Je weet niet of ze ook heeeel veel van jouw vriendje houdt?quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:29 schreef Puckzzz het volgende:
voor Kleintje kan ik niet spreken natuurlijk maar voor mezelf wel en ik kan je vertellen dat ik heeeel veel van mijn vriendje hou
nouja, we hadden eerst wat moeite om de modem/router aan te krijgen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
draadloosnetwerk is tegenwoordig toch een kwestie van prikken en gaan?
Heyquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:53 schreef EchnaDarr het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan de brug van Bommel?
Weet je hoe dik die rol eigenlijk was?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ligt die rol folie er nou gewoon nog onder? Wat een prutsers
een volle rol is normaal gesproken 300 meter dacht ikquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Weet je hoe dik die rol eigenlijk was?
Ik denk dat er wel 10 lagen folie om die auto zit
quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:33 schreef EchnaDarr het volgende:
@Fles, oe, op de teentjes getrapt?
je hebt er in ieder geval wel aan gedacht om fotoos te maken BBquote:
Ook van 1000 meter te krijgenquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een volle rol is normaal gesproken 300 meter dacht ik
Volgens mij heeft BB altijd een camera bij.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:51 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
je hebt er in ieder geval wel aan gedacht om fotoos te maken BB
![]()
of stiekem ff een stukkie opengescheurd en toen alles alsnogquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:54 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Volgens mij heeft BB altijd een camera bij.
Anders is ie wel speciaal zijn camera ervoor gaan halen.
ik had toevallig mijn camera bijquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:54 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Anders is ie wel speciaal zijn camera ervoor gaan halen.
quote:
Soms hč, zo af en toe vind ik brabanders maar lompe kaffersquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:54 schreef EchnaDarr het volgende:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:21 schreef EchnaDarr het volgende:
Ey, ik distantieer me van de varkens...
Feliquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:09 schreef Schanulleke het volgende:
Voor jullie weinig tot niet interessant, maar ik wou toch even spammen dat we een nieuw huis hebben!![]()
Nu hoeven we alleen nog op te knappen!
[afbeelding]
ik ook nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:57 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit een foto gemaakt van een varken (biologisch). Moet ik me zorgen gaan maken?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Soms hč, zo af en toe vind ik brabanders maar lompe kaffers
het is "een camera bij ZICH hebben" maar dat is er maar niet in te stampen daarIk heb verdorie 20 jaar in dat varkensland gewoond, en ik kan er maar niet aan wennen
Nou ik heb een nieuwe banner gemaakt dat eigelijk helemaal niet klopt.quote:
Ga jij eens heel snel naar je bed toe!quote:Op zondag 2 april 2006 02:56 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ben net terug uit de Nederlandse Buitengebieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |