Truste Speedyquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Laaste post
[..]
FOT SC - Over het bijna weekend zijn en zo
Game on![]()
Dus.....quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:26 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dat klopt toch? Dat werd ik gister...
Ow zo. Ja dan klopt het wel...quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dus.....
Voor de 21ste keer 20
Tel maar na. 20 is de eerste keer.
en daarna riep je zeker heel hard 1APRILLLL!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:35 schreef prupke het volgende:
nog wakker
heb net mijn ex opgehangen ...
Opties: Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn: Jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:07 schreef Toeps het volgende:
Lolz0r. Weer die oude 1 aprilgrap. "Je bent gebanned."
NO WAI!!
Dat had ik eerst, maar toen gaf FF telkens lege pagina's. Dus ik hou het maar zo.quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Opties: Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn: Ja
Dan heb je d'r geen last meer van.
Moggûh trouwens
Geen last van in FFquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat had ik eerst, maar toen gaf FF telkens lege pagina's. Dus ik hou het maar zo.
Mogguh!
Coolquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:07 schreef Toeps het volgende:
1 April!
Ik hoop dat de videoshoot die ik vandaag heb wél echt is, anders word ik toch ff heel boos.
Gisteren naar Almere geweest.
[afbeelding]
zou ook eens tijd worden, laten we eerlijk zijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:15 schreef EchnaDarr het volgende:
Goeiemorgen.
"Het forum is succesvol van de server verwijderd."
met zo'n touw en zo ja?quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:35 schreef prupke het volgende:
nog wakker
heb net mijn ex opgehangen ...
He daar ga ik zo naartoe!quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:07 schreef Toeps het volgende:
1 April!
Ik hoop dat de videoshoot die ik vandaag heb wél echt is, anders word ik toch ff heel boos.
Gisteren naar Almere geweest.
[afbeelding]
Over een uur alquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:53 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh![]()
Ik ben nog niet wakker
En over een uur moet ik alweer in de auto zitten
Wat ga je daar doen dan?quote:
Naar het buitenlandquote:
Die grensbeamten zitten er alleen bij Friesland. Maar goed, daar rij je de EU ook uitquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Naar het buitenlandIk heb alleen nog geen visum aangevraagd, maar ik bedreig wel zo'n grensbeambte als ik Groningen wil binnenrijden
Hmmmmm....we zullen zien....zo eerstquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:57 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die grensbeamten zitten er alleen bij Friesland. Maar goed, daar rij je de EU ook uit
Ik heb een verzoek ingediend bij de betreffende instanties. Alleen mijn verzoek is tot op heden nog niet gehonoreerdquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmmm....we zullen zien....zo eersten dan even naar de supermarkt. Boodschappen doen had ik gister ook ff geen tijd voor dus dat moet nu maar gebeuren
Zorg jij ondertussen voor mooi weer![]()
Een baan zoeken bij T for Tering Telecomquote:
Oh waren Floortje en Ali B er?quote:(Ik was gisteren bij Open Podium Almere, en heb al het Talent van Almere gezien.![]()
)
Was het nu 12 of 14 uur...quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:00 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb een verzoek ingediend bij de betreffende instanties. Alleen mijn verzoek is tot op heden nog niet gehonoreerd
quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:19 schreef prupke het volgende:
16
Bierquote:
zekelwetenquote:
Maar dan wel chocolade en niet die dingen van de McD.quote:
Foto's maken, vlees braden op een hete plaat, bier drinken, gezellig doen en bovenal mij kadootjes gevenquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan jullie iets leuks doen in groningen?
Kan het zijn dat je site het niet doet?quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemorgen allemaal. Wat een klote weer, hoop dat het vanmiddag wat beter wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |