Hey lekker wijf.. Waarom zouden we je afbranden.. Op de BBQ ben je lekkerder hoor. Wat kruiden erbij en goed marineren.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:18 schreef Kleintje het volgende:
Het is een topdag.
Wordt vandaag echt van alles beschuldigd.
Ik geef jullie 5 minuten om mij ook nog even af te branden, dan kan ik daarna weer verder gaan met mijn leven oppakken.
Dus... enjoy!
JAAAA!!! met saus!!quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hey lekker wijf.. Waarom zouden we je afbranden.. Op de BBQ ben je lekkerder hoor. Wat kruiden erbij en goed marineren.![]()
Nu dat ik er bij nadenk, een volledig onschuldig iemand uitbenen zou me best van wat frustraties afhelpenquote:
mijn dirty mind draait op volle toeren, dus die zin komt bij mij vast niet over zoals je dat bedoeltquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:28 schreef Muk het volgende:
[..]
Nu dat ik er bij nadenk, een volledig onschuldig iemand uitbenen zou me best van wat frustraties afhelpen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lief hè.quote:
Alle combies met Kat is Debiel...quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Lief hè.![]()
Intussen is de keuken gezuigstofd en met een chloordoek afgedaan.
En ligt Fred al weer te rollen door de keuken als een dolle.
Chloor + Kat = Debiel![]()
quote:
Zaanse Schans, Delta-werken, Batavia-werf of Scheepvaartmuseum Amsterdam, Marken/Volendam/Edam. Kortom: overal waar je toeristen naar toe trektquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
Ik moet wat uitstapjes verzinnen voor mijn bazen en onze Chinese zakenrelaties voor a.s. maandag.
Hij wil de echt oerhollandse dingen laten zien. ik heb tot nu toe:
Kinderdijk
Madurodam (waar heel toepasselijk een ijssculptuur tentoonstelling is gemaakt door Chinese kunstenaars)
Rondvaart in Amsterdam (wil de baas zelf)
VOC schip (maar maandag gesloten)
weet iemand nog iets?
de bollenvelden staan er nog zielig bij, de keukenhof ook....
URK of Volendam.. Is oerhollands: coke-snuiven in klederdracht, palingvissen in klederdracht, incest in klederdrachtquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
Ik moet wat uitstapjes verzinnen voor mijn bazen en onze Chinese zakenrelaties voor a.s. maandag.
Hij wil de echt oerhollandse dingen laten zien. ik heb tot nu toe:
Kinderdijk
Madurodam (waar heel toepasselijk een ijssculptuur tentoonstelling is gemaakt door Chinese kunstenaars)
Rondvaart in Amsterdam (wil de baas zelf)
VOC schip (maar maandag gesloten)
weet iemand nog iets?
de bollenvelden staan er nog zielig bij, de keukenhof ook....
En niet vergeten dan een HEMA worst te kopenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:43 schreef HMaster-II het volgende:
Een HEMA bezoeken lekker Nederlands.
uhm...het moet wel een beetje luchtig blijven, dus liever geen oorlogsdingen enzoquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:35 schreef -Marjo- het volgende:
En het Anne Frank huis, als ze toch in Amsterdam zijn....
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
uhm...het moet wel een beetje luchtig blijven, dus liever geen oorlogsdingen enzo
FEBO
*cola over beeldscherm*quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:53 schreef Puckzzz het volgende:
maar wanneer je zo op zoek gaat naar mooie plekjes in Nederland (qua oubollig toerisme) zie je dat we best een mooi landje hebben toch he?
Ik mag niet meequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:54 schreef RonaldV het volgende:
Ga vooral klederdracht foto's laten maken in Volendam... En vergeet niet om hem hier te posten
* PdeHoog kijkt op de klokquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:07 schreef Offy het volgende:
De Efteling
maar dan moet je eigenlijk nog een maandje of wat wachten, want de nieuwe attractie is nog niet af
... sprak hij postend vanaf kantoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog kijkt op de klok
Moet jij niet werken![]()
![]()
Hallo, 3 uur is theepauzequote:Op donderdag 30 maart 2006 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog kijkt op de klok
Moet jij niet werken![]()
![]()
ik ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
... sprak hij postend vanaf kantoor
Da's zo'n gebouw met veel ramen, een dubbele deur (vaak) en een hoop bureaus erin, en veel auto's eromheen. Staan meestal aan de rand van de stad, kijk daar maar eens rond.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:17 schreef Mauro het volgende:
Kantoor?
Hoe ziet dat er ook al weer uit?
Ik durf mijn huis niet uit. iig niet verder dan naar de winkelquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Da's zo'n gebouw met veel ramen, een dubbele deur (vaak) en een hoop bureaus erin, en veel auto's eromheen. Staan meestal aan de rand van de stad, kijk daar maar eens rond.
Aan de rand van stedem heb je meestal sloppenwijken.. in Noord- en Zuid Holland kom je die vaak tegen. Alleen hebben die Sloppenwijken ook namen.. Amsterdam, Rotterdam en Den Haag volgens mijquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Da's zo'n gebouw met veel ramen, een dubbele deur (vaak) en een hoop bureaus erin, en veel auto's eromheen. Staan meestal aan de rand van de stad, kijk daar maar eens rond.
Assen... dat ligt midden in struikroversgebied!quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hier in Assen heb je nog echte kantoren.![]()
Zit achter buro![]()
En als je dat struikroversgebied hebt overleefd, kom je in de mooiste stad van Nederland.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:25 schreef RonaldV het volgende:
Assen... dat ligt midden in struikroversgebied!Geen zinnig mens die daar vrijwillig heen gaat.
Wij komen zaterdag wel therapeutisch met je wandelen jongenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
En als je dat struikroversgebied hebt overleefd, kom je in de mooiste stad van Nederland.
Groningen
En gelukkig ligt dat 'afgelegen' voor die randstedelingen. Hier komen echt alleen maar mensen die er willen zijn. Wel zo'n prettige sfeer.
Niet dat ik er veel van merk ofzo, aangezien ik nooit buiten kom
* legt kleertjes alvast klaar *quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wij komen zaterdag wel therapeutisch met je wandelen jongen![]()
Ik geef de voorkeur aan Friesland en Leeuwarden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
En als je dat struikroversgebied hebt overleefd, kom je in de mooiste stad van Nederland.
Groningen
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wij komen zaterdag wel therapeutisch met je wandelen jongen![]()
Groningen heeft de mooiste binnenstad van het jaar.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan Friesland en Leeuwarden.![]()
Groningen stad is nog lelijker dan de hele Randstad bij elkaaar
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[afbeelding]
ze zijn nog zo jong en onstuimig op die leeftijd als ze buitenkomen, dadelijk rent ie onder een auto ofzo....
of doorrijden naar Harlingen, op de veerboot naar Terschelling springenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Groningen heeft de mooiste binnenstad van het jaar.![]()
![]()
Wat moet j ein godsnaam in Lelijkwarden doen?? Ja heel hard terug rijden naar Nederland, maar dat is ook het enige.![]()
Krijgen we dan dit soort taferelen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[afbeelding]
ze zijn nog zo jong en onstuimig op die leeftijd als ze buitenkomen, dadelijk rent ie onder een auto ofzo....
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:34 schreef HMaster-II het volgende:
Groningen heeft de mooiste binnenstad van het jaar.![]()
![]()
Nee...quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Krijgen we dan dit soort taferelen?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |