je bedoeld denk ik deze:quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Krijgen we dan dit soort taferelen?
[afbeelding]
Wel op z'n S&G's tochquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:42 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb een hekel aan Bush, maar zijn tweeling wil ik wel een keer fotograferen eigenlijk
Als ik dat voor elkaar zou krijgen maakte ik er een site van!quote:
Niet echt spannend denk ikquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:36 schreef RonaldV het volgende:
Webwereld over Kodak en reacties er op
Ik heb ook mijn eigen afdrukcentrale. lang leve mijn canon pixma 5200 printer. Die voldoet voor de enkele keer dat ik een foto in de hand zou willen houden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet echt spannend denk ikZowiezo heb ik een andere afdrukcentrale. Kodak heb ik een keer geprobeerd maar is niet echt bevallen
Ik mag nog een dag... Damnquote:
Ja lekker, ik heb er net foto's besteldquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:36 schreef RonaldV het volgende:
Webwereld over Kodak en reacties er op
Zeg chagrijn....ga eens ff wat positiever denkenquote:
Oh, maar dat gaat het wel wordenquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg chagrijn....ga eens ff wat positiever denkenAnders gaat het geen gezellige boel worden hoor
*rustgevend kopje thee aanreikt en aai over bolletje geeft*quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:20 schreef Kleintje het volgende:
gezellige boel?
Iemand... help mij.
Wat een fuckdag is dit.
Die hormonale trut op poten heeft het bloed onder mijn nagels vandaan gehaald.
Toppie met rijden, maar daarna mocht ik haar niet meer aanraken. Mocht niet aan haar buik komen.
En dan is het verdomd moeilijk om er een zadel af te halen.
Heb er maar 15 minuten over gedaan...
quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:20 schreef Kleintje het volgende:
gezellige boel?
Iemand... help mij.
Wat een fuckdag is dit.
Die hormonale trut op poten heeft het bloed onder mijn nagels vandaan gehaald.
Toppie met rijden, maar daarna mocht ik haar niet meer aanraken. Mocht niet aan haar buik komen.
En dan is het verdomd moeilijk om er een zadel af te halen.
Heb er maar 15 minuten over gedaan...
Daar hoeft een vrouw niet eens zwanger voor te zijn... Als het maar de tijd van de maand is.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Zwangere vrouw zeker
Het lijkt m'n zus wel
Die was ook van de hormonen
* PdeHoog houdt even een boksbal vast
Dat werkt beter dan thee
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, en ik ben ook weer thuis
Waar UM GOTTES WILL kan er een aanrijding geweest zijn tussen Amsterdam Amstel en Amsterdam Centraal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |