Peeeehheeee naar je bed NUquote:Op zondag 2 april 2006 02:56 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ben net terug uit de Nederlandse Buitengebieden
mijn mama slaaptquote:Op zondag 2 april 2006 03:41 schreef prupke het volgende:
Anders wordt mamma boos
ik ben ook al een tijdje wakker. en idd vies weer vandaag. Moet nog maar even zien hoe ik mijn dag in ga vullen.quote:Op zondag 2 april 2006 09:32 schreef Esto het volgende:
Iedereen slaapt nog?![]()
Het is hier trouwens weer vies weerDat wordt dus weer geen foto's maken vandaag!
Jij wel, ik nietquote:Op zondag 2 april 2006 10:34 schreef Subhuman het volgende:
Goeiemorgen allemaal, ik kom net mijn bedje uit gerold, wat heb ik toch heerlijk geslapen!
Sorry Offy
ik aan mijn eerste bak nep koffie.quote:Op zondag 2 april 2006 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij wel, ik nietMijn wekker ging dus weer om 09:00 uur
Schoolwerk en zo
Helaas kreeg ik dus mijn ogen niet open en ik zit nu met mijn eerste bak koffie
BBquote:Op zondag 2 april 2006 11:06 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik aan mijn eerste bak nep koffie.
maar ben wakker das al heel wat
Sorry PdeHoog!quote:Op zondag 2 april 2006 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij wel, ik nietMijn wekker ging dus weer om 09:00 uur
Schoolwerk en zo
Helaas kreeg ik dus mijn ogen niet open en ik zit nu met mijn eerste bak koffie
Tijd voor een tweede bakkie denk ikquote:Op zondag 2 april 2006 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
zo stelletje nachtbrakers, ik zit ook aan de koffie
Ik heb helemaal niet gebraakt vannacht...quote:Op zondag 2 april 2006 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
zo stelletje nachtbrakers, ik zit ook aan de koffie
Wat een vervelend levenquote:
DAT wil ik jou zien doenquote:Op zondag 2 april 2006 11:27 schreef PdeHoog het volgende:
maar eens hard richting supermarkt hollen
Ik wil het niet wetenquote:Op zondag 2 april 2006 11:36 schreef prupke het volgende:
Ik heb geprobeert een slapende HM2 te fotograferen. Was ie al wakker. Wel geprobeerd nog een sneaky foto te maken. Is die wazig, laat staan s&g.
Nou lijkt me die combinatie sowieso al behoorlijk onvoorstelbaar, maar okeequote:Op zondag 2 april 2006 11:36 schreef prupke het volgende:
Ik heb geprobeert een slapende HM2 te fotograferen. Was ie al wakker. Wel geprobeerd nog een sneaky foto te maken. Is die wazig, laat staan s&g.
quote:
nu ben ik ECHT blij dat ik niet ben blijven slapenquote:Op zondag 2 april 2006 11:36 schreef prupke het volgende:
Ik heb geprobeert een slapende HM2 te fotograferen.
quote:Op zondag 2 april 2006 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker scherp nogMet een macrolens gedaan?
z'n nieuwe tokina gok ikquote:Op zondag 2 april 2006 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker scherp nogMet een macrolens gedaan?
vet, heeft die zo'n korte MFD jah?quote:Op zondag 2 april 2006 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Tokina 12-24mm
![]()
Dat is de enige lens die ik gister op de camera gehad heb
Lekker
EUR 400 volgens de laatste prijs die ik zag bij KBquote:Op zondag 2 april 2006 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vet, heeft die zo'n korte MFD jah?Wat kost dat geintje nou?
Maar het gevoel was dat ik bijna IN zijn gezicht zatquote:Minimum Focus Distance: 11.8 in. (30cm)
netjes, zoiets was mijn 20/1,8 ookquote:Op zondag 2 april 2006 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
EUR 400 volgens de laatste prijs die ik zag bij KB
Nee joh, dat zou wel erg vlot zijn, vind je niet?quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou wel erg vlot zijn, vind je niet?
Sta ik half aangekleed in de slaapkamer, komt die tuthola met een camera binnen gestormt.quote:Op zondag 2 april 2006 11:36 schreef prupke het volgende:
Ja dat was wel heeeeeeeel close hoorquote:Op zondag 2 april 2006 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
EUR 400 volgens de laatste prijs die ik zag bij KB
Overigens zeggen de specs dit:
[..]
Maar het gevoel was dat ik bijna IN zijn gezicht zatVraag maar aan HM2
Eng hequote:Op zondag 2 april 2006 12:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja dat was wel heeeeeeeel close hoorZat bijna in de lens.
Da's altijd als ik met de fisheye portretjes maakquote:Op zondag 2 april 2006 12:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja dat was wel heeeeeeeel close hoorZat bijna in de lens.
Eej dit zijn de betere actiesquote:Op zondag 2 april 2006 12:10 schreef HMaster-II het volgende:
Sta ik half aangekleed in de slaapkamer, komt die tuthola met een camera binnen gestormt.![]()
De eerste welquote:
Je realiseert je wel dat je dat de volgende keer bij haar gaat doen neem ik aan?quote:Op zondag 2 april 2006 12:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De eerste welde tweede vond ik toch niet zo een strakke actie
![]()
![]()
jah, bier is nu ook al zoiets, ben net wakker man...quote:
Scheren?? Jij??quote:Op zondag 2 april 2006 13:05 schreef Re het volgende:
[..]
jah, bier is nu ook al zoiets, ben net wakker man...
ff douchen scheren en dan hup op naar Frankfurt...
Ik heb er nog maar 3, ff zuinig mee zijnquote:Op zondag 2 april 2006 13:05 schreef Re het volgende:
[..]
jah, bier is nu ook al zoiets, ben net wakker man...
Main lijkt mequote:Op zondag 2 april 2006 13:09 schreef RonaldV het volgende:
Welke Frankfurt? F. Am Main of F. An der Oder?
nee ruikt juist lekker!quote:
Re lijkt me anders niet het type dat flikkers zoektquote:Op zondag 2 april 2006 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Main lijkt meIn Oder heb je echt geen FLIKKER te zoeken
Ik denk de eerste, niet dat ik veel van Frankfurt zal zien hor, is niet echteen camera tripjequote:Op zondag 2 april 2006 13:09 schreef RonaldV het volgende:
Welke Frankfurt? F. Am Main of F. An der Oder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |