Daarom worden 'onze jongens' tegenwoordig alleen nog maar naar moslimlanden gestuurd. Daar mogen ze niet drinken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal mietjes die er niet tegen kunnen
Ja het wordt hartstikke gezellig (vind ik dan he) en ik heb er weer heel wat kluskunstjes bij geleerd...ik kan nu koven plakkenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:31 schreef Vliegvrager het volgende:
Cool, wordt het naar je zin?
jaja...dat weet je niet he? ikke wel nuquote:
plinten maar dan andersom?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:51 schreef pea4fun het volgende:
[..]
jaja...dat weet je niet he? ikke wel nu
van die lijsten langs het plafond
quote:
Bommel?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Succes pea
Ik ga lekker naar Bommel morgen
Nou, ik ben er nog nooit geweest hoor...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:15 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik zing een liedje.
En jij hebt kennelijk roots in die goede stad...
...die zijn torenspits verloor bij de watersnood van weetikveelwanneer.
hoef je niet te testenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:26 schreef Subhuman het volgende:
Test... Ik zag net geen vage melding na het reageren, poging twee
De binnenstad is mooi hoor!quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:12 schreef PdeHoog het volgende:
Goeienavond![]()
Vandaag in Alkmaar geweest. Eerste indruk: wat een kloterige stad om in rond te rijdenIk was dus te laat voor de huwelijksplechtigheid....tot ik aan kwam lopen en daar een complete colonne dure auto's zag staan
Het vorige huwelijk was uitgelopen
Verder heb ik een aantal bijzonder fotogenieke lokaties gezien en dus ga ik nog maar eens naar Alkmaar op een mooie zondagochtend
Daar was ik inmiddels ook achter jaquote:
Auto bij de Toys R Us zetten en effe lopen...quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar was ik inmiddels ook achter jaMaar verkeerstechnisch is het een drama
quote:
Klikquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nog niet, waar kan ik die halen?
Wordt het wel meteen een D70s vanquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Thnx zal eens proberen!
quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:51 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Het scheelde een half uur of ik was er zelf een geweest....
Thnxquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik zie net dat je gister jarig was
VAN HARTE GEFELICITEERD NOG
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |