Je weet niet of ze ook heeeel veel van jouw vriendje houdt?quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:29 schreef Puckzzz het volgende:
voor Kleintje kan ik niet spreken natuurlijk maar voor mezelf wel en ik kan je vertellen dat ik heeeel veel van mijn vriendje hou
nouja, we hadden eerst wat moeite om de modem/router aan te krijgen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
draadloosnetwerk is tegenwoordig toch een kwestie van prikken en gaan?
Heyquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:53 schreef EchnaDarr het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan de brug van Bommel?
Weet je hoe dik die rol eigenlijk was?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ligt die rol folie er nou gewoon nog onder? Wat een prutsers
een volle rol is normaal gesproken 300 meter dacht ikquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Weet je hoe dik die rol eigenlijk was?
Ik denk dat er wel 10 lagen folie om die auto zit
quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:33 schreef EchnaDarr het volgende:
@Fles, oe, op de teentjes getrapt?
je hebt er in ieder geval wel aan gedacht om fotoos te maken BBquote:
Ook van 1000 meter te krijgenquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een volle rol is normaal gesproken 300 meter dacht ik
Volgens mij heeft BB altijd een camera bij.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:51 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
je hebt er in ieder geval wel aan gedacht om fotoos te maken BB
![]()
of stiekem ff een stukkie opengescheurd en toen alles alsnogquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:54 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Volgens mij heeft BB altijd een camera bij.
Anders is ie wel speciaal zijn camera ervoor gaan halen.
ik had toevallig mijn camera bijquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:54 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Anders is ie wel speciaal zijn camera ervoor gaan halen.
quote:
Soms hč, zo af en toe vind ik brabanders maar lompe kaffersquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:54 schreef EchnaDarr het volgende:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:21 schreef EchnaDarr het volgende:
Ey, ik distantieer me van de varkens...
Feliquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:09 schreef Schanulleke het volgende:
Voor jullie weinig tot niet interessant, maar ik wou toch even spammen dat we een nieuw huis hebben!![]()
Nu hoeven we alleen nog op te knappen!
[afbeelding]
ik ook nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:57 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit een foto gemaakt van een varken (biologisch). Moet ik me zorgen gaan maken?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Soms hč, zo af en toe vind ik brabanders maar lompe kaffers
het is "een camera bij ZICH hebben" maar dat is er maar niet in te stampen daarIk heb verdorie 20 jaar in dat varkensland gewoond, en ik kan er maar niet aan wennen
Nou ik heb een nieuwe banner gemaakt dat eigelijk helemaal niet klopt.quote:
Ga jij eens heel snel naar je bed toe!quote:Op zondag 2 april 2006 02:56 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ben net terug uit de Nederlandse Buitengebieden
Peeeehheeee naar je bed NUquote:Op zondag 2 april 2006 02:56 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ben net terug uit de Nederlandse Buitengebieden
mijn mama slaaptquote:Op zondag 2 april 2006 03:41 schreef prupke het volgende:
Anders wordt mamma boos
ik ben ook al een tijdje wakker. en idd vies weer vandaag. Moet nog maar even zien hoe ik mijn dag in ga vullen.quote:Op zondag 2 april 2006 09:32 schreef Esto het volgende:
Iedereen slaapt nog?![]()
Het is hier trouwens weer vies weerDat wordt dus weer geen foto's maken vandaag!
Jij wel, ik nietquote:Op zondag 2 april 2006 10:34 schreef Subhuman het volgende:
Goeiemorgen allemaal, ik kom net mijn bedje uit gerold, wat heb ik toch heerlijk geslapen!
Sorry Offy
ik aan mijn eerste bak nep koffie.quote:Op zondag 2 april 2006 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij wel, ik nietMijn wekker ging dus weer om 09:00 uur
Schoolwerk en zo
Helaas kreeg ik dus mijn ogen niet open en ik zit nu met mijn eerste bak koffie
BBquote:Op zondag 2 april 2006 11:06 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik aan mijn eerste bak nep koffie.
maar ben wakker das al heel wat
Sorry PdeHoog!quote:Op zondag 2 april 2006 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij wel, ik nietMijn wekker ging dus weer om 09:00 uur
Schoolwerk en zo
Helaas kreeg ik dus mijn ogen niet open en ik zit nu met mijn eerste bak koffie
Tijd voor een tweede bakkie denk ikquote:Op zondag 2 april 2006 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
zo stelletje nachtbrakers, ik zit ook aan de koffie
Ik heb helemaal niet gebraakt vannacht...quote:Op zondag 2 april 2006 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
zo stelletje nachtbrakers, ik zit ook aan de koffie
Wat een vervelend levenquote:
DAT wil ik jou zien doenquote:Op zondag 2 april 2006 11:27 schreef PdeHoog het volgende:
maar eens hard richting supermarkt hollen
Ik wil het niet wetenquote:Op zondag 2 april 2006 11:36 schreef prupke het volgende:
Ik heb geprobeert een slapende HM2 te fotograferen. Was ie al wakker. Wel geprobeerd nog een sneaky foto te maken. Is die wazig, laat staan s&g.
Nou lijkt me die combinatie sowieso al behoorlijk onvoorstelbaar, maar okeequote:Op zondag 2 april 2006 11:36 schreef prupke het volgende:
Ik heb geprobeert een slapende HM2 te fotograferen. Was ie al wakker. Wel geprobeerd nog een sneaky foto te maken. Is die wazig, laat staan s&g.
quote:
nu ben ik ECHT blij dat ik niet ben blijven slapenquote:Op zondag 2 april 2006 11:36 schreef prupke het volgende:
Ik heb geprobeert een slapende HM2 te fotograferen.
quote:Op zondag 2 april 2006 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker scherp nogMet een macrolens gedaan?
z'n nieuwe tokina gok ikquote:Op zondag 2 april 2006 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker scherp nogMet een macrolens gedaan?
vet, heeft die zo'n korte MFD jah?quote:Op zondag 2 april 2006 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Tokina 12-24mm
![]()
Dat is de enige lens die ik gister op de camera gehad heb
Lekker
EUR 400 volgens de laatste prijs die ik zag bij KBquote:Op zondag 2 april 2006 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vet, heeft die zo'n korte MFD jah?Wat kost dat geintje nou?
Maar het gevoel was dat ik bijna IN zijn gezicht zatquote:Minimum Focus Distance: 11.8 in. (30cm)
netjes, zoiets was mijn 20/1,8 ookquote:Op zondag 2 april 2006 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
EUR 400 volgens de laatste prijs die ik zag bij KB
Nee joh, dat zou wel erg vlot zijn, vind je niet?quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou wel erg vlot zijn, vind je niet?
Sta ik half aangekleed in de slaapkamer, komt die tuthola met een camera binnen gestormt.quote:Op zondag 2 april 2006 11:36 schreef prupke het volgende:
Ja dat was wel heeeeeeeel close hoorquote:Op zondag 2 april 2006 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
EUR 400 volgens de laatste prijs die ik zag bij KB
Overigens zeggen de specs dit:
[..]
Maar het gevoel was dat ik bijna IN zijn gezicht zatVraag maar aan HM2
Eng hequote:Op zondag 2 april 2006 12:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja dat was wel heeeeeeeel close hoorZat bijna in de lens.
Da's altijd als ik met de fisheye portretjes maakquote:Op zondag 2 april 2006 12:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja dat was wel heeeeeeeel close hoorZat bijna in de lens.
Eej dit zijn de betere actiesquote:Op zondag 2 april 2006 12:10 schreef HMaster-II het volgende:
Sta ik half aangekleed in de slaapkamer, komt die tuthola met een camera binnen gestormt.![]()
De eerste welquote:
Je realiseert je wel dat je dat de volgende keer bij haar gaat doen neem ik aan?quote:Op zondag 2 april 2006 12:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De eerste welde tweede vond ik toch niet zo een strakke actie
![]()
![]()
jah, bier is nu ook al zoiets, ben net wakker man...quote:
Scheren?? Jij??quote:Op zondag 2 april 2006 13:05 schreef Re het volgende:
[..]
jah, bier is nu ook al zoiets, ben net wakker man...
ff douchen scheren en dan hup op naar Frankfurt...
Ik heb er nog maar 3, ff zuinig mee zijnquote:Op zondag 2 april 2006 13:05 schreef Re het volgende:
[..]
jah, bier is nu ook al zoiets, ben net wakker man...
Main lijkt mequote:Op zondag 2 april 2006 13:09 schreef RonaldV het volgende:
Welke Frankfurt? F. Am Main of F. An der Oder?
nee ruikt juist lekker!quote:
Re lijkt me anders niet het type dat flikkers zoektquote:Op zondag 2 april 2006 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Main lijkt meIn Oder heb je echt geen FLIKKER te zoeken
Ik denk de eerste, niet dat ik veel van Frankfurt zal zien hor, is niet echteen camera tripjequote:Op zondag 2 april 2006 13:09 schreef RonaldV het volgende:
Welke Frankfurt? F. Am Main of F. An der Oder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |