je bedoeld denk ik deze:quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Krijgen we dan dit soort taferelen?
[afbeelding]
Wel op z'n S&G's tochquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:42 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb een hekel aan Bush, maar zijn tweeling wil ik wel een keer fotograferen eigenlijk
Als ik dat voor elkaar zou krijgen maakte ik er een site van!quote:
Niet echt spannend denk ikquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:36 schreef RonaldV het volgende:
Webwereld over Kodak en reacties er op
Ik heb ook mijn eigen afdrukcentrale. lang leve mijn canon pixma 5200 printer. Die voldoet voor de enkele keer dat ik een foto in de hand zou willen houden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet echt spannend denk ikZowiezo heb ik een andere afdrukcentrale. Kodak heb ik een keer geprobeerd maar is niet echt bevallen
Ik mag nog een dag... Damnquote:
Ja lekker, ik heb er net foto's besteldquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:36 schreef RonaldV het volgende:
Webwereld over Kodak en reacties er op
Zeg chagrijn....ga eens ff wat positiever denkenquote:
Oh, maar dat gaat het wel wordenquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg chagrijn....ga eens ff wat positiever denkenAnders gaat het geen gezellige boel worden hoor
*rustgevend kopje thee aanreikt en aai over bolletje geeft*quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:20 schreef Kleintje het volgende:
gezellige boel?
Iemand... help mij.
Wat een fuckdag is dit.
Die hormonale trut op poten heeft het bloed onder mijn nagels vandaan gehaald.
Toppie met rijden, maar daarna mocht ik haar niet meer aanraken. Mocht niet aan haar buik komen.
En dan is het verdomd moeilijk om er een zadel af te halen.
Heb er maar 15 minuten over gedaan...
quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:20 schreef Kleintje het volgende:
gezellige boel?
Iemand... help mij.
Wat een fuckdag is dit.
Die hormonale trut op poten heeft het bloed onder mijn nagels vandaan gehaald.
Toppie met rijden, maar daarna mocht ik haar niet meer aanraken. Mocht niet aan haar buik komen.
En dan is het verdomd moeilijk om er een zadel af te halen.
Heb er maar 15 minuten over gedaan...
Daar hoeft een vrouw niet eens zwanger voor te zijn... Als het maar de tijd van de maand is.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Zwangere vrouw zeker
Het lijkt m'n zus wel
Die was ook van de hormonen
* PdeHoog houdt even een boksbal vast
Dat werkt beter dan thee
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, en ik ben ook weer thuis
Waar UM GOTTES WILL kan er een aanrijding geweest zijn tussen Amsterdam Amstel en Amsterdam Centraal?
NS wist dat te melden. Maar volgens mij zijn er tussen Abcoude en Haarlem nergens gelijkvloerse kruisingen met autowegen, fietspaden, trambanen, andere spoorlijnen of WAT DAN OOKquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]Metro tram auto trein sneltram
Take ur pick.
De laatste gelijkvloerse die ik in Amsterdam wist lag op de Oostelijke Handelskade, maar die is met de herinrichting daar verdwenen inderdaad. Verder ligt er nog een overweg bij Halfweg, maar dan heb je het wel zo'n beetje gehad dacht ik.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NS wist dat te melden. Maar volgens mij zijn er tussen Abcoude en Haarlem nergens gelijkvloerse kruisingen met autowegen, fietspaden, trambanen, andere spoorlijnen of WAT DAN OOK
oh dan zal dat het wel geweest zijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Een springer wordt door de NS aan de pasagiers doorgegeven als een aanrijding.
Nou ja, technisch gesproken is dat natuurlijk juist. Tenzij de springer niet tegen, maar UIT de trein is gesprongen natuurlijk.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:46 schreef ultra_ivo het volgende:
het verschil tussen een aan- en een uitrijding?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou ja, technisch gesproken is dat natuurlijk juist. Tenzij de springer niet tegen, maar UIT de trein is gesprongen natuurlijk.
Weet wel dat er een verschil zit tussen aan- en uittredingquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het verschil tussen een aan- en een uitrijding?
Springers zijn prutsersquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Zelfmoord is in mijn ogen altijd verkeerd. Zoiets doe je niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Springers zijn prutsersZe bezorgen de maatschappij een hoop ellende en, veel belangrijker, de machinist een flink trauma (en laten we de conducteur niet vergeten die mag gaan kijken
).
Er is er hier ook wel eens eentje van de flat gesprokenEn dat op een zondagochtend terwijl er elk moment kinderen voorbij kunnen komen
Zelfmoord plegen mag van mij best, maar doe het dan op een nette manier zodat de rest van de omgeving er geen last van heeft
Tot zover mijn ongenuanceerde mening over springers. Als ik iemand mocht kwetsen, dan is dat niet bewust gebeurd.
Ik probeer ruimdenkend te zijn en laat graag ieder zijn eigen ding doenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:18 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zelfmoord is in mijn ogen altijd verkeerd. Zoiets doe je niet.
Wow..quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga zaterdag weerIn Groningen
Enneh...om de tijd tot dan te doden http://www.sf-photo.net/
Jaquote:
Ah...nou wil ik toch even mijn kijk op die mening kwijt. Mijn broertje heeft op zijn 30ste zelfmoord gepleegd. ja, hij heeft het 'netjes' gedaan, is niet voor een trein gesprongen of van een flat afgesprongen. Hij heeft zich opgehangen in de hal van zijn huisje. (mijn vader vond hem) maar om nou te zeggen 'zoiets doe je niet..." ik was twee maanden lang helemaal van de kaart nadat het is gebeurd...gewoon om verdriet om hem. maar ik kon zijn beslissing wel begrijpen "respecteren" en dat is wat ik nu al bijna 6 jaar doe, zijn keuze respecteren. Hij heeft voor deze weg gekozen, en zijn leven was alles behalve makkelijk, maar een laffe uitweg is het nooit geweest. Afgelopen zondag heb ik nog gehuild om hem, gewoon omdat ik het nummer hoorde van "he ain't heavy, he's my brother" hoorde....het blijft altijd pijn doen, maar ik respecteer zijn keuze.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:18 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zelfmoord is in mijn ogen altijd verkeerd. Zoiets doe je niet.
Oké, daar kan ik het wel mee eens zijn. Maar sorry dat ik het zeg maar ik zie zelfmoord als een makkelijke vlucht uit problemen. Je zadelt er namelijk andere mansen mee op.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:05 schreef Puckzzz het volgende:
Ah...nou wil ik toch even mijn kijk op die mening kwijt. Mijn broertje heeft op zijn 30ste zelfmoord gepleegd. ja, hij heeft het 'netjes' gedaan, is niet voor een trein gesprongen of van een flat afgesprongen. Hij heeft zich opgehangen in de hal van zijn huisje. (mijn vader vond hem) maar om nou te zeggen 'zoiets doe je niet..." ik was twee maanden lang helemaal van de kaart nadat het is gebeurd...gewoon om verdriet om hem. maar ik kon zijn beslissing wel begrijpen "respecteren" en dat is wat ik nu al bijna 6 jaar doe, zijn keuze respecteren. Hij heeft voor deze weg gekozen, en zijn leven was alles behalve makkelijk, maar een laffe uitweg is het nooit geweest. Afgelopen zondag heb ik nog gehuild om hem, gewoon omdat ik het nummer hoorde van "he ain't heavy, he's my brother" hoorde....het blijft altijd pijn doen, maar ik respecteer zijn keuze.
Toch kan ik me heel goed vinden in de gedachtengang van mensen die hun hele leven lang al niets anders gedaan hebben dan rekening houden met anderen, zonder dat er ooit rekening met hun gevoelens gehouden is. Geloof me: "is dit het beste voor de nabestaanden?" is op dat moment niet echt iets waar je je druk om maaktquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:14 schreef Mauro het volgende:
Dus zelfmoord, hoe netjes je het ook doet, is in mijn ogen altijd de foute keuze. Niet voor jezelf maar voor diegene die je achterlaat.
Nope. Dat weet ik.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch kan ik me heel goed vinden in de gedachtengang van mensen die hun hele leven lang al niets anders gedaan hebben dan rekening houden met anderen, zonder dat er ooit rekening met hun gevoelens gehouden is. Geloof me: "is dit het beste voor de nabestaanden?" is op dat moment niet echt iets waar je je druk om maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |