat was wel heeeeeeeel close hoorZat bijna in de lens.
Da's altijd als ik met de fisheye portretjes maakquote:Op zondag 2 april 2006 12:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja dat was wel heeeeeeeel close hoorZat bijna in de lens.
Eej dit zijn de betere actiesquote:Op zondag 2 april 2006 12:10 schreef HMaster-II het volgende:
Sta ik half aangekleed in de slaapkamer, komt die tuthola met een camera binnen gestormt.![]()
De eerste welquote:
Je realiseert je wel dat je dat de volgende keer bij haar gaat doen neem ik aan?quote:Op zondag 2 april 2006 12:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De eerste welde tweede vond ik toch niet zo een strakke actie
![]()
![]()
jah, bier is nu ook al zoiets, ben net wakker man...quote:
Scheren?? Jij??quote:Op zondag 2 april 2006 13:05 schreef Re het volgende:
[..]
jah, bier is nu ook al zoiets, ben net wakker man...
ff douchen scheren en dan hup op naar Frankfurt...
Ik heb er nog maar 3, ff zuinig mee zijnquote:Op zondag 2 april 2006 13:05 schreef Re het volgende:
[..]
jah, bier is nu ook al zoiets, ben net wakker man...
Main lijkt mequote:Op zondag 2 april 2006 13:09 schreef RonaldV het volgende:
Welke Frankfurt? F. Am Main of F. An der Oder?
nee ruikt juist lekker!quote:
Re lijkt me anders niet het type dat flikkers zoektquote:Op zondag 2 april 2006 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Main lijkt meIn Oder heb je echt geen FLIKKER te zoeken
Ik denk de eerste, niet dat ik veel van Frankfurt zal zien hor, is niet echteen camera tripjequote:Op zondag 2 april 2006 13:09 schreef RonaldV het volgende:
Welke Frankfurt? F. Am Main of F. An der Oder?
uhmmmmm .... geloof het welquote:Op zondag 2 april 2006 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Scheren?? Jij??
weet je nog hoe dat moet?
Dat neem jij nou wel zomaar aan hè....quote:Op zondag 2 april 2006 13:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Re lijkt me anders niet het type dat flikkers zoekt
nou lekker homoerotische fotografie is toch geil manquote:Op zondag 2 april 2006 13:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Re lijkt me anders niet het type dat flikkers zoekt
Ik moet meteen denken aan die nieuwe Bavaria reclame...iemand die gezien? Ik vind 'm echt superquote:Op zondag 2 april 2006 13:12 schreef Re het volgende:
[..]
uhmmmmm .... geloof het wel
is soms wel eens beter schijnt
Bij de stomerij nog, al een week of 4quote:Op zondag 2 april 2006 13:15 schreef Re het volgende:
waar is mijn pak???
In dat geval: er lopen nog potentiële modelllen voor je rond in Mannelijke Fok!kers Sexy & Gewaagd #18.quote:Op zondag 2 april 2006 13:14 schreef Re het volgende:
[..]
nou lekker homoerotische fotografie is toch geil man![]()
ahhhh thnx.... die is dicht op zondagquote:Op zondag 2 april 2006 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij de stomerij nog, al een week of 4
Proostquote:
Moest eerst langs de supermarkt hequote:
Oh ja, een supermarkt die op zondag open isquote:
Hier wel gelukkigquote:Op zondag 2 april 2006 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, een supermarkt die op zondag open is
Tja...dat was dus niet zo veel meer hequote:Op zondag 2 april 2006 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit de dag wel uit op het spul wat ik in huis hebKomt dat ook weer eens op
Deugt er toch iets niet aan je resource managementquote:Op zondag 2 april 2006 14:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tja...dat was dus niet zo veel meer he
Dat kloptquote:Op zondag 2 april 2006 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deugt er toch iets niet aan je resource management
en jij komt hier posten?quote:Op zondag 2 april 2006 15:22 schreef RonaldV het volgende:
Er zit hier buiten één of andere idioot op een doedelzak te spelen...
Hij speelt vals. Dat overleeft de lens nietquote:Op zondag 2 april 2006 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en jij komt hier posten?
FOTO'S MAKEN![]()
Klinkt een doedelzak wel eens zuiver dan?quote:Op zondag 2 april 2006 15:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hij speelt vals. Dat overleeft de lens niet
mietjequote:Op zondag 2 april 2006 15:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hij speelt vals. Dat overleeft de lens niet
mwoaa ik blijf maar thuis ookquote:Op zondag 2 april 2006 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik wil ook nog wel ff er op uit
het stationsnaambordje van Utrecht Terwijde (jaja....) is wel een leuk target voor vandaag. Eerst even de finish van de ronde van Vlaanderen kijken
Zo...dat duurde langquote:Op zondag 2 april 2006 15:50 schreef blackbully het volgende:
zo ..... weer thuis.
kan ik weer aan de echte koffie
Geloof ik graagquote:Op zondag 2 april 2006 16:41 schreef blackbully het volgende:
tuurlijk was het gezellig, je hebt heel wat lol gemist
Toch even een lekkere frisse neus gehaald, en even een concept van Toeps schaamteloos gestolenquote:Op zondag 2 april 2006 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoaa ik blijf maar thuis ookVind t wel best verder eigenlijk
echte plagiaat!quote:Op zondag 2 april 2006 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch even een lekkere frisse neus gehaald, en even een concept van Toeps schaamteloos gestolen
[afbeelding]
Dat zou het volgens mij pas zijn als-ie naar Almere was gegaan en op precies dezelde lokatie met hetzelfde hoofd als Toeps de foto had gemaakt en op dezelfde manier had bewerkt en dan ook nog eens onder zijn eigen naam had geplaatst, oftewel......als-ie de foto van Toeps had gekopieerd en geplaatst als zijnde door hem gemaaktquote:
dat zelfde hoofd gaat lastig wordenquote:Op zondag 2 april 2006 18:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zou het volgens mij pas zijn als-ie naar Almere was gegaan en op precies dezelde lokatie met hetzelfde hoofd als Toeps de foto had gemaakt en op dezelfde manier had bewerkt en dan ook nog eens onder zijn eigen naam had geplaatst, oftewel......als-ie de foto van Toeps had gekopieerd en geplaatst als zijnde door hem gemaaktzoals een zekere russische president presteerde in zijn afstudeer-ding
ja, waar de rest van de wereld 11 jaar voor nodig had om erachter te komen. Trommel je maar op je borst hoor, dan. Je hebt wat gevondenquote:Op zondag 2 april 2006 18:17 schreef PdeHoog het volgende:
zoals een zekere russische president presteerde in zijn afstudeer-ding
M.a.w. ze knipt maar raak en wij zien alleen de gelukte foto'squote:Op zondag 2 april 2006 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zelfde hoofd gaat lastig worden
Maar ik moet zeggen, Toeps heeft vaak creatieve ideeën. Ze inspireert me, wel
quote:Op zondag 2 april 2006 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trommel je maar op je borst hoor, dan. Je hebt wat gevondenStoer
Da's bij 90% van de fotografen hier hoorquote:Op zondag 2 april 2006 18:21 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
M.a.w. ze knipt maar raak en wij zien alleen de gelukte foto's![]()
(no offence, Toeps)
Neequote:
Ah...okquote:Op zondag 2 april 2006 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neerichting die yankee blaaskaken die zo nodig moesten jankzakken over poetin zn scriptie
Nee dat is niet waar. Of ja, het is wel waar, maar dat doet iedereen. Toeps demonstreert af en toe het vermogen om foto's te posten waarvan je denkt "Goh, da's leuk, ook eens doen!"quote:Op zondag 2 april 2006 18:21 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
M.a.w. ze knipt maar raak en wij zien alleen de gelukte foto's![]()
(no offence, Toeps)
jaquote:Op zondag 2 april 2006 18:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...okEn ach....dat jankzakken is dan wel weer leuk
![]()
Dat deden ze alleen maar omdat die jankzak van een Bush betrapt was op het halen van geen vlieguren in zijn tijd als jachtvlieger bij de Air National Guard.quote:Op zondag 2 april 2006 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neerichting die yankee blaaskaken die zo nodig moesten jankzakken over poetin zn scriptie
misschien heeft die aap weleens een biertje gedronken ookquote:Op zondag 2 april 2006 18:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat deden ze alleen maar omdat die jankzak van een Bush betrapt was op het halen van geen vlieguren in zijn tijd als jachtvlieger bij de Air National Guard.
Ga toch lekker naar buiten!quote:Op zondag 2 april 2006 18:53 schreef Subhuman het volgende:
Schijnt bij jullie ook zo mooi de zon? Hier wel!Krijg echt zin om buiten te gaan zitten, maar het is nog best frisjes. Bovendien moet ik allerlei belastingdingen uitzoeken.
Nee, het beste is er wel weer vanaf inmiddels. Hopen op meer zon en warmte en zoquote:Op zondag 2 april 2006 18:53 schreef Subhuman het volgende:
Schijnt bij jullie ook zo mooi de zon? Hier wel!Krijg echt zin om buiten te gaan zitten, maar het is nog best frisjes. Bovendien moet ik allerlei belastingdingen uitzoeken.
Is tie daar hendig genoeg voor dan?quote:Op zondag 2 april 2006 19:00 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn statief is kapot
1 van de steuntjes die aan de poot bevestigd zit is net afgebroken, mijn Belske probeert 'm nu te repareren
die's hastikke hendig!!quote:
ik ben wat vergeten bij jequote:
TPG is ook jouw vriendje hoorquote:Op zondag 2 april 2006 19:06 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik ben wat vergeten bij je![]()
mijn acculader ligt nog bij je op de bank (tegen de muur aan)
tja niet gecontroleerd wat er allemaal bij elkaar geraapt was,
dat word weinig fotograferen de komende tijd![]()
Ws. deze week toch jouw kant opquote:Op zondag 2 april 2006 19:06 schreef blackbully het volgende:
ik ben wat vergeten bij je![]()
mijn acculader ligt nog bij je op de bank (tegen de muur aan)
tja niet gecontroleerd wat er allemaal bij elkaar geraapt was,
dat word weinig fotograferen de komende tijd![]()
WS?quote:
TPGquote:
sssssst anders gaat zometeen ieder raar denkenquote:
quote:
je bent gewoon een spel brekerquote:
wat is daar nou zo speciaal aan? Ik kijk elke dag naar mijn monitorquote:Op zondag 2 april 2006 19:40 schreef blackbully het volgende:
net gebeld dat er iemand wil komen kijken naar mijn motor
ben ik die misschien binnenkort ook kwijt
quote:Op zondag 2 april 2006 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat is daar nou zo speciaal aan? Ik kijk elke dag naar mijn monitor
quote:
www.stationsbordjes.tkquote:Op zondag 2 april 2006 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch even een lekkere frisse neus gehaald, en even een concept van Toeps schaamteloos gestolen
[afbeelding]
ja die site ken ik, en ik zou er nog best een boel aan kunnen toevoegen op zich. Heb die pipo al eens gemaild, maar er gebeurt weinig meer daar, lijkt welquote:Op zondag 2 april 2006 20:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
www.stationsbordjes.tk![]()
Is alleen niet echt up to date meer
ligt dit aan mij of kan ik hier geen foto's zien?quote:Op zondag 2 april 2006 20:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
www.stationsbordjes.tk![]()
Is alleen niet echt up to date meer
klik op een provincie, klik dan op een stationquote:Op zondag 2 april 2006 20:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ligt dit aan mij of kan ik hier geen foto's zien?
* Puckzzz is al in een blonde bui vandaag dus kan best aan mij liggen
quote:Op zondag 2 april 2006 20:14 schreef RonaldV het volgende:
ik heb ook maar weer eens een foto gepost. Al voldoet hij op geen enkele wijze aan "fotografisch correct".
Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt (deeltje 3)
quote:Het snapshot-gehalte begint aardig op te lopen.
LE-ZEN!quote:
nee, ik wilde iets van de omgeving overeind laten.quote:zou hem iets kroppen dat dat voertuig weg vald
Wat lurk je in mijn posthistoryquote:Op zondag 2 april 2006 20:13 schreef PeRi het volgende:
Ik mag best voor die pipo spreken denk ik. Hij heeft het druk, vandaar. Maar ik zal 'm dr nog eens op wijzen!
ja maar vanwaar iets doen wat je zelf aangeeft dat het niet thuis hoort in het desbetreffende topic?quote:Op zondag 2 april 2006 20:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
LE-ZEN!Ik had al gepost dat hij fotografisch niet correct is
[..]
nee, ik wilde iets van de omgeving overeind laten.
dyslectie kan soms erg vervelend zijn....quote:Op zondag 2 april 2006 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
vald?
Ga ff lekker ergens anders zeiken. de toelichting waarom staat erbijquote:Op zondag 2 april 2006 20:20 schreef blackbully het volgende:
[..]
ja maar vanwaar iets doen wat je zelf aangeeft dat het niet thuis hoort in het desbetreffende topic?
tja sommige mensen vallen daar overquote:Op zondag 2 april 2006 20:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dyslectie kan soms erg vervelend zijn....
Je kwam langs in de AT, en ik zo 'Skaai in FOT SC? ff loeren of er wilde plannen voor meets zijn ofzoquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 20:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ga ff lekker ergens anders zeiken. de toelichting waarom staat erbij
Volgens Yvonne zijn wij nooit wildquote:Op zondag 2 april 2006 20:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je kwam langs in de AT, en ik zo 'Skaai in FOT SC? ff loeren of er wilde plannen voor meets zijn ofzo.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |