Bijna weekendquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja bijna weekend de vrolijkheid moet toch herkenbaar zijn![]()
Jaja....geen depri verhalen nu hoorquote:
Eej....quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jaja....geen depri verhalen nu hoorGa maar fotograferen morgen of zo
![]()
WHAAA!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ow gutteguttegut...
whehehhequote:Op donderdag 30 maart 2006 23:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
WHAAA!![]()
![]()
![]()
Wil je dat NOOIT meer doen?![]()
![]()
goeie vriend van me heet ook zo trouwensquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers van NL-landschapjes:
http://www.jurjendrenth.com/
Lijkt me vervelendquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goeie vriend van me heet ook zo trouwenswordt altijd verward met "de fotograaf"
Ik begrijp jequote:Op donderdag 30 maart 2006 23:13 schreef ultra_ivo het volgende:
beoeknberus
Is dat het boekenfestijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag de beoeknberus hier in het MECC maar weer eens bezocht. Ik heb me kunnen beperken tot een middenslag rugzak vol aan boekenDaaronder ook een boek over available light fotografie naast een aanvulling van mijn collectie boeken over diverse buitenlanden
Zaterdag nog eens proberen danquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:13 schreef Mauro het volgende:
[afbeelding]
Deze foto heb ik ook proberen te maken. Precies dezelfde foto
Helaas is ie bij mij mislukt. (schoot toen analoog)
Ik heb bij HDR een beetje het gevoel dat het zo'n hype wordtquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Misschien eens in HDR proberen. Dan heb je de zuilen ook mooi verlicht
De rondreizende ja. Die komt soms ook in Ahoy. Als ik binnekom neem ik altijd direct een karretje, een mandje is nooit genoeg voor mequote:Op donderdag 30 maart 2006 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is dat het boekenfestijnDie is cool
Ben in Rotterdam weggegaan met een gigantische doos met boeken
Voornamelijk kookboeken want de fotografie-afdeling was niet heel spannend.
Jamaar dat kun je dan weer niet digitaal doen volgens mij.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb bij HDR een beetje het gevoel dat het zo'n hype wordtIk vind het grappig, maar het is niet echt aan mij besteed
Dat IR-fotografie-gedoe daarentegen.....
Dat is ook digitaal mogelijk hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jamaar dat kun je dan weer niet digitaal doen volgens mij.
Toch maar eens een analoog IR rolletje halen
Nog zo'n drankorgelquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:23 schreef Ynske het volgende:
Ben ik weer
terug van schiphol, fotokes gemaakt
morgen maar eens gaan bekijken
daarna amsterdam nog ingegaan,
en een tiquilla verkeerd in laten slaan
tijd voor bedje dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |