Ja, en ik geef dus net aan dat dat niet echt relevant is. Maar goed, vrij onzinnig om hierover te gaan muggenziften, en überhaupt geen prettig onderwerp eigenlijk vind ik zelfquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:18 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nope. Dat weet ik.
Daarom zeg ik er ook bij : "Niet voor jezelf maar voor diegene die je achterlaat."
En dat allemaal naar aanleiding van een aanrijding met een trein...quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:21 schreef RonaldV het volgende:
--> R&P
Rolletjes en Printservices?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:21 schreef RonaldV het volgende:
--> R&P
Het spoor zou dan ook verboden moeten worden, net zoals alle andere gevaarlijke dingen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:22 schreef Mauro het volgende:
[..]
En dat allemaal naar aanleiding van een aanrijding met een trein...
alzo sprak de beroepsmilitairquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het spoor zou dan ook verboden moeten worden, net zoals alle andere gevaarlijke dingen.
Je doet wel ff een beetje normaal straks met die stoomtrein, begrepeuh?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:23 schreef Puckzzz het volgende:
het schijnt genetisch bepaald te zijn. In welke mate men suicidaal is. En in mijn familie viert het hoogtij...toen mijn moeder zwanger was van mij, heeft ze geprobeerd zelfmoord te plegen met een gasoven (niet gelukt) mijn zus heeft 8 (!!!) pogingen op haar naam staan, ik niet 1. maar ik kan me wel heel goed in het gevoel inleven, ik voel het zo vaak, ik doe het alleen niet omdat ik zoveel om voor te leven heb. Maar ook ik heb de nodige depressies gehad, en heb op het randje gestaan....
ja, van mijn stoommaaltijd Runderreepjes Teriyakisaus noodles champignonsquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:25 schreef Mauro het volgende:
Luchtig onderwerp:
Heeft iemand vandaag nog een foto gemaakt?
Ik wel. Allemaal veren in de keuken
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, van mijn stoommaaltijd Runderreepjes Teriyakisaus noodles champignons
nope, vinden ze niet echt leuk als ik met mijn camera de sportschool in loopquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:25 schreef Mauro het volgende:
Luchtig onderwerp:
Heeft iemand vandaag nog een foto gemaakt?
Ik wel. Allemaal veren in de keuken
Wat raar.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:30 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
nope, vinden ze niet echt leuk als ik met mijn camera de sportschool in loop![]()
maar wij welquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:30 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
nope, vinden ze niet echt leuk als ik met mijn camera de sportschool in loop![]()
nou dan, posten die nijlpaardenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:35 schreef CocaColaLight het volgende:
zoveel echt moois loopt er niet rond helaas
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:37 schreef Mauro het volgende:
Ik krijg gewoon honger van die stoommaaltijd...
* Pizza de oven inschuift *
en dat maakt mij een lummel?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
Lummel...
Ik moet nog 10 minuten wachten op mijn kaaspizza![]()
Tuurlijkquote:
jij moet je snuit houwe bollequote:Op donderdag 30 maart 2006 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TuurlijkWat maakt jou nou geen lummel
![]()
Oe...vertelquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:20 schreef prupke het volgende:
zo ik ga maar eens wat recepten schrijven ....voor zaterdag...
quote:
quote:
Hier is het lager dan bijvoorbeeld Limburg. Of de Veluwequote:Op donderdag 30 maart 2006 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik ben ongeduldig.....dat wist je nog niet, maar nu wel
![]()
Het wordt trouwens een drukke boel dit weekend
Morgen trouwerij tot 's avonds laat in Alkmaar / Schoorl en dan zaterdagochtend alweer afreizen naar het hoge noorden
![]()
Goed....noem ik het wel het lage Noordenquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hier is het lager dan bijvoorbeeld Limburg. Of de Veluwe
Is helemaal niet verquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed....noem ik het wel het lage NoordenHet moge duidelijk zijn wat ik bedoel
Verweggistan
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
zaterdag en zonag ernstig studerengeen foto's waarschijnlijk
wie weet, kan geen kwaad denk ikquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ook niet ff een uurtje naar buiten
ff rondlopen, frisse neus en zo
![]()
Camera dan niet vergeten hè.quote:
Achterlijke mongolen zijn datquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:40 schreef Mauro het volgende:
Of je CF kaartje. (er zijn namelijk users hier die dat doen. Noem geen namen ofzo maar ze zijn er )
Ik weet nog wel wat linkjes met suggestiesquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
... in de slaapkamer (al weet ik niet wat je er daar mee moet)....
Dat geloof ik graagquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik weet nog wel wat linkjes met suggesties
* PdeHoog stopt oren dicht om al dat hysterische vrouwengedoe niet aan te hoeven horenquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
*vingers in oren stopt
*hysterisch begint te gillen naar Mauro en Pdh:
"hou je bek hou je bek HOU JE BÈÈÈK!!!!!!!!!!!!"
Wat heb ik nou weer gedaan???quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
*vingers in oren stopt
*hysterisch begint te gillen naar Mauro en Pdh:
"hou je bek hou je bek HOU JE BÈÈÈK!!!!!!!!!!!!"
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Goedenavond vrolijke fotoschietende vrienden
Ja bijna weekend de vrolijkheid moet toch herkenbaar zijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Wij vrolijk
Jij doet nogal een aanname hier zeg
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |